Modifikator plus

Postprzez gregorik » 9 sty 2010, 14:34

Witam! Posiadam mazda 323 BG 1.8 91 rocznik.to jest amerykańska wersja. Mój kolega wysłał mi strone o ceramizerze, obejrzałem i byłem zainteresowany kupnem tego ceramizera. Kupiłem i moj tata wstrzyknał do silnika.I cos zadziałał? Powiem ze zdecydowanie tak. Silnik zrobił taki cichutki ze moja mama mimo ze bardzo rzadko jezdzi samochodem, to poczuła inna prace silnika.Silnik mocny i dynamiczny. Moj tata nie robił remontu silnika.W wakacje zrobiłem13000km i dolewałem tylko pól litra oleju. A przed zastosowaniem ceramizera niestety brał olej. A co do modyfikatora plus to zastosowałem do mazdy 6 2002 silnik 1.8. Na poczatku sie wahałem czy kupic czy nie. W koncu kupiłem -powiem szczerze jest efekt: bez problemu uruchomiłem samochód przy bardzo niskiej temperaturze,silnik coraz dynamiczniejszy, równiez zauwazyłem zmniejszenie zuzycie paliwa oraz nie bierze oleju, a w opinii pisza ze mazdy 6 potrafia brac olej.Takze jestem zadowolony z ceramizera i modyfikatora plus.A ci ktorzy pisza ze to sa bajki, pisze tylko dlatego ze sami tego nie zastosowali. Niech kazdy sam wyprobuje i zobaczy czy naprawde działa modyfikator plus a wtedy niech kazdy napisze opinie na temat modifkatora .Oczywiscie zdaje z tego sprawe ze modifikator moze innym nie pomoc ale na pewno nie zaszkodzi. ALE MI POMOGŁ!Pozdrawiam serdecznie :) :)
Ostatnio edytowano 9 sty 2010, 14:57 przez gregorik, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2010, 14:05
Posty: 30
Auto: mazda 6 sedan, rocznik 2002, silnik 1,8 16V

Postprzez krzych » 9 sty 2010, 15:31

gregorik napisał(a):Przepraszam ze moje teksty sie powtarzaja. Pierwszy raz jestem na forum mazda.Mam nadzieje ze wam to nie przeszkadza, dzieki Pozdrawiam

Po pierwsze kolego, reklamujesz cos co na tym forum zostalo zjechane do cna. Po drugie, widac, ze edytowales posty, wiec gdybys chcial, w drugim _wycialbys_ reklame a zostawil same przeprosiny lub cokolwiek np. napis "dubel", ale celowo tego nie zrobiles najwyrazniej... A po trzecie, slaba bajeczka.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/2)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY 2.0 CD 143 DPF

Postprzez Ng_6 » 10 sty 2010, 18:17

Reklama dźwignią handlu ;D
MPV LV 3.0 18V czas na sprzedaż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 16:00
Posty: 59
Skąd: małpolska lub Lublin
Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)

Postprzez Barthek » 11 sty 2010, 16:10

gregorik napisał(a):Oczywiscie zdaje z tego sprawe ze modifikator moze innym nie pomoc ale na pewno nie zaszkodzi. ALE MI POMOGŁ

Pozdrawiamy pracowników lub odbiorców Foty :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 10:41
Posty: 1516 (1/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Koroniarz » 5 lut 2010, 18:13

Dokładnie niedawno poszedłem sobie do owego sklepu fota zakupić olej dla mojej Madzi na blacie zauważyłem pewną buteleczke zgadnijcie jaką? hehe i co udałem głupka że tego nie znam i zaczołem bajere że chciał bym jakiś preparat do silnika co by mi wyczyścił serce i takie tam i oczywiście sprzedawca odrazu mi zaproponował kupuj MODIFIKATOR to nie żadny szajs to odmłodzi silnik <spoko> moja sugestia jest taka że żadne coś nie spowoduje że silnik 14letniej Magdaleny zacznie pracować jak nowy chcecie tego zróbcie remont wyczyście silnik anie lać to coś pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2010, 12:00
Posty: 43
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 323f BA Z5

Postprzez Enduro » 19 lut 2010, 20:44

Fiveopac napisał(a):Bo generalnei uzytkownicy tego forum to myślące istoty i jak sie im wciska brednie to regują adekwatnie. ".

tez mi sie tak wydawalo...
ale prawda jest lekko wypatrzona!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4848 (1/17)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163Km+,´12 ,
MX-5 NB FL, modyfikowane Prosie 996,Triumph-czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez vegasnight9 » 3 kwi 2010, 00:31

Oni chyba nie czytali tego forum: http://www.allegro.pl/item947113334_modyfikator_plus.html :D <czytaj> Naiwnych w tym kraju nie brakuje...... jak widać.
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 13:46
Posty: 211 (0/1)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 benzyna 2.0 147KM 2006r.

Postprzez Radex » 3 kwi 2010, 09:51

wystarczy przejrzeć marne 5 postów gregorika i wszystko wiadomo :D
szkoda klawiatury na to dziadostwo i tego Pana
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8992 (60/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez wiktorek » 7 sty 2012, 15:38

Radek89 napisał(a):Jak dla mnie za taką kwotę można bawić się w razie czego w wymianę silnika jak nie auta ;) Moim zdaniem mija się to z celem bo to tak jak zakładanie pokrowców na siedzenia ... Niby hronią ale czy warto ??:D


Witam.
Może to troche o innym samochodzie ale... jakiś czas temu zalałem ceramizer, zgodnie z instrukcją obsługi oczywiście. Silnik amerykański V6, na łańcuszku, przebiegi jakie osiąga bez kapitalki (według forumowiczów) to ok. 500.000. Jakieś 3 tys. po zalaniu ceramizera cos w silniku się zepsuło. Po odpaleniu słychać było wyrażne i głośne metaliczne stukanie. Fachowcy z serwisu (nie rozbierając silnika) nie byli w stanie stwierdzić rodzaju uszkodzenia. Prawdopobodnie mógł być to urwany trzon zaworu lub korbowód. Samochód trafił do kolejnego właściciela za niską cenę z powodu wysokich kosztów naprawy lub wymiany silnika. Opinią podzieliłem sie z producentem na stronie ceramizer.pl jednak nie została ona wyemitowana. Prawdopodobnym powodem była jej neutralna nieprzychylność wobez produktu. Oglądając filmiki z niewiarygodnych wyczynów ceramizera w silnikach bez oleju zastanawia mnie pewien fakt: w każdym chyba samochodzie z rozrządem ohc lub dohc nawet po wymianie oleju jest moment – sekunda, kilka sekund – gdzie do zaworów olej jeszcze nie doszedł z magistrali i klapią bardzo głośno. Na filmikach z testowania tych "c