Znalezione wyniki (806)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

Ja też się jeszcze nie wiem jak z sobota :–(
przez Diabolo Madzioro
26 wrz 2018, 16:55
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

Mazda6 GH 2010 2.0 LF-DE 5EAT スノーフレーク

No no... cyferki zacne.
przez Diabolo Madzioro
19 wrz 2018, 22:52
 
Dział: Mazda6
Odpowiedzi: 282
Wyświetlone: 14522

Mazda MPV LW FS '00 – Diabolo Madzioro by Wilku 悪魔マツダ

Taki zagoniony jestem, że nawet nie zauwazyłem, że 19.08.2018r minął rok od startu wyzwania. Z pewnością muszę przyznać że nie spodziewałem się że po roku bedziemy przygotowywać się do III-go etapu. Muszę też przyznać, że wraz z "dorosłością" sprawdzają się słowa :) To może nie będzie już ...
przez Diabolo Madzioro
19 wrz 2018, 22:20
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 107
Wyświetlone: 6444

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

no 29-go to Moja żonka świetuje urodziny... wiec pewnie odpadne. Chyba ze ten weekend?
przez Diabolo Madzioro
19 wrz 2018, 21:21
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

No no... poznałem Was po twarzach ;–)
przez Diabolo Madzioro
14 wrz 2018, 22:08
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

Cooba napisał(a):Fotki na stronie już są ;) Ale naszych aut nie ma


To niestety "słabe" jak tak Was czytam to normalnie oczy tylko przecieram ze zdziwienia :| . Jedną fotka by wystarczyła... organizacyjnie mega niedograne.
przez Diabolo Madzioro
14 wrz 2018, 09:10
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

Kogo widziałem / widziałam

Szybko smignął
przez Diabolo Madzioro
12 wrz 2018, 10:37
 
Dział: Powitania
Odpowiedzi: 18441
Wyświetlone: 1024201

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

LAJCIK29 napisał(a):co Ja mogę? Taki mały szary człowiek gorszego sor

To zadzwonimy i powiemy, że w leasing ;–)
przez Diabolo Madzioro
11 wrz 2018, 21:37
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

Kogo widziałem / widziałam

Tak
przez Diabolo Madzioro
11 wrz 2018, 21:09
 
Dział: Powitania
Odpowiedzi: 18441
Wyświetlone: 1024201

Kogo widziałem / widziałam

Czyja czarnulka 323 widziana w Bytom – Szombierki 13:05?
przez Diabolo Madzioro
11 wrz 2018, 12:07
 
Dział: Powitania
Odpowiedzi: 18441
Wyświetlone: 1024201

ŚLĄSK – multimedia ze spotkań (zdjęcia, filmy i inne)

No no... zazdro :–( jak będzie prezentacja nowej mazdy MPV to może mnie zaproszą ;–)
przez Diabolo Madzioro
11 wrz 2018, 07:48
 
Dział: Galerie i relacje ze spotkań
Odpowiedzi: 136
Wyświetlone: 13488

Mazda MPV LW FS '00 – Diabolo Madzioro by Wilku 悪魔マツダ

alk80 napisał(a):brawo <spoko>

Ty to chyba wszechobecny w Internecie jesteś ;–)
przez Diabolo Madzioro
11 wrz 2018, 07:44
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 107
Wyświetlone: 6444

Mazda MPV LW FS '00 – Diabolo Madzioro by Wilku 悪魔マツダ

Pewnie część z Was zapyta czemu nic się nie dzieje <oczy> to muszę napisać, że dzieje się bardzo duzo :D
W Madzioro "mała" rewolucja <faja>
Dzięki tej rewolucji mamy miejsce na 3 foteliki, garaż na nieco mniejszą "furę" i torche placu do pobiegania <lol>
przez Diabolo Madzioro
10 wrz 2018, 21:26
 
Dział: Mazda5 / Premacy / MPV
Odpowiedzi: 107
Wyświetlone: 6444

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

Cooba napisał(a): Kto z nas się tam pojawia?

naprawdę szkoda, że to piątek :( niestety ja też odpadam.
przez Diabolo Madzioro
10 wrz 2018, 21:10
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

No i pięknie.
Ps. Brak roku produkcji to zabieg celowy?
przez Diabolo Madzioro
8 wrz 2018, 15:45
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

Kogo widziałem / widziałam

I teraz wszyscy wiedzą, że na zlocie byłeś ;–)
przez Diabolo Madzioro
26 sie 2018, 12:58
 
Dział: Powitania
Odpowiedzi: 18441
Wyświetlone: 1024201

Gra w skojarzenia

Regina
przez Diabolo Madzioro
25 sie 2018, 23:59
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 13772
Wyświetlone: 332151

Mazda 626 GD FE '91 – Biała Dama

I będzie 10 lat mniej. 3mam kciuki
przez Diabolo Madzioro
25 sie 2018, 23:59
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 270
Wyświetlone: 18803

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

A my dziś na Pławniowice ok 15 tej jak słońce się trochę opanuje :–)

Dopisano 3 sie 2018, 14:25:

Pięknie jest ;–)
przez Diabolo Madzioro
3 sie 2018, 12:17
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400

ŚLĄSK – 13 października grillujemy pod dachem godzina i miejsce do ustalenia

ja na wyjeżdzie... :(
przez Diabolo Madzioro
31 lip 2018, 21:16
 
Dział: Spotkania naszej społeczności
Odpowiedzi: 8169
Wyświetlone: 265400