Znalezione wyniki (4863)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Short shifter DIY.

łączę.
przez People_Hate_Me
10 sty 2016, 21:37
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 409
Wyświetlone: 21317

Zgłoś swoje auto do tego działu!

narazie za mało
przez People_Hate_Me
5 sty 2016, 13:10
 
Dział: Projekty
Odpowiedzi: 402
Wyświetlone: 47612

Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

Uuuuuu. Zaklepuje przejażdżkę na prawym fotelu!! :D
przez People_Hate_Me
11 gru 2015, 14:10
 
Dział: Projekty
Odpowiedzi: 836
Wyświetlone: 77473

Mazda6 2.3 Pb, 2002, (allegro: 5836806341), 12.000 zł, Poznań.

Siema Panowie.

Mój młodszy brat postanowił zasilić szeregi naszej społeczności i padło na Mazdę6.
Zna może ktoś lub widział tą mazdę z ogłoszenia?
http://allegro.pl/mazda-6-silnik-2-3-od ... 06341.html
przez People_Hate_Me
11 gru 2015, 14:03
 
Dział: Kupuję Mazdę!
Odpowiedzi: 0
Wyświetlone: 210

Modyfikacja silnik 2.3 + Turbo

możesz wstawiać fotki w pionie? Bo tak Ciężko się to ogląda.
przez People_Hate_Me
15 lis 2015, 20:08
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 6536

Układ wydechowy – Mazda 626 FS

a po co zakładać nowy temat? :)
przez People_Hate_Me
24 paź 2015, 12:01
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1567

Mazda 6 (GG) a kompresor EATON

Ktoś już pisał że chyba najlepiej próbować z wtryskami od MPS'a :)
przez People_Hate_Me
23 paź 2015, 07:41
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 57
Wyświetlone: 3666

Mazda 6 (GG) a kompresor EATON

Pytanie czy do tych "200" jak będzie chciał dobić to nie będzie trzeba kombinować z wtryskami jeszcze, z pompą paliwa. (Tak dorzucam tylko do dyskusji, bo nie mam zielonego pojęcia jak one wydajnościowo wypadają w 6kach.
przez People_Hate_Me
13 paź 2015, 16:55
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 57
Wyświetlone: 3666

Mazda 323P 1.3 16V SWAP 1.5 Z5

Tu macie przykład że do 323S da się włożyć coś fajnego.
Zatem do P też się musi dać.
przez People_Hate_Me
12 paź 2015, 16:52
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 1354

Tuning optyczny Mazda mx-6 GE – pytania i sugestie – temat zbiorczy

samoróbka. Ale błagam nie rób tego maździe. Nie zasłużyła na takie karanie.
przez People_Hate_Me
9 paź 2015, 15:22
 
Dział: Optyczny
Odpowiedzi: 218
Wyświetlone: 18174

Mazda3 BK Swap 1.6 (Z6) na 2.0 (LF)

Zrobić się da wszystko. Pytanie jakie raczej powinno się tu znaleźć czy jest to opłacalne :)
przez People_Hate_Me
25 wrz 2015, 12:04
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 2248

TORUŃ – Spotkania mniej lub bardziej cykliczne

Dolak nie przemjmuj się xD Ja teraz latam gruzem subaru i też nic się nie dzieje :P
Od przyszłego tygodnia mam nadzieję, że będę mógł wrócić do spotowania. Czasu trochę więcej się znajdzie.
przez People_Hate_Me
25 wrz 2015, 12:02
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 6832
Wyświetlone: 146570

Chip tuning silnika benzynowego N/A

Oba tematy łączę z tym. Bo do niczego innego się one nie nadają.
przez People_Hate_Me
2 wrz 2015, 16:31
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 199
Wyświetlone: 54845

TORUŃ – Spotkania mniej lub bardziej cykliczne

Co do mechaników się nie wypowiadam. wszyscy mnie ostatnio zawodzą i to na całej lini. Ja w ten piątek nie dam rady xD
przez People_Hate_Me
2 wrz 2015, 16:29
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 6832
Wyświetlone: 146570

TORUŃ – Spotkania mniej lub bardziej cykliczne

Ostatnio Trzydziech jest najaktywniejszy jezeli chodzi o spotowanie :)
przez People_Hate_Me
28 sie 2015, 17:01
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 6832
Wyświetlone: 146570

TORUŃ – Spotkania mniej lub bardziej cykliczne

Brak czasu powoduje, że rzeczywiście u nas jest słabo ostatnio.
przez People_Hate_Me
21 sie 2015, 17:36
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 6832
Wyświetlone: 146570

SWAP 1.8 K8 –> 2.5 KLZE – Mazda mx-3

po co zakładać nowy temat? skoro o KL-ZE jest tutaj mnóstwo tematów?
przez People_Hate_Me
4 sie 2015, 16:49
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 184
Wyświetlone: 12624

POZNAŃ – Spotkania cykliczne – każda niedziela – Galeria Malta piętro 5- godz.17

Siema Poznaniaki :)
pisze do was z prośbą. 29-30 sierpnia będę w Poznaniu z moją lepszą połówką.
Jesteście w stanie polecić mi jakiś tani Hostel (ale żeby nie było jak za czasów Gierka i PRL'u :D)

z góry dzięki za pomoc :)
przez People_Hate_Me
30 lip 2015, 12:15
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 1818
Wyświetlone: 79031

Opony & felgi

po co zakładać nowy temat? jak już takowy istnieje? łączę.
przez People_Hate_Me
29 lip 2015, 13:43
 
Dział: Optyczny
Odpowiedzi: 3970
Wyświetlone: 100321

Mazda 323 BG wspomaganie

nie ten dział. Przenoszę.
przez People_Hate_Me
29 lip 2015, 13:41
 
Dział: 323 BG / Podwozie
Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 275