Znalezione wyniki (11442)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Czateria... 2020

nemi napisał(a):Zastanawiam się, ile mogę liczyć za bezumowne korzystanie z nieruchomości

Bez problemów tyle co za umowne korzystanie + ewentualna kara ale to zależy od tego się wynegocjuje i jak dobrze prawnik sobie ewentualnie w sądzie poradzi ;)
przez brii
4 sie 2020, 15:22
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

Sępy się pewnie czają na 1000 ;)
przez brii
4 sie 2020, 15:13
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

Łooo – może się uda nową napocząć :D

Dopisano 04 sie 2020 16:11:

JohnnyB napisał(a):Plus – auto wybrane .

Na tą chwilę :P
przez brii
4 sie 2020, 15:09
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

A ona wisi mi za dwa, nie dałem też jej pisma o zamiarze wypowiedzenia, bo nie mamy 3 pełnych okresów. Chciałbym się rozstać w miarę w zgodzie i odzyskać jak najwiecej kasy. Tak, zgadza się – musi zalegać 3 miesiące, miałem na myśli wysłanie pisma jeśli spóźnia się tydzień i niestety brak skrupułów...
przez brii
4 sie 2020, 15:07
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

Mi wymienili 3. i 4. Ale moim zdaniem szykuje się jeszcze 2. Tu u nas całą skrzynię od razu wymienili – robota była droższa od skrzyni. Spróbuj ich poprosić od razu o całą skrzynię – to raczej nie Mazda, gdzie w jednym samochodzie można skrzynie 3 razy wymieniać (producent wypuścił 5 rewizji skrzyń...
przez brii
4 sie 2020, 14:52
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

Johnny zmienia samochód. Czyli po staremu – pewnie wrócę za 300 stron i niewiele się zmieni ;) Beny wziął sarnę na maskę <głaszcze> Jutro pracuję z serwisu i chyba już zasyngalizuję, że trzeba termin zaklepać na skrzynię biegów, bo chyba naprawa nie jest 100% sukcesem. W Thalii mojej rodzicielki te...
przez brii
4 sie 2020, 14:38
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

Coś mnie ominęło przez 150 stron? :P
przez brii
4 sie 2020, 14:28
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

nemi napisał(a):Przy 140 komputer pokazywał mniej więcej 11-12 litrów

<rotfl>

Moje 3.5V6 przy takim 1.6T to produkuje paliwo <lol>
przez brii
4 sie 2020, 14:22
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Dlaczego warto kupić Mazdę?

JohnnyB napisał(a):Zastanawiam się dlaczego porównanie 3 do IS'a ?

Bo dopasiona 3 ma bliżej cenowo do ISa niż do CT ;) No i tutaj w temacie osiągów nie ma porównania – CT jest duuuuuużo słabszy od 3.
przez brii
25 lut 2020, 20:37
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 148
Wyświetlone: 11369

Dlaczego warto kupić Mazdę?

skoro ceny używanych stoją tak, a nie inaczej, to o czymś to świadczy Może świadczyć o guście albo udanym marketingu ;) W końcu ludzie na własnych kieszeniach odczują "korzyści" z porąbanego ekologizmu, to może zmądrzeją. Wolę bolącą kieszeń i statystycznie życie kilka lat dłuże niż króts...
przez brii
25 lut 2020, 20:18
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 148
Wyświetlone: 11369

Dlaczego warto kupić Mazdę?

Takie samo a jednak w cenach premium. <spoko> eszcze chwilę temu Mazda 6 kosztowała 105000zł za 165 koni i podstawowy wariant wyposażeniowy. Szczerze mówiąc w zasadzie niczego jej nie brakowało i cena była bardzo dobra. Dokładnie – przy tamtych cenach Mazdę bym polecał ale przy obecnych :| BMW 3er ...
przez brii
25 lut 2020, 15:28
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 148
Wyświetlone: 11369

Dlaczego warto kupić Mazdę?

Nie ma czegoś takiego jak "znacznie lepszy pod każdym względem". Z jakiegoś powodu ludzie nie tylko Mazdy kupują, ale jeszcze tracą one bardzo mało na wartości – a na przeciwnym biegunie jest wspomniane przez ciebie BMW. Czy stąd należy wyciągnąć wniosek, że ludzie to debile i bez sensu u...
przez brii
25 lut 2020, 10:20
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 148
Wyświetlone: 11369

Czateria... 2020

IP68 na przykładzie Większość telefonów jest wodoodporna do pierwszego upadku ;) Poza tym 8 w IP68 nie gwarantuje za dużo – nie ma ścisłej definicji klasy 8 i nie uwzględnia ona aspektów "dynamicznych" – można zanurzyć ale ruszanie w wodzie czy skierowanie strugi wody to już niekoniecznie...
przez brii
24 lut 2020, 19:49
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Dlaczego warto kupić Mazdę?

Na premierę IS300h 177tys. 3 BM 4 lata po premierze, SkyPasison i-eloop 91tys. To jak, warto dopłacić drugie tyle? Ale porównujemy cenę teraz a nie na premierę – ceny Mazdy są wręcz absurdalne bo za podobne pieniądze można kupić samochód fabrycznie nowy znacznie lepszy pod każdym względem. Porównyw...
przez brii
24 lut 2020, 19:39
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 148
Wyświetlone: 11369

Czateria... 2020

W tym linku jest odpowiedź od Samsung Polska. Ale tam napisali, że jak się nie używa to trzeba blokować ;) Dobra, całkiem serio – nie wydaje mi się żeby takie usterki to była norma – telefony z wystaw czy używane wiele lat zazwyczaj nie mają takiego problemu a użytkownicy często nie wiedzą o tym, ż...
przez brii
24 lut 2020, 17:19
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

Patrząc na bebechy nowego Samsunga to w sumie jest to komputer. Niektórzy mają znacznie gorsze komponenty w lapkach :P 12GB ramu w smartfonie to dla mnie jakaś paranoja... Właśnie się sprawdziłem, że lapek którego mam na kolanach ma 4GB RAM – przy otworzonym programie pocztowym, RDP, przeglądarce z...
przez brii
24 lut 2020, 17:17
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

nemi napisał(a):W życiu, nie będę na to tracił czasu :P. Widziałem tylko jakieś odpowiedzi w internecie od nich i jakiegoś screena, ale to było w wakacje 2018 <lol>.

Jednak pamięć nie taka dobra u Ciebie albo to są pierwsze oznaki demencji :P ;)
przez brii
24 lut 2020, 17:09
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Czateria... 2020

gdyby jeszcze dało się podpiąć dysk zewnętrzny i aparat, to komputer byłby dla mnie zbędny zupełnie Podłączałem dysk przez hub aktywny, aparat podejrzewam, że też się da ;) okazuje się, że nawi w osobnym telefonie to całkiem spoko opcja Jeszcze lepsza opcja to nawi w samochodzie ;) serwis przytacza...
przez brii
24 lut 2020, 16:52
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 21062
Wyświetlone: 828480

Dlaczego warto kupić Mazdę?

Ja się dziwię, że ludzie kupują Mazdy – wynika to chyba tylko z tego, że ładnie wyglądają i kupujący nie byli w salonach innych marek porozmawiać i obejrzeć pojazdów. Porównanie z ISem bardzo trafne – samochód o niebo lepszy od Mazdy mimo tego, że konstrukcyjnie starszy. Kompletnie nie rozumiem argu...
przez brii
24 lut 2020, 16:46
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 148
Wyświetlone: 11369

Prywatność i ciasteczka

Bardzo prywatna – już prawie dwa lata jej nie ma – to chyba było wystarczająco dużo czasu żeby ją upublicznić ;)
przez brii
24 lut 2020, 16:29
 
Dział: Uwagi do funkcjonowania
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 1011