Znalezione wyniki (1316)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Limitowana edycja Kalendarza Klubu MazdaSpeed na rok 2019 – zapisy (14.12 – 19.12)

stachan napisał(a):Miras i doczekałeś się w końcu <czarodziej>

No i ku chwale klubowi bo już miałem chwilę zwątpienia że w tym roku nie będzie <spoko>
przez MIRAS M6
15 gru 2018, 22:17
 
Ogłoszenie globalne: Limitowana edycja Kalendarza Klubu MazdaSpeed na rok 2019 – zapisy (14.12 – 19.12)
Odpowiedzi: 60
Wyświetlone: 5227

Limitowana edycja Kalendarza Klubu MazdaSpeed na rok 2019 – zapisy (14.12 – 19.12)

4 szt. Przelew jest już na koncie Rafała <spoko>
przez MIRAS M6
14 gru 2018, 11:30
 
Ogłoszenie globalne: Limitowana edycja Kalendarza Klubu MazdaSpeed na rok 2019 – zapisy (14.12 – 19.12)
Odpowiedzi: 60
Wyświetlone: 5227

Check engine mazda 6. Sonda ???

Nowa Denso zaczyna się od 1000 zeta w górę. Nawet dobija do 1400 zeta. Więc Twoja za 600 jest zamiennikiem NGK lub innego producenta bo tak one kosztują. Ja za 400 zeta mam 2 używki ale OEM Denso z czego jedna leży sobie w bagażniku na rezerwie obok paska wielorowkowego <lol> <serduszka> Do dzisiaj ...
przez MIRAS M6
14 lis 2018, 09:14
 
Dział: Mazda6 GH (2007–2012)
Odpowiedzi: 10
Wyświetlone: 744

Mazda 6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |

Cześć ekipa. Mam spore braki czasu od dłuższego czasu dlatego cisza. Jeszcze nie jesteśmy z GH razem 2 lata(będzie dopiero 26 grudnia) a już pyknęło 80kkm. No i wisienka na torcie – skrzynia biegów do wymiany przy przebiegu 254kkm(koniec 6 biegu) i po raz czwarty tarcze hamulcowe przód. 2 komplety r...
przez MIRAS M6
13 lis 2018, 23:45
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 279
Wyświetlone: 15227

Check engine mazda 6. Sonda ???

Definitywnie padła sonda. Miałem te same objawy 1 dzień przed wyjazdem do pracy. Jeżdżę już 14 miesięcy na używce ori i do dzisiaj spokój. Twój błąd objawi się na nowo po max 2-3km jazdy i masz znowu tryb awaryjny.
przez MIRAS M6
15 sie 2018, 18:37
 
Dział: Mazda6 GH (2007–2012)
Odpowiedzi: 10
Wyświetlone: 744

Mazda6 GL 2.5 '17 SkyPassion Individual Dark Edition

Pawko_6 napisał(a):U Marcina jak zwykle, jak nie będzie już co modzić to zmieni na nowy model :D

Wisnia szykuj dolary bo za chwilę pomysły na mody się skończą i będzie na sprzedaż hahaha hahaha hahaha
przez MIRAS M6
15 sie 2018, 18:31
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 479
Wyświetlone: 28498

Mazda6 GY RF-7J '06 kombi / 18" / Eibach / A-Spec / 2x Lip / Phantom Blue by Nightfall

hahaha hahaha hahaha Łukasz z kąd Ty czerpiesz pomysły na te mody ?? hahaha hahaha hahaha
przez MIRAS M6
15 sie 2018, 18:21
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 3426
Wyświetlone: 155568

Mazda6 GH LF '10 / 2L benzyna / AT [FS5A-EL] Czarna perła

To się nazywa pechozja. Na plus tylko że masz winowajcę. Szkoda Twojego czasu bez auta i tej niepotrzebnej roboty.
przez MIRAS M6
15 sie 2018, 18:18
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 91
Wyświetlone: 3779

Mazda6 GH L5 '08 2.5 Sport Dynamic by WisniaUs.

Nigdy nie było i nie będzie inaczej odkąd jest u mnie <spoko>
przez MIRAS M6
12 sie 2018, 21:20
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 220
Wyświetlone: 7442

Mazda6 GY RF-7J 2006r 2.0 121/147KM

Bardzo dobry wynik. <spoko> Moja GY też ma przód dolne wymienione ale tył jeszcze mam cały ori a zrobione 386kkm.Czekam na ten moment kiedy któryś z tylnych wejdzie komuś w <dupa> w drugiej klasie bo to chyba prędzej nastąpi jak ich zuzycie hahaha
przez MIRAS M6
6 sie 2018, 10:33
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 290
Wyświetlone: 32973

Mazda6 GH L5 '08 2.5 Sport Dynamic by WisniaUs.

Mimik1987 napisał(a): Musimy sie spotkac zebym mogl sprawdzic tyleczek Twojej Madziulki jak wyglada :P

Krzycho uważaj bo zapowiada się <sex:anal> <sex:piesek> hahaha hahaha
przez MIRAS M6
6 sie 2018, 10:27
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 220
Wyświetlone: 7442

Mazda6 GH LF '08 2.0 PB 147kucy /18" / Navi /Hebel MPS ... [*zima*]

Co do automatu to 100% prawda że spalanie jest większe niż w manualu a szczególnie w mieście. W Dieslu 2,2 manual skrzynia klima na trasie spała dokładnie 0,5L więcej. Obecne spalania już któraś trasa z kolei wychodzą mi 6,9-7,1(zależy ile czasu stoję w korkach) przy średniej prędkości z komputera (...
przez MIRAS M6
6 sie 2018, 10:18
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 111
Wyświetlone: 8186

Mazda 6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |

na wybrzeżu ale Rutkowski miał szukać pytona w okolicach Torunia hahaha a niech mi... hahaha hahaha hahaha Mirku, Tobie to klub powinien dopłacać za ruchomą reklamę <lol> GH pięknie się prezentuje <serduszka> co do 3-go zdjęcia – to antena od CB czy DVB-T? <co?> hahaha Rutkowski stwierdził że ma w ...
przez MIRAS M6
28 lip 2018, 04:08
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 279
Wyświetlone: 15227

Wibracje na 6. biegu

Odgrzeję kotleta po 2.5 roku ciszy w tym wątku. Mój problem dotyczy dokładnie tego co jest w tytule tego wątku. Uświadomiłem sobie to dopiero podczas pokonania odcinka z Opola nad morze i z powrotem gdzie jazda z prędkościami powyżej 140 km/h z boxem na dachu jest już na pograniczu bezpieczeństwa na...
przez MIRAS M6
28 lip 2018, 02:24
 
Dział: Mazda6 GH / Podwozie
Odpowiedzi: 31
Wyświetlone: 2644

Mazda6 GH L5 '08 2.5 Sport Dynamic by WisniaUs.

Wszystko ok Krzychu tylko pytam się ja dlaczego nie poszedłeś w kierunku dwóch cofania i dwóch halogenów mając i tak zdjętą pokrywę od wewnątrz klapy bagaja ?? Byłeś już tak blisko.
przez MIRAS M6
26 lip 2018, 23:29
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 220
Wyświetlone: 7442

Mazda 6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |

Ostatni wieczór i zachód słońca nad Bałtykiem
przez MIRAS M6
25 lip 2018, 15:29
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 279
Wyświetlone: 15227

Mazda 6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |

To może nastąpi w przyszłym roku.. Tak się składa że utrafilismy pogodę marzenie. Ostatnie 5 dni mamy 29°-31° a wcześniej też nie gorzej bo 24°-27°.Na przełomie 11 dni tylko ubiegły wtorek z przelotnymi opadami a tak to cały czas plażing i opalaning hahaha. Temperatura Bałtyku 19°-22°więc tragedii n...
przez MIRAS M6
24 lip 2018, 09:13
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 279
Wyświetlone: 15227

Mazda 6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |

Takie tam z wczoraj z wybrzeża
przez MIRAS M6
24 lip 2018, 08:40
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 279
Wyświetlone: 15227

Mazda 6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |

Jak patrzę na twoje auto to mimo chęci zmiany na nówkę zaczynam się tez zastanawiać nad gh w kombiaku :P Piękna jest <spoko> Wielkie dzięki <spoko> Trochę więcej czasu jak bym jeszcze miał to wiele spraw odbyłoby się dużo wcześniej ale jego brak ma też swoje zalety bo przynajmniej dłużej jestem zad...
przez MIRAS M6
20 lip 2018, 11:54
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 279
Wyświetlone: 15227

Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion "Zig Zag" by macvas

Graty zakupu i witamy w dziale M6 <spoko>
przez MIRAS M6
20 lip 2018, 11:45
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 106
Wyświetlone: 5145