Szkoda bo nie posiadam żadnego zdjęcia zegarów mojej mazdy. Moje pytanie wiąże się z drugą i ostatnią kontrolką. Swięcą się w przed odpaleniem. I ta wyższa (jakiś domek czy coś takiego) czasami zapala się jak silnik jest włączony a później gaśnie.
Co one oznaczają?
Może ktoś z was wie do czego służą poszcególne kontrolki.
Pozdrawiam
Kontrolki Mazda 323 1,7 D
Strona 1 z 1
Moja pierwsza mazda i do tego pierwszy diesel
- Od: 25 lis 2004, 23:32
- Posty: 14
- Skąd: Rymanów
- Auto: mazda 323 1,7D '90
Nie pamietam zbyt dobrze, ale taki domek moze sygnalizowac zbyt niski poziom plynu chlodniczego. Poszukam gdzies zdjecia tych kontrolek/instrukcji.
Tak ten domek to niski poziom plynu chl. Niedawno bylo o tym na forum.
Rada sprawdzic poziom plynu, wyczyscic chlodnice. sprawdzic szczelnosc przewodow. W ostatecznosci przy ciaglym "znikaniu" plynu sprawdzic uszczelke pod glowica .
narqa
Rada sprawdzic poziom plynu, wyczyscic chlodnice. sprawdzic szczelnosc przewodow. W ostatecznosci przy ciaglym "znikaniu" plynu sprawdzic uszczelke pod glowica .
narqa
- Od: 27 sie 2004, 10:17
- Posty: 134
- Auto: Mazda 323f 1.6 16v 1991r
Witam
Jeśli chodzi o tą kontrolkę niskiego poziomu płynu chłodniczego. Sprawdzanie zacząłem od zbiornika wyrównawczego.Tam do korka jest przymocowana miarka.Po wyciągnięciu i wytarciu i włożeniu celem sprawdzenia okazało się że poziom płynu jet powyżej połowy stanu dopuszczalnego (max).Jakieś 2/3 max. Tak jest na zimnym silniku. Co może być przyczyną że ta kontrolka się włącza po uruchomieniu silnika, nie mam pojęcia. Liczę na waszą pomoc.
Jeśli ktoś posiada opisy do pozostałych kontolek proszę o maila: grzegorzsgsp@wp.pl
Może ktoś z was posiada książkę obsługi mazdy 323 1,7 D z 1990 też proszę o maila. Może być w języku angielskim.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o tą kontrolkę niskiego poziomu płynu chłodniczego. Sprawdzanie zacząłem od zbiornika wyrównawczego.Tam do korka jest przymocowana miarka.Po wyciągnięciu i wytarciu i włożeniu celem sprawdzenia okazało się że poziom płynu jet powyżej połowy stanu dopuszczalnego (max).Jakieś 2/3 max. Tak jest na zimnym silniku. Co może być przyczyną że ta kontrolka się włącza po uruchomieniu silnika, nie mam pojęcia. Liczę na waszą pomoc.
Jeśli ktoś posiada opisy do pozostałych kontolek proszę o maila: grzegorzsgsp@wp.pl
Może ktoś z was posiada książkę obsługi mazdy 323 1,7 D z 1990 też proszę o maila. Może być w języku angielskim.
Pozdrawiam
Moja pierwsza mazda i do tego pierwszy diesel
- Od: 25 lis 2004, 23:32
- Posty: 14
- Skąd: Rymanów
- Auto: mazda 323 1,7D '90
Witam
Z góry wielkie dzięki termis. Mazda niemal na każdym kroku zaskakuje swoimi rozwiązaniami. Mimo że jeszcze nią nie jeżdżę po drogach (rejestracja ma być 15 grudnia) to już wiem że będzie super
Pozdrawiam
Z góry wielkie dzięki termis. Mazda niemal na każdym kroku zaskakuje swoimi rozwiązaniami. Mimo że jeszcze nią nie jeżdżę po drogach (rejestracja ma być 15 grudnia) to już wiem że będzie super
Pozdrawiam
Moja pierwsza mazda i do tego pierwszy diesel
- Od: 25 lis 2004, 23:32
- Posty: 14
- Skąd: Rymanów
- Auto: mazda 323 1,7D '90
Jednak to ta kontrolka w kształcie domku jest od poziomu płynu chłodzącego, kontrolka w kształcie paska na trzech kółkach w kształcie trójkąta jest od paska rozrządu, kontrolka w kształcie odwróconego domka z kropelką lecącą jest od osadnika oddzielającego wode od paliwa w filtrze paliwa- zapala się jak jest woda w filtrze paliwa.
Jak ci się madzia sprawuje??
Jak ci się madzia sprawuje??
- Od: 18 mar 2004, 10:08
- Posty: 116
- Skąd: kolobrzeg
- Auto: toyota corolla E10
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości