Znalezione wyniki (78)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Jakby ktoś pytał to Mazda żyje i ma się prawie dobrze. Niedawno wziąłem udział z Mazdą w filmie u Zachara także około grudnia będzie można zobaczyć nas na kanale Zachar OFF Ostatnio borykam się z drobnymi problemami: – brak paliwa na pierwszym cylindrze zarówno na LPG jak i PB – podejrzewamy z Setri...
przez s3bo
14 lis 2018, 10:08
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Nie zamierzam :) Chyba że za jakieś kilka lat jak zyska na wartości :D
przez s3bo
14 paź 2018, 19:50
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Widzę, że ten Xedosik ma się z Tobą dobrze. Tak 3 mać – a oświetlenie jak nie w X6. Też się będę musiał kiedyś za to zabrać bo tragedia. Na długich mi świeci jak Gfka na światłach mijania... Dziękuje! Staram się dbać o autko. Przyznam, że jest to moje oczko w głowie mimo że średnia wartość rynkowa ...
przez s3bo
11 paź 2018, 21:06
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Ostatnio wpadło mi sprzęgło w podłogę :D na szczęście dotoczyłem się jakoś do parkingu po czym kolejny raz dzięki pomocy niezawodnego Setritus udało się zdiagnozować usterkę. Na szczęście z naprawą poradziłem sobie sam a koszt zamknął się w 30zł :) IMG_20180907_173444.jpg IMG_20180907_192522.jpg Wcz...
przez s3bo
14 wrz 2018, 17:16
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Jak ktoś się zastanawia jak poprawić światła w Xedosie to polecam regenerację reflektorów a dokładnie to odbłyśnika soczewki. Koszt co prawda nie mały ale w połączeniu z xenonem i przetwornicą 55W nie mamy się czego bać na drodze po zmroku. Podziękowania dla Setritus , który odwalił mega robotę od w...
przez s3bo
3 wrz 2018, 22:56
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Super wygląda na felgach od rx'a :) Jak byś był w okolicach Krakowa to dawaj znać
przez s3bo
13 sie 2018, 21:40
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Piękna! <serduszka> Madzia niedawno przeszła zmianę oleju po 10 tyś km. Jestem szczęśliwy bo pomiędzy wymianą zrobiłem jedną dolewkę i wynosiła ona 300ml :) Dzisiaj nagrałem filmik z przyspieszenia tylko niestety trochę w jednym momencie mi ręka zeszła ale szacuje, że około 9 sekund do setki. Chyba ...
przez s3bo
13 sie 2018, 20:29
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Podciągnięte zimne powietrze :) teraz to jeszcze piękniej brzmi – trochę przypomina dźwięk silnika boxera :D nagram filmik niedługo i podrzucę
IMG_20180806_171429.jpg
IMG_20180806_171439.jpg
IMG_20180806_173320.jpg
przez s3bo
6 sie 2018, 23:08
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Pokaż mi fotki jak masz oczywiście najlepiej jakoś po zakupie auta i teraz po poprawnym ustawieniu zapłonu. Chodzi mi o położenie aparatu zapłonowego, czyli fotki spod maski. przed ustawieniem IMG_20180713_202953.jpg po ustawieniu IMG_20180803_212748.jpg A jeżeli chodzi o czyszczenie wydechu a racz...
przez s3bo
3 sie 2018, 21:22
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

No czyli ładnie na 3 calach tak jak u mnie. Tylko u mnie o wiele mniej zagięć no i sam dolot jest dłuższy. Jeżeli faktycznie wcześniej coś nie domagało i czujesz różnicę faktycznie na drodze a nie efekt placebo bo to trzeba jakieś pomiary porobić aby można było mówić o jakieś poprawie to warto na h...
przez s3bo
2 sie 2018, 22:06
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Jeżeli nie odczułeś żadnych zmian dupohamownią to chyba trochę szkoda jechac na prawdziwą hamownie. Dobrze zbudowany dolot w Klu daje sporo mocy, ale aby naprawdę dobrze zbudować dolot musiałby być prostszy niż jest tutaj. Średnica jest dobra bo chyba 3 cale dobrze widzę? czy 70mm tylko? Odczułem r...
przez s3bo
2 sie 2018, 21:48
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

KUZAJ napisał(a):Ja bym nie wsadzał w osłone, trochę za nisko i zacznie to działać jak odkurzacz bezworkowy <lol>
Może masz miejsce żeby wyprowadzic rurę przed chlodnice.
A w ostateczności wywalić halogen i w jego miejsce zrobić wlot :D

pożyjemy, zobaczymy :)
przez s3bo
2 sie 2018, 11:21
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

KUZAJ napisał(a):Przesuniecie zapłonu o 4 stopnie ktoś byl zdlony.
Dolot na duży plus, myślę że jak bys za puszka założył kolanko z otworem w kierunku jazdy to ładnie by zaczęła zaciągać chłodne powietrze :D

Dokładnie! Rurę elastyczną połącze z airboxem i wsadzę w którąś osłonę silnika
przez s3bo
2 sie 2018, 11:06
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

jurand napisał(a):...i po ponownej próbie na hamowni okaże się iż...

hamownia jest w planach :)
przez s3bo
2 sie 2018, 10:49
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Wczoraj został poprawiony zapłon. Okazało się, że był na ustawiony na 14 stopni :| troszkę się Madzi poprawiło zbieranie. W międzyczasie została też przeczyszczona przepustnica. Dzisiaj zakończyłem konstrukcję CAI – piękne brzmienie! Jeszcze tylko myślę nad dodaniem rurki przez którą będzie wlatywał...
przez s3bo
1 sie 2018, 22:38
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Jakiś czas temu wleciała lotka. Oprócz tego Madzia dzisiaj przeszła amatorską kosmetykę :) szampon + polerka ręczna + wosk. 5 godzin roboty. Efekt zadowalający IMG_20180705_163854.jpg IMG_20180705_174533.jpg IMG_20180705_175913.jpg IMG_20180705_174135.jpg EDIT 24.07 Wymienione 2x sondy na NGK NTK OZ...
przez s3bo
5 lip 2018, 21:28
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje

Czy podmiana kompa w Xedosie jest plug & play?
przez s3bo
17 cze 2018, 19:14
 
Dział: Mazda Xedos 6 CA (1992–1999)
Odpowiedzi: 1621
Wyświetlone: 192623

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Jak tam stan przewodów podciśnieniowych oraz powietrza między filtrem a przepustnicą? Ma katalizator? Ma kata. Podcisnienia są podpięte ok ale być może powymieniam wężyki i sprawdzę wydech czy nie jest przytkany. Jak będę miał manometr to zmierzę też kompresję EDIT 18.06.2018 Rozmawiałem z poprzedn...
przez s3bo
17 cze 2018, 13:18
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Mazda Xedos 6 CA KF '96 black by Sebo

Neonixos666 napisał(a):Na obu paliwach jest tak samo czyli to nie problem z zasilaniem, problem jest przy ponad 5tyś, na początek sprawdził bym zapłon, czyli świece przewody.

Nowe świece, kable i palec i żadnej poprawy..
przez s3bo
15 cze 2018, 13:12
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 8806

Wykresy z hamowni naszych Mazd

Auto : Mazda Xedos 6, KF, 1996r. Modyfikacje : seria Wynik pomiaru : PB – 125,6HP, 162Nm, LPG – 126,3HP, 157Nm Uwagi : wczoraj założone nowe świece NGK i filtr powietrza KNECHT, Pan się pomylił i wpisał Mazda 6, Byłem dzisiaj na hamowni i zasmucił mnie wynik :( jakieś pomysły? VRISy sprawne. IMG_20...
przez s3bo
13 cze 2018, 20:14
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 170
Wyświetlone: 115248