Znalezione wyniki (1935)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Zakup nowego auta: Mazda3 BP (2019-nadal)

Tył sedana ładny, a tak poza tym szału nie ma <dupa> nie urywa. Daleko odeszli od conceptu.
przez Tubi
28 lis 2018, 07:24
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 1585
Wyświetlone: 144160

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

Nie no wedle ciebie montowanie fabrycznie pordzewiałych elementów jest jak nakbardziej ok ( bo na to wszystko wskazuje). I caly pordzewiały stelarz w półrocznym aucie to tez usprawiedliwione bo samochód kosztuje tylko tyle co budowa połowy domku parterowego. Pomijając wcześniejsze najbardziej wkurza...
przez Tubi
28 lis 2018, 05:36
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Jak na moje w MMPOL mają pełne gacie, już myśleli ,że załagodzili aferę z Balkanem a tu zonk <lol>
przez Tubi
27 lis 2018, 21:03
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

W innych markach rdzewieją przednie oparcia :P A tak poważnie nie chce ktoś dla dobra ogółu zdjąć podsufitki oraz wykładziny? <lol>
przez Tubi
27 lis 2018, 17:55
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

To pewnie wyglądało tak: Japonia, hiroszima, godzina bliżej nie określona. Tester Akira odnajduje rudą szmate. Dzwoni po kierownika działu kontroli jakości. Kierownik Kiba po głębokiej ocenie czy liczy się zysk czy japoński honor, wyciąga z kieszeni marynarki różowy flamaster i stawia ptaszka. Po ch...
przez Tubi
27 lis 2018, 17:20
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Ewidentnie bylo pisane juz po rudym...
przez Tubi
27 lis 2018, 17:04
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Porównujac do półrocznych trójek to jest nówka z salonu <lol>
przez Tubi
27 lis 2018, 16:31
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Uwaga nadchodzi kolejne :D 6 kombi 2012 Japonia.
20181127_161049.jpg
przez Tubi
27 lis 2018, 16:23
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

Dobra udało mi się dobrać... GJ kombi 2012. Jest ruda ale nie tak jak w poliftowych trójkach.
20181127_161049.jpg
przez Tubi
27 lis 2018, 16:20
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

A czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Bo nie wiem czy mam się śmiać czy płakać?
przez Tubi
27 lis 2018, 13:27
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Na wykopie już wyląddowało
przez Tubi
27 lis 2018, 09:30
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

Sorry ale ostatni materiał balkana jest tak samo żałosny jak to, że w nowych mazdach rdzewieje wnętrze auta. Dno i kilometr mułu dzienikarskiego. Pomalowal szpachelkę i zadowolony <lol>
przez Tubi
27 lis 2018, 05:51
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

Wie ktoś jak zdjać tą tapicerkę w 6. Znalazłem zamek ale nie widze tego dzyndzla do rozpinania?
przez Tubi
26 lis 2018, 19:22
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Cos czuje, że z tego bedzie wieksza afera. :|
przez Tubi
26 lis 2018, 19:11
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

Ja zbieram odwagę narazie, by tam zajrzeć <lol> Uwielbiam to auto, ale coraz mniej podoba mi sie polityka mazdy.
przez Tubi
26 lis 2018, 18:30
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?

Rece opadaja zbieram szczeke z podlogi
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4&t=207695
przez Tubi
26 lis 2018, 16:21
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 164
Wyświetlone: 22648

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

U mnie w pracy, tez sie czesto zastanawiam, czym sie kieruja rekruterzy podczas wyboru kandydatow. Widzac cos takiego jak powyzej. Biorac pod uwage wlasnie ostatnia nagonke balkana wrecz oczekiwalbym cichej, szybkiej akcji, by nie ujzalo to swiatla dziennego. Najlepiej naglosnic ta sprawe w odpowied...
przez Tubi
26 lis 2018, 16:19
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

:|
przez Tubi
26 lis 2018, 08:35
 
Dział: Mazda3 BM / BN / Nadwozie
Odpowiedzi: 259
Wyświetlone: 30108

Mazda3 2.0 Pb, 2004, (olx: 493862121), 7.600 zł, Straszyn.

Khotu napisał(a):Warto ryzykować?


Zrobisz jak uważasz, ja bym nie ryzykowal coś mi tu śmierdzi...
przez Tubi
23 lis 2018, 17:02
 
Dział: Kupuję Mazdę!
Odpowiedzi: 20
Wyświetlone: 2710

System RVM – monitorowanie martwego pola

U mnie to wygląda tak ,że po włączeniu zapłonu przez jakieś 2 sekundy nie ma w ogóle kontrolki RVM i po tym czasie zapala się pomarańczowa, jeżeli zgaszę zapłon i ponownie go załączę zapala się pomarańczowa i po chwili przechodzi na zieloną i wszystko działa jak należy. Dla mnie to wygląda jak opóźn...
przez Tubi
22 lis 2018, 08:28
 
Dział: Mazda6 GJ / GL / Nadwozie
Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 2594