Konkurs Fotograficzny 2013 – Regulamin

Przepisy ogólne

  1. Organizatorem konkursu jest Klub MazdaSpeed.
  2. Konkursowi przewodniczy Jury reprezentowane przez użytkowników forum: Widzewianka_TMPaweł.
  3. W konkursie udział może wziąć każda osoba zarejestrowana na forum, z wyjątkiem Jury.
  4. Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  5. W przypadku sporów i reklamacji dotyczących przebiegu konkursu stroną rozstrzygającą jest Jury.

Przebieg konkursu

  1. Uczestnicy biorą udział w konkursie poprzez nadsyłanie prac w postaci fotografii na adres konkurs@mazdaspeed.pl
  2. Tematem prac konkursowych są pojazdy marki Mazda. Dodatkowo, każda z tur konkursu posiada temat przewodni, którego twórczą interpretację Jury pozostawia uczestnikom.
  3. Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się w pięciu turach, w terminach:
    • Tura I – Zimowy duch Zoom-Zoom  – od 8 do 15 lutego 2013 r.
    • Tura II – Mazda i architektura – od 1 do 7 kwietnia 2013 r.
    • Tura III – Mazda w ruchu – od 1 do 7 czerwca 2013 r.
    • Tura IV – Najlepsze zdjęcie ze zlotu – od 1 do 7 września 2013 r.
    • Tura V – Mazda i jesienny plener – od 1 do 7 listopada 2013 r.
  4. Każdy uczestnik ma prawo do zgłoszenia jednego zdjęcia w danej turze.
  5. Zdjęcie raz zgłoszone w konkursie nie może zostać zgłoszone ponownie.
  6. Udział w konkursie jest potwierdzany przez organizatora konkursu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia pracy.
  7. Jurorzy mają prawo odrzucić zdjęcia nie nadające się do publikacji.
  8. Ustalenie wyników każdej tury odbywa się poprzez głosowanie w ankiecie na forum klubowym.
  9. Zdjęcia, które zdobędą najwięcej głosów w trakcie trwania wszystkich tur konkursu zostaną wybrane do kalendarza.
  10. Ankieta rozpoczyna się w ciągu 72 godzin od zakończenia tury, której dotyczy i trwa 10 dni.
  11. W ankiecie udział biorą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, oddając w danej turze do 3 głosów na wybrane zdjęcia.

Nagrody

  1. Nagrodami w konkursie są kalendarze ufundowane przez Klub MazdaSpeed. Kalendarze zostaną wysłane laureatom po zakończeniu zmagań konkursowych.
  2. Nagrodzonymi laureatami zostaną osoby, których zdjęcia otrzymają najwyższą ilość głosów w ankietach i co za tym idzie zostaną wybrane do klubowego kalendarza.
  3. W przypadku uzyskania identycznej ilości głosów przez kilka osób, co uniemożliwiłoby automatyczne określenie listy nagrodzonych laureatów, decyzja o przyznaniu nagród oraz ich ilości należy do Jury.
  4. Dodatkowe kalendarze zostaną rozlosowane wśród osób biorących udział w konkursowej ankiecie.
  5. Nagrodzeni uczestnicy konkursu zobowiązują się w ciągu 30 dni od ogłoszenia wyników do przesłania na adres organizatora wiadomości zawierającej niezbędne dane do doręczenia nagrody. 
  6. W przypadku niemożności doręczenia nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata, traci on prawo do nagrody.
  7. Organizator nie wymienia nagród na ich ekwiwalent rzeczowy lub pieniężny.

Wymagania i odpowiedzialność

  1. Kadr oraz kompozycja zgłaszanych zdjęć są dowolne, jednakże preferowany jest układ poziomy oraz przestrzeń zachowana wokół fotografowanego obiektu, pozwalająca na dopasowanie zdjęcia do formatu kalendarza.
  2. Zgłaszane zdjęcia powinny być wysokiej rozdzielczości (minimum 4 megapiksele), zapisane w możliwie najwyższej jakości, bez naniesionych dodatkowych elementów graficznych w postaci podpisów, ramek i innych.
  3. Nazwa zgłaszanego pliku powinna pokrywać się z nazwą użytkownika zarejestrowaną przez Uczestnika na forum – tzw. nickiem.
  4. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z udzieleniem nieograniczonej czasowo, bezpłatnej i niewyłącznej licencji do wykorzystania i reprodukcji nadesłanego zdjęcia w materiałach elektronicznych i drukowanych wydawanych przez Klub MazdaSpeed.
  5. Uczestnik konkursu przez zgłoszenie pracy oświadcza, że posiada wszelkie prawa, szczególnie autorskie prawa majątkowe do dysponowania zgłaszaną pracą oraz ponosi pełną odpowiedzialność względem Organizatora za naruszenie praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich i dóbr osobistych.

Tury dodatkowe

  1. Podczas konkursu zostaną przeprowadzone dwie tury dodatkowe:
    • 1-7 lipca 2013 – Mazda i kobieta
    • 1-7 sierpnia 2013 – Mazda i grupa regionalna
  2. Podczas tur dodatkowych obowiązuje powyższy regulamin.
  3. Prace nadesłane do tur dodatkowych nie wchodzą do klubowego kalendarza.
  4. Nagrodami przeznaczonymi dla trzech pierwszych osób w każdej turze dodatkowej są klubowe kubki.