Znalezione wyniki (2581)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

To skomplikowane zagadnienie z pogranicza psychologii – rzekłbym taki wypracowany w wolnej Polsce behawioryzm – więc nie wnikałbym tylko cieszył się autem. Sam film wyszedł sympatycznie.
przez macvas
wczoraj, 11:20
 
Dział: Mazda3
Odpowiedzi: 140
Wyświetlone: 16624

Mazda6 GG LF '02

Witamy w dziale NM. Fajnie zachowany egzemplarz. Jak na przedlifta to faktycznie musiał być w dobrym stanie albo ktoś w porę zadbał i zrobił co było do zrobienia. Niemal biały kruk wśród GG z początku produkcji. :) Z opisu widać, że trafił w dobre ręce, chętne do modów. Z tych fotek prezentuje się j...
przez macvas
19 sie 2019, 09:46
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 107

Mazda3 BK LF '05 Top Sport Silver

Z tym wyprzedzaniem to nie do końca tak, bo już się w zasadzie na wlocie do miasta złapaliśmy i dalej było dwupasmówką w miarę grzecznie jak na Nas – zresztą wracałem z młodą, więc nie mogło być inaczej :D Fakt, że dawniej LF vs. Y6 było bardziej konkurencyjnie niż teraz, co nie zmienia faktu, że za...
przez macvas
18 sie 2019, 19:06
 
Dział: Mazda3
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 5037

Mazda6 GG MPS L3-VDT '07 2.3 MZR DiSi Turbo

czarek1991 napisał(a):Wolny dzień wykorzystałem na jeżdżenie bez celu, w tym trochę po bezdrożach :P


I słusznie – czworonoga też należy w teren wyprowadzić, tylko nie sprawdzaj głębokości brodzenia :D
Fajne auto, musi być sporo radochy z każdym kilometrem <spoko>
przez macvas
16 sie 2019, 07:09
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 16
Wyświetlone: 653

Mazda3 BK LF '05 Top Sport Silver

Muszę przyznać, że w tylnym lusterku zadziornie się prezentuje i jest rozpoznawalna na horyzoncie z tymi drl'ami Szerokości <spoko>
przez macvas
14 sie 2019, 18:52
 
Dział: Mazda3
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 5037

Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion "Zig Zag" by macvas

Hehe.. mina mojej żony jak Jej pokazałem fakturę z ASO bezcenna :D Może i szósteczka wygląda całkiem młodo, bo to ostatnie wypusty przedlifta rocznik 2014, ale w sumie modelowo to config 2012, więc i osprzęt (typu napinacz, paski wielorowkowe, inne duperele) był z pierwszego pomysłu, więc ma prawo j...
przez macvas
2 sie 2019, 10:51
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 125
Wyświetlone: 11671

Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion "Zig Zag" by macvas

Winien Wam jestem jeszcze krótką wzmiankę jak minął lipcowy serwis w ASO. Otóż był to piąty od zjazdu z taśmy przegląd, w ramach którego przyszło mi ogarnąć takie tematy jak: 1) Hamulce tył – poprzednik zwyczajnie olał tą kwestię i wymienił przód na nawiercany niefabryczny (wygląda mi to na Zimmerma...
przez macvas
2 sie 2019, 07:28
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 125
Wyświetlone: 11671

BIAŁYSTOK – najbliższy spot – 13.08.2019 godz 19:00 – parking skrzyżowanie JPII i Konst. 3 Maja

Gdyby się nie wypadało, to przenosimy się na parking Galerii Zielone Wzgórza – ustawiamy się w rejonie po dawnych gokartach :)

EDIT (13.08.2019):

Patrząc po pogodzie powyższe pozostaje aktualne w odniesieniu do dzisiejszego spota <faja>
Ja raczej dzisiaj nie dotrę.
przez macvas
30 lip 2019, 12:07
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 4015
Wyświetlone: 161306

Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion "Zig Zag" by macvas

Dzięki za dobre słowa. Franek, Ja się delektuję GJ'ką, a poprzedniczka jak na złość nie chce odpuścić, "ryje mi umysł" i ostatnio nie ma tygodnia, bym Jej nie widział pod blokiem. Grunt, że nowy właściciel w miarę ogarnięty i z tego co obserwuję, auto nie podupadło. <oczko> obrazek.jpg
przez macvas
26 lip 2019, 12:08
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 125
Wyświetlone: 11671

Mazda6 GG L8 '04 StratoAero by dejneks

Ta sesja mnie przerosła. <serduszka>

Jeśli jakimś sposobem pojawi się w klubowym kalendarzu to w pracy może być ponadprzeciętny wykręcacz karku za biurkiem i fajny ubaw z reakcji innych <spoko>
przez macvas
24 lip 2019, 07:05
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 878
Wyświetlone: 44082

Mazda3 BK LF '07 Black Kintaro

Pomysł na polepszenie wyglądu felg to pomalowanie plastidipem na czarny połysk tak żeby nie uwydatniało balonowatych opon, dlatego mam pytanie ktoś robił felgi plastidipem i wie ile mniej więcej puszek kupić? Mogą być z K2? Poszukaj na forum, było kilka osób i chyba jest nawet osobny wątek na ten t...
przez macvas
21 lip 2019, 07:22
 
Dział: Mazda3
Odpowiedzi: 29
Wyświetlone: 1174

Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

Ja z moją ołowianą stopą nawet nie śmiem rywalizować z tempomatem w GJ'ce. Zresztą tak jak loockas wspomniał, efekt finalny (spalanie) oprócz temperamentu kierowcy zależy od szeregu innych czynników, w tym rodzaju tempomatu i tego jak wydajnie korzysta z innych układów i rozwiązań dostępnych w danym...
przez macvas
19 lip 2019, 11:58
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 1217
Wyświetlone: 53235

Kompakt na dekadę użytkowania: Mazda3, Volkswagen Golf VII, Volvo V40?

Jeżeli Japończyk/Koreańczyk/etc (i nie Mazda3, nie Ceed II) no to ja bym obstawiał Auris II lub Corollę e16. Mają swoje wady i zalety jak każde inne auto, ale z pewnością jeden czy drugi pojeździ te zakładane 10lat na niskim poziomie awaryjności i z dużym prawdopodobieństwem oprze się rudej, a przyn...
przez macvas
16 lip 2019, 07:29
 
Dział: Motorozmowy
Odpowiedzi: 172
Wyświetlone: 5164

Podlaskie – czateria

Haha, dobra, daj znać kiedy będziesz śmigał, będę omijał te rejony. <rotfl>
Napisz PW do gaduly on w sumie z Łapami ma wiele wspólnego – ja tam bywam przejazdem na Wys.Maz. <spoko>
przez macvas
11 lip 2019, 10:17
 
Dział: Czaterie regionalne
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 327

Podlaskie – czateria

No to zadzwoń też do Jurczaka :P
A na poważnie skoro już planujesz śmignąć taki kawał drogi to może ustawcie się na ten Nasz Tor w Białymstoku, wtedy zobaczysz czy Ci się tym będzie dobrze pomykać?
przez macvas
11 lip 2019, 10:04
 
Dział: Czaterie regionalne
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 327

Podlaskie – czateria

Jeżeli auto faktycznie u Jurczaka w większości zrobione i zestrojone, to po rozeznaniu właściciela i tego jak użytkował można brać w ciemno. Dzwoniłeś już do autora ogłoszenia? :>
przez macvas
11 lip 2019, 10:00
 
Dział: Czaterie regionalne
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 327

Podlaskie – czateria

Mogę wtrącić, że widziałem ten samochód z dwa lub trzy razy na Torze Wschodzący Białystok. Nie wiem czy ten swap był taki nieudany, czy kierowca zbyt spokojny, bo jakoś specjalnie to nie przykuwało uwagi swoją jazdą. Jest kilka osób z Łap, więc można by rozpuścić wici jeśli jesteś na poważnie tą wyd...
przez macvas
11 lip 2019, 07:55
 
Dział: Czaterie regionalne
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 327

Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion "Zig Zag" by macvas

Dawno nic tutaj nie pisałem, bo i specjalnie nie było się czym chwalić. Tymczasem, na dniach – 11 lipca – minie rok odkąd jesteśmy razem i nie ma co ukrywać, że dobrze jest Nam. Kilometry upływają bezawaryjnie, bardzo przyjemnie i niezbyt szybko – mowa rzecz jasna o przebiegu na budziku i nie mylić ...
przez macvas
8 lip 2019, 20:03
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 125
Wyświetlone: 11671

Podlaskie – czateria

Na miejscu i po urlopie :(
Ale nie ma tego złego. Gdy ja się byczyłem I-stop w Czerwonej dokonał samouleczenia. Widać mam baterie słoneczne w Maździe. <co?>
przez macvas
1 lip 2019, 16:50
 
Dział: Czaterie regionalne
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 327

Podlaskie – czateria

Zapraszamy do dyskusji :P
przez macvas
28 cze 2019, 16:14
 
Dział: Czaterie regionalne
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 327