Znalezione wyniki (151)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Mazda Premacy CP FS 01' Sportive by zabas&bomerzyca

Dojechali i wrócili :D wiec jest dobrze :D
przez zabas85
7 lip 2018, 17:09
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 13503

Mazda Premacy CP FP '00 1,8 100+1 qń

niestety nie moge ci odpowiedzieć na to pytanie na 100% ale wydaje mi sie że nia ma różnicy.
przez zabas85
15 kwi 2018, 18:48
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 27
Wyświetlone: 4642

Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM

o widze że dokładke ez lipa zamontowałeś :) tak jak sie obawiałem dziwnie sie po bokach uklada bo centralnie z przodu bardzo fajnie sie prezentuje.

koło teraz za małe !! <serduszka> <serduszka>
przez zabas85
12 kwi 2018, 08:28
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 173
Wyświetlone: 20460

Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM

No i super !

Seria jest to i można mody zacząć bo dobra baza jest !

Katalizatory sa dwa tak ? wywalenie tego jednego juz by nie dało efektu ?
przez zabas85
10 kwi 2018, 08:27
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 173
Wyświetlone: 20460

Mazda Premacy CP FS 01' Sportive by zabas&bomerzyca

przedział et dla naszych mazd to jak sie nie myle od 35 do 45 wiec bedą pasowac.
moje sa 7' szerokie i ET 40

kolega Jey w swoim watku pisał że teraz ma 7cala i ET42 :) ale i 7,5 cala też wejdzie mysle :)
przez zabas85
3 kwi 2018, 08:26
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 13503

Mazda Premacy CP FS 01' Sportive by zabas&bomerzyca

Dzieki bardzo – powolutku ale do przodu :) Tłumik potrzebowałem wymienić i znalazłem takowy na allegro – rzekomo ściągnięty z Premacy w dieslu sprowadzonej na części z niemiec. Nie ma na nim żadnych oznaczeń tylko na końcówkach wygrawerowane jest Mazda więc nie wiem jaki producent. Ale jest dość cic...
przez zabas85
1 kwi 2018, 10:25
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 13503

Mazda Premacy CP FS 01' Sportive by zabas&bomerzyca

Dawno nic nie pisałem dawno nic nie udostepniałem. Autko ma sie dobrze ale troszke zaniedbałem i trzeba ponaprawiać to i tamto :D W tej chwili cieknie tylny zacisk wiec jest plan na pełna regeneracje hamulców tył bo i tak nie grzeszą skutecznością. Kwestia wybrać kolor czy niebieski pod bude czy inn...
przez zabas85
31 mar 2018, 19:15
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 13503

Tuning, premacy 1.8 100km, czy jest sens

To ja dorzuce tyle. Jako były Hondziarz przerabiałem kilka opcji w moich i mojej żony Hondach :) Przyrost w CRX 1.6 124KM po wycieciu kata wstawieniu tłumika przelotowwgo zamiast kata i koncowym poprzecznym Mtech'a – wszystko na średnicy wewnt. rur 2,25 cala ( zewnętrznie jakieś 2,36 cala jak dobrze...
przez zabas85
25 mar 2018, 09:30
 
Dział: Mechaniczny
Odpowiedzi: 67
Wyświetlone: 7887

Mazda Premacy CP FS '01 Blue Sportive by Borixon

dziwnie dużo tych kabli.

W poprzedniej Hondzie pod fotelem miałem tez dużo kabli od jakiegoś cb radia i wzmacniaczy. ale to nie wyglada na coś takiego ... duzo ich...

a owiewki Heko ?
przez zabas85
24 mar 2018, 22:33
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1979

Mazda Premacy CP FS '01 Blue Sportive by Borixon

O widzę że kolejna niebieska Sportive :D

Slicznotka :D

powodzonka w modach !
przez zabas85
23 mar 2018, 14:58
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1979

Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM

Bardzo fajnie siadła. Na letnim setupie bedzie kozak :)
przez zabas85
9 mar 2018, 09:09
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 173
Wyświetlone: 20460

OŚWIĘCIM i okolice – spotkania

Hallo :D jest tutaj jeszcze ktoś ? może doszły nowe osoby :D <glupek2>
przez zabas85
4 sty 2018, 18:17
 
Dział: Inne imprezy i wydarzenia
Odpowiedzi: 69
Wyświetlone: 13163

Mazda Premacy CP FP '99 LPG Sport Seychelles Green.

Bo to jest Sportive przedlift. Jak masz polifta to masz jedna długą :)

No to "projektuj" :D z tego co widze projektów mało w PL chetnie coś ciekawego odgapie <rotfl>
przez zabas85
5 lis 2017, 21:05
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 36
Wyświetlone: 5272

Wymiana tarcz i klocków hamulcowych

Hej. A tak przegladam sobie forum i postanowiłem co nie co podsumować. Na przód są dwa rozmiary tarcz – 253mm – 273mm w wersji 2.0 Sportive i 7-os. Na tył – 261mm – 280mm w wersji 7-os. Jakie oznaczenia maja jak poznać zaciski pod tarcze 280mm z wersji 7-os żeby takowe wsadzić w miejsce tarcz 261mm ...
przez zabas85
24 paź 2017, 11:21
 
Dział: Premacy CP / Podwozie
Odpowiedzi: 127
Wyświetlone: 10935

Mazda Premacy CP FS 01' Sportive by zabas&bomerzyca

Ponieważ stary tłumik końcowy przegnił wpadł nowy nie nowy ale z fajna dwururką która była w planach :)
przez zabas85
8 sie 2017, 16:08
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 13503

Mazda Premacy CP FS 01' Sportive by zabas&bomerzyca

Dawno nic nie pisałem :) W miedzy czasie autko jezdzi smiga ma się mniej wiecej dobrze :) Wymianie uległy : Poduszki i łożyska amora przód : https://farm5.staticflickr.com/4310/36039932632_fd3a0aa60e_z.jpg do tego piasta tył bo straznie huczało :) marka Starline. https://farm5.staticflickr.com/4297/...
przez zabas85
27 lip 2017, 21:18
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 13503

Tuning optyczny Mazda Premacy CP -pytania i sugestie -temat zbiorczy

jakiej srednicy jest dziura po wycieraczce w tylniej szybie ? :D bo mam w głowie pomysł by sie jej pozbyć bo jej totalnie nie uzywam i zastanawiam sie czym można by ją zaślepić :) jest na rynku taka zaslepka co Civic'a i nie wiem czy by moze spasowała :) zna ktoś wymiar ?
przez zabas85
9 maja 2017, 19:34
 
Dział: Optyczny
Odpowiedzi: 36
Wyświetlone: 8098

Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM

mam nadzieje ze na czarno te znaczki <rotfl>
przez zabas85
8 maja 2017, 13:52
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 173
Wyświetlone: 20460

Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM

Wyszło super ! co teraz w planach ? :D <rotfl>
przez zabas85
4 maja 2017, 20:39
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 173
Wyświetlone: 20460

Mazda Premacy CP RF '01 2.0 DiTD – "Blackbird SR-71"

Gwint od Astry G ciekawe – ale w takim razie skoro gwint pasuje to i zwykłe zawieszenie sportowe czy amory i spreżyny tez powinny być wymienne co nie ?
przez zabas85
18 kwi 2017, 15:18
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 218
Wyświetlone: 29666