Gdzie jest bezpiecznik od pompy paliwa?

Postprzez Michał877 » 16 cze 2009, 20:09

Witam.
Chciałem założyć sobie odcięcie pompy paliwa, jednak nie mogę znalez bezpiecznika pompy paliwa. Wie ktoś gdzie taki bezpiecznik się znajduje i który to dokladnie jest? Albo chociaz ktory to przewód od pompy paliwa i gdzie go znajde. Scigałem juz rózne instrukcje i albo były do rocznika 94(gdzie bezpieczniki są inaczej rozmieszczone i nie zgadzaja się z moja Madzia). Mam tez istrukcje 95-98 ale na załaczonym schemacie nie ma bezpiecznika od pompy paliwa, czyżby go nie było?

Odcięcie jest mi potrzebne do jazdy na LPG , czy moge się wpiąśc do kabli obok przekaznika z prawej strony przegrody miedzy kierowcą a pasażerem?
 
Posty: 6
Od: 15 cze 2009, 18:05

Postprzez Artek07 » 17 cze 2009, 15:17

Popatrz na przykrywkę bezpieczniów powiniem być opis "Fullpomp"
Jestem ze Szczecina mówią że tu Polska kończy się
NIE ! Tu Polska się zaczyna.
 
Posty: 49
Od: 21 sty 2009, 20:09
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2,0 DiTD – 2001

Postprzez Artek07 » 17 cze 2009, 15:28

Tak na marginesie instalacja gazowa sama powinna odciąć zasilanie cylindrów w benzynę. Jeżeli jest to stara instalka to powinna mieć wyłącznik 3 pozycyjny gdzie po przełączeniu na gaz benzyna nie jest dostarczana do gaźnika. W nowszych jest komputer który odcina wtryski benzyny a popma pracuje dalej i benzyna wraca przelewem do baku.
Są różne szkoły jedni odcinają pompy dodatkowym wyłącznikiem a inni nie. Ja kiedyś odciąłem w oplu pompę to po kilku miesiącach i po długiej jeździe bez zatrzymania (spora trasa) popma mi wogóle nie ruszyła po postoju i miałem kiszkę. Wtedy instalator gazownik odradzał mi ten manewr. Ale zrobisz jak zechcesz.
Powodzenia i pozdro.
Jestem ze Szczecina mówią że tu Polska kończy się
NIE ! Tu Polska się zaczyna.
 
Posty: 49
Od: 21 sty 2009, 20:09
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2,0 DiTD – 2001

Postprzez Michał877 » 17 cze 2009, 15:45

Zgadza się auto odpala zawsze na benzynie i gdy dochodzi do odpowiedniej temperatury sekwencja sama sie przełancza, jednak pompa chodzi dalej. Są rożne wersje jedni mowią żeby odcinać drudzy żeby lepiej zostawiać. Ojciec załozył odcięcie 3 lata temu po tym jak padła mu pompa i wszystko działa bez problemu wtryski nie są zapieczone. Ja zdecydowałem się odciąc ponieważ wydaje mi się ,że za duzo PB schodzi, a poza tym często zapominam dolać przez lenistwo benzyne, a wiadomo jak malo benzyny to pompa cierpi.

Schematu bezpieczników nie miałem na skrzynce ale dzisiaj zobaczyłem skrzynke bezpieczników pod maska u kumpla z tym ,że on ma 323F a ja w sedanie ale rozmiesczenie bezpieczników wyglądało tak samo. Napis FUEL byl na takiej duzej kostce nie wiem czy to tez bezpiecznik po prawej stronie jest taka sama kosta tylko ze innego koloru.

Zobaczymy sprobuje zobaczyc czy da sie pod to podpiąc jak nie to zostaje mi wpiecie do kabla.

P.s Strasznie drogie są te bezpieczniki pod maska chodzi mi o te wieksze w takiej obudowie z szybka. Dzisiaj za jedna sztuke zapłaciłem 16zł.
Pozdro
 
Posty: 6
Od: 15 cze 2009, 18:05

Postprzez Michał877 » 17 cze 2009, 23:16

Może komuś pozniej się to przyda więc napisze ,że operacja wpiecia się bezpośrednio do kabla pompy paliwa się powiodła. Kabel znajduje się za radiem na samym dole od strony pasażera w przekazniku pompy paliwa. Znajdują sie tam 4 kabelki w jednej kostce w moim aucie są to dwa biało czerwone, jeden czarny oraz zielony. Kabel odcinający pompe palwa to biało czerwony od strony kierowcy+ oraz czarny . Kable do silnika można łatwo przeprowadzic ponieważ u gory od strony pasażera jest zaślepka gdzie są juz poprowadzone kable od czegosc innego.
 
Posty: 6
Od: 15 cze 2009, 18:05

Postprzez Michał877 » 17 cze 2009, 23:17

Jeśli bedzie troche czasu powinienem zrobic jakas fotorelacje.
 
Posty: 6
Od: 15 cze 2009, 18:05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Exabot [Bot] i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323