Znalezione wyniki (341)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Zakup używanego auta – Mazda CX-9 TB (2009 – 2018)

u mnie by była f-ra . 2013r. 100% bez wyp. , teraz 20 tyś mil... od nowości u mnie (demo) , tyle, że dopiero za ok. 2 tyg. podejmę decyzję... ma mi się sporo w życiu zmienić i być może będę zmuszony sprzedać niemal nowe, doinwestowane auto... <płacze>
przez cinek78
11 cze 2014, 06:50
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 30
Wyświetlone: 8231

Aktywacja/deaktywacja poduszki pasażera – Automatycznie poniżej 15kg

... i tak jest ( powyżej) – granicą jest chyba 15 kg...
przez cinek78
1 cze 2014, 09:59
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 4086

Podwieszane DVD, brak pilota

domniemam, że głos będzie tylko na słuchawkach – tak miałem w mitsu ...
przez cinek78
26 maja 2014, 22:02
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 2056

Zmiana fabrycznego radia [EU]

w ustawieniach zmienia się widok kamery albo na ori , albo na lustrzane odbicie... – też miałem lewą po prawej :P
przez cinek78
26 maja 2014, 21:58
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 326
Wyświetlone: 68896

Aktywacja otwierania drzwi z przycisków

Nie działają mi przyciski otwierania drzwi przy klamkach. koledze chyba nie chodziło o programowanie kluczyka , tylko przycisków na drzwiach.. nie wiem jak to jest rozwiązane w cx-9 , ale w outlanderze to te przyciski były tylko do zamykania drzwi ( jesli w pobliżu był kluczyk) , a otwieranie.... p...
przez cinek78
2 maja 2014, 15:32
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 18
Wyświetlone: 7131

Przegląd, zmiana oleju, filtrów, jak i kiedy

spala , spala , tylko, że masz katalizatory , katalizatory które dopalają resztki , dlatego nie wydać niebieskiego dymu... jak zobaczysz kiedyś dymienie na niebiesko to.... szukaj silnika – zmiana oleju już mu nie pomoże.. :(
przez cinek78
24 kwi 2014, 14:18
 
Dział: Mazda CX-9 TB / silniki benzynowe
Odpowiedzi: 28
Wyświetlone: 16965
PostTen post został usunięty przez Josh 2 maja 2014, 22:33.
Powód: Nie na temat

Przegląd, zmiana oleju, filtrów, jak i kiedy

od początku jeżdżę na mobilu – full syntetyk super 3000xe 5w-30 , wymieniam co 10-12 tysi . w PL najbardziej rozsądny bedzie o lepkości 5w40 , ale trzymam sie zaleceń producenta. od wymiany do wymiany NIC NIE dolewam!!! Ten Castrol jest do silników EcoBoost, samochód niby mniej pali wachy, jak jest ...
przez cinek78
23 kwi 2014, 20:54
 
Dział: Mazda CX-9 TB / silniki benzynowe
Odpowiedzi: 28
Wyświetlone: 16965

Zmiana fabrycznego radia [EU]

... wiem, że juz sporo nas ten temat napisano , ale czytam , czytam i nadal nic nie wiem. Jak mogę sobie pradzić z regulacją ustawień zegara??? po zamontowaniu chińczyka nie mam możliwości regulacji ( wcześniej ustawiało sie z to pozycji macieżystego radia) – teraz mam dwa wyjścia: zamontować na chw...
przez cinek78
23 kwi 2014, 07:24
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 326
Wyświetlone: 68896

Hak do wersji EU

u mnie była wyprowadzona gotowa kostka pod ins. haka – pod prawą osłoną nadkola. do automatu wycinasz ( raczej podcinasz) ok. 6 cm po długości i 1cm głębokości – czyli lekkie podcięcie skalpelkiem – w moim zderzaku było nawet takie "podebranie" właśnie chyba pod hak.. moduł na 100% jest ni...
przez cinek78
19 mar 2014, 21:51
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 5652

Hak do wersji EU

do każdej wersji pasuje – niezależnie czy usa czy zsrr ;P zakładałem ok. 6 m-cy temu i pasuje jak ulał.... jesli chcesz okazyjnie używać kup z automatem ( hak demontowalny) – super sprawa, bo instalacja odbywa sie bez ingerencji w elementy auta ( nic nie wycinasz) , a jak schowasz hak do bagaznika t...
przez cinek78
17 mar 2014, 10:58
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 5652

System stabilizacji toru jazdy – Błędny soft ABS

fakt – stabilizacja jet bardzo mało inwazyjna – auto musi być niemal w "poprzek" żeby zadziałało , ale wtedy działa naprawdę skutecznie. W poprzednich moich autach stabilizacja była (teraz tak twierdzę) nadgorliwa. W CX-9 na rondzie "grają" wszystkie opony na trakcja jeszcze nie ...
przez cinek78
14 mar 2014, 06:58
 
Dział: Mazda CX-9 / Podwozie
Odpowiedzi: 22
Wyświetlone: 3497

System stabilizacji toru jazdy – Błędny soft ABS

AUTO NAPRAWIONE!!! huuurrraaaa <spoko> <spoko> podołało problemowi Opolskie ASO ( M. Wróbel) – okazał się błędny soft w centrali ABS – niestety muszę tu powiesić "psy" na ASO z Długołęki ( k/Wrocławia) – była madzia diagnozowana przez ichniejszego mechanika i stwierdził, że wszystko jest g...
przez cinek78
7 mar 2014, 20:06
 
Dział: Mazda CX-9 / Podwozie
Odpowiedzi: 22
Wyświetlone: 3497

Kontrolka kontroli trakcji

AUTO NAPRAWIONE!!! huuurrraaaa <spoko> <spoko> podołało problemowi Opolskie ASO ( M. Wróbel) – okazał się błędny soft w centrali ABS – niestety muszę tu powiesić "psy" na ASO z Długołęki ( k/Wrocławia) – była madzie diagnozowana przez ichniejszego mechanika i stwierdził, że wszystko jest g...
przez cinek78
7 mar 2014, 19:58
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 85
Wyświetlone: 25887

Zmiana fabrycznego radia [EU]

yyyyyyyyyyyyyyyyy... sorki – przy komputerach uważam żeby mnie nie pogryzł... <glupek2>

a tak poważnie – to jest aktualizacja dla navi czy dla systemy radia???
przez cinek78
1 mar 2014, 16:35
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 326
Wyświetlone: 68896

Zmiana fabrycznego radia [EU]

gdzie Panowie pobrać aktualizację na naszych chińskich navi???
przez cinek78
28 lut 2014, 19:55
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 326
Wyświetlone: 68896

Mazda CX-9 3.7 V6 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

do gaziora i ponowne mapowanie – u mnie tez tak po ok. 3-4 tysiach sie "ułozył" i trzeba było zrobić mapowanie – teraz ( po kolejnych 15 tyś) jest juz ok. , ale na przeglądzie poprosze żeby w rabach dignostyki spr. mapowanie <oczko>
przez cinek78
9 lut 2014, 13:39
 
Dział: Sekwencja IV generacji
Odpowiedzi: 81
Wyświetlone: 35400

Zmiana fabrycznego radia [EU]

na narty bo taki chyba taki żarcik??? Albo urodzony optymista <spoko> <spoko> Dopisano 6 lut 2014, o 08:41: mam 2 pytania odnośnie chińczyka: czy mozna ustawić, żeby radio grało głosniej wraz ze zwiększaniem prędkości?? nie stanowi to w mazdzie wiekszego problemu , bo auto jest ciche , ale... czy m...
przez cinek78
5 lut 2014, 18:20
 
Dział: Mazda CX-9 TB / Nadwozie
Odpowiedzi: 326
Wyświetlone: 68896

Mazda CX-9 3.7 V6 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje

wiktorbel przeczytaj wątek cały , a nie cyt. wyrwane z kontekstu dyskusji cytaty... Ja nie mam problemu – mam zainstalowaną pompkę i jest git. Gazior tez już powiedział mi dlaczego poniżej 10 stopni tak długo "czekam" na gaz... Otóż mam jeszcze czujnik temp. gazy na listwie wtryskowej i je...
przez cinek78
2 lut 2014, 13:07
 
Dział: Sekwencja IV generacji
Odpowiedzi: 81
Wyświetlone: 35400

Celowe wyłączenie TCS (Systemu Kontroli Trakcji)

to mi się badziewny egz. trafił.... <płacze>
przez cinek78
29 sty 2014, 18:03
 
Dział: Mazda CX-9 / Podwozie
Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 3632