Znalezione wyniki (418)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

dokładanie centralki, ktore piny?

Witam, nie mam do mojej gg pilota i będę montować zestaw uniwersalny i teraz pytanie na których pinach w oryginale jest sygnał zamknięcia oraz sygnał otwarcia (chodzi mi o impuls z drzwi)
przez totalover
18 sty 2015, 14:21
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 0
Wyświetlone: 135

Samochód nie chce się nagrzać na postoju zaraz po odpaleniu

Widziałem kiedyś taki ogrzewacz powietrza do samochodu na zapalniczkę kosztowalo to chyba 60zl
Edit:
http://allegro.pl/ogrzewacz-ceramiczny- ... 52953.html
przez totalover
15 sty 2015, 10:12
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 1110

Liczniki do GG z 2010?

Mysle jeszcze nad lotka z corrado (elektryczna wysuwa sie przy 100km/h) ale bym musial dorwać jakas brzydka klapę na próby :D
przez totalover
14 sty 2015, 23:47
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 16
Wyświetlone: 1261

Liczniki do GG z 2010?

Jak juz sie odkuje troche z rejestracji silnika itp to mysle ze sproboje takie liczniki zalozyc bo mi sie podobaja dosc bardzo <serduszka>
przez totalover
14 sty 2015, 18:47
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 16
Wyświetlone: 1261

Liczniki do GG z 2010?

A jak z kostka? mysle o takim modzie jak w niedalekiej przyszłości
przez totalover
13 sty 2015, 07:33
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 16
Wyświetlone: 1261

Liczniki do GG z 2010?

Witam, czy istnieje mozliwosc zalozenie licznikow od m6 2010? chodzi mi o takie:
Obrazek
Pasuje to wogole bez rzeźby ? Jak z kostką do tego?
przez totalover
13 sty 2015, 01:07
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 16
Wyświetlone: 1261

CZĘSTOCHOWA – spotkania regionalne.

Stara m 323f juz niedługo idzie do lamusa a będzie 6 silnik prawie włożony więc z chęcią niedługo sie możemy zgadać gdzieś :)
przez totalover
11 sty 2015, 22:21
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 122
Wyświetlone: 23866

CZĘSTOCHOWA – spotkania regionalne.

Panowie jakiś zlot/spot w czestochowie (lub okolice)? :D <faja>
przez totalover
10 sty 2015, 22:00
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 122
Wyświetlone: 23866

Czy można dorobić kluczyk?(zgubiony kluczyk); Procedura programowania str.3

A idzie do m6 dorzucić jakis pilot z alledrogo? Podpasuje cos czy tylko nowa centralka mi zostaje?
przez totalover
4 sty 2015, 13:47
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 152
Wyświetlone: 61411

Czy można dorobić kluczyk?(zgubiony kluczyk); Procedura programowania str.3

panowie jak wyglada sprawa dorabiania kluczyka starego typu do m6 ? taki sam mam w mazdzie 323f ba, jak to cenowo wyglada?
przez totalover
3 sty 2015, 02:03
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Nadwozie
Odpowiedzi: 152
Wyświetlone: 61411

Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Panowie co myślicie o stag 300 premium do m6 2.3L ? Zaproponowali mi taką konfiguracje: W cenie 2470 zł oferujemy: kompletna instalacja gazowa Stag 300 Premium OBD reduktor OMVL lub Magic Jet wielozawór Tomasetto listwa wtryskowa OMVL ( wtryskiwacz Hana lub Matrix HS dopłata 200 zł) zbiornik w miejs...
przez totalover
31 gru 2014, 17:07
 
Dział: Sekwencja IV generacji
Odpowiedzi: 1124
Wyświetlone: 156802

Virtual Tuning

Dzięki chyba zdecyduje sie na ten grafit ;)
przez totalover
21 gru 2014, 15:04
 
Dział: Optyczny
Odpowiedzi: 3634
Wyświetlone: 366191

Virtual Tuning

Panowie co z tym kolorem felg? Pomysły? Chce zastosowac plast dipa(lub cos podobnego) zapodacie propozycje koloru?
przez totalover
21 gru 2014, 00:39
 
Dział: Optyczny
Odpowiedzi: 3634
Wyświetlone: 366191

Dobre pierścienie do L3

Witam, chciałbym sie zapytac czy jest sens wymiany pierscieni na zamiennik za 300-400zl? OEM kosztuje jakies 1100zl wiec drogo ale czy warto ? Będe wymieniac jeden tlok z korbowodem oraz blok wiec wymiana musi byc ;/
przez totalover
18 gru 2014, 19:16
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Silniki Benzynowe (L8 / LF / L3)
Odpowiedzi: 1
Wyświetlone: 556

Jaki silnik można zamontować zamiast silnika 2.3 litra do M6?

Kupno m6 2.0 TS2 anglik bedzie dobrym pomyslem na swapa z 2.3?
przez totalover
9 gru 2014, 19:51
 
Dział: Mazda6 GG / GY / Silniki Benzynowe (L8 / LF / L3)
Odpowiedzi: 35
Wyświetlone: 6874

Mazda 3 2.0 wytrzymałość silnika

Nie zakladajac nowego tematu, zastanawiam sie nad wyborem 1.6 czy 2.0, auto bedzie duzo pracowalo i tez jezdzilo wiec bedzie mialo pod tlenek lpg, co lepsze 1.6 czy 2.0 ? I jaka bedzie roznica w spalaniu?
przez totalover
9 lis 2014, 01:08
 
Dział: Mazda3 BK / Silniki Benzynowe (L8 / LF / L3)
Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 1553

Mazda 3 2.0 wytrzymałość silnika

Witam, mam na oku fajna mazde 3 z niemiec ale ma ona przebieg 224 tyś km, zastanawiam sie czy na te silniki to dużo? Moja mazda ma 260 tysiecy (ile w pamieci nie wiadomo) i nadal smiga, dlatego pytanie czy przebieg prawie 230 tysiecy kilometrow to nie bomba zegarowa ? Ma ktos jakies doswiadczenia z ...
przez totalover
4 lis 2014, 13:22
 
Dział: Mazda3 BK / Silniki Benzynowe (L8 / LF / L3)
Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 1553

Tuning optyczny Mazda 323F BA – pytania i sugestie – temat zbiorczy

Panowie gdzie dostane jakieś fajne pokrowce do BA?
przez totalover
28 kwi 2014, 15:23
 
Dział: Optyczny
Odpowiedzi: 1391
Wyświetlone: 109827