Objawy awarii koła dwumasowego? W wersji benz. go nie ma!

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez vts » 14 gru 2007, 16:58

Witam,
Jestem tutaj nowy i jak by czasami było cos zle opisane to prosze mnie poprawić.

Wiec tak w czasie gdy sprzęgło nie jest wciśnięte dochodzi dziwę stukanie nie cały czas tylko przestaje i zachwieli znów ,jak wcisnę sprzęgło to ustają i tak samo jak je delikatnie nacisnę to przestaje , tylko na puszczonym sprzęgle sa taki dziwne dźwięki.

Co to może być ??

DZIEKI ZA POMOC W USTALENIU CHOROBY <głaszcze>

Mazda 2004 rok 101 tys/km 136 PS Diesel .
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez tomekrvf » 14 gru 2007, 18:11

Może rozpadać się koło dwumasowe.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1974 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez vts » 14 gru 2007, 18:20

kurcze, czyli jest zle :( a mozna sie poruszac z takim kołem ??
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez Gawro57 » 14 gru 2007, 19:03

Ja podejrzewałbym bardziej łożysko oporowe (wyciskowe sprzegła)Ale może sie mylę ?
Jestem zauroczony moją Mazdą...
Link do wykresów z hamowni: str.2
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... c&start=15
1) momentu obrotowego w NM 2) mocy w KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2006, 11:37
Posty: 87
Skąd: Głogów
Auto: Mazda6 2002 – 136 KM hatchback

Postprzez Riki » 15 gru 2007, 00:06

vts a auto nie ma wibracji "na luzie"?

Też stawiam na..

tomekrvf napisał(a):koło dwumasowe.
Obrazek
Mazda Części – mazparts.pl NOWOŚĆ: OLEJE MILLERS W NASZEJ OFERCIE
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5537 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazdy :)

Postprzez vts » 15 gru 2007, 19:40

Riki napisał(a):vts a auto nie ma wibracji "na luzie"?

Też stawiam na..

tomekrvf napisał(a):koło dwumasowe.


wlasnie nie, troche na sprzegle czuc takie hyyy jak to nazwac wibracje zgrzytania ?? ale tylko na najowym biegu,.
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez magicadm » 15 gru 2007, 20:42

Riki napisał(a):Też stawiam na..

tomekrvf napisał:
koło dwumasowe.

Ja też :(
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3123
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 15 gru 2007, 22:07

tomekrvf napisał(a):Może rozpadać się koło dwumasowe
Tomeczku, jak zwykle mozesz mieć racje ...... bez wydłubania skrzyni nie dowiesz sie w 100% co sie dzieje. Nie będę kolegi w tej chwili straszyl cenami ale tanio nie bedzie.....
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7841 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2011 GH 2.2 CiTD Top Sport / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez vts » 15 gru 2007, 22:09

tzn ile bedzie ???
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez vts » 15 gru 2007, 22:10

vts napisał(a):tzn ile bedzie ???


dormalnie chyba nie 5 tysia <głaszcze>
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez tomekrvf » 15 gru 2007, 22:20

Jaksa napisał(a):Tomeczku, jak zwykle mozesz mieć racje ...... bez wydłubania skrzyni nie dowiesz sie w 100% co sie dzieje.

Oczywiście że tak. Jeszcze nie bawię się w proroka.


vts napisał(a):dormalnie chyba nie 5 tysia

No nie. Ale 4 będzie
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1974 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez vts » 15 gru 2007, 22:24

czyli na 99% to poszlo sie ... kolo :( dormalnie masakra <killer>
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez Jaksa » 15 gru 2007, 22:30

Jak rozleciało sie koło to faktycznie bedziesz miał duuuzy przeciąg na koncie.....chyba ze kupisz gdzies dobrą uzywke , zostaje jeszcze tarcza , docisk , łozysko oporowe – jak szalec to po całosci .....
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7841 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2011 GH 2.2 CiTD Top Sport / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez vts » 15 gru 2007, 23:16

tzn ile ;) własnie to co mam to wszytsko wymienic ??

a ceny ???

a moge sie przemieszczac czy oddac odrazu do roboty ???
Ostatnio edytowano 15 gru 2007, 23:29 przez vts, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez magicadm » 15 gru 2007, 23:21

A ja tradycyjnie zaproponuję regenerację
Koła dwumasowego ni rozbierałem, ale czytałem, że to prostę jak budowa cepa i regenerujący dają gwarancję na robotę. Koszt duuużo niższy – więc może warto???
http://moto.allegro.pl/item284123852_kolpaki_mazda_duzy_silikonowy_znak_super_n.html
No i zostaje "rozwiązanie ostateczne" czyli downgrade kit.
Valeo się czyms takim chwaliło – talko nie wiem jaka maja ofertę.
A może coś od DITD da radę wrzucić? Tylko to chyba rzeźba straszna i momentu obrotowego CITD nie wytrzyma... :|

PS
Radzikowski na swojej stronie coś o tym pisze.
Ostatnio edytowano 15 gru 2007, 23:39 przez magicadm, łącznie edytowano 2 razy
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3123
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez vts » 15 gru 2007, 23:28

magicadm napisał(a):A ja tradycyjnie zaproponuję regenerację
Koła dwumasowego ni rozbierałem, ale czytałem, że to prostę jak budowa cepa i regenerujący dają gwarancję na robotę. Koszt to ok 1600zł
z robotą – więc może warto???
No i zostaje "rozwiązanie ostateczne" czyli downgrade kit.
Valeo się czyms takim chwaliło – talko nie wiem jaka maja ofertę.
A może coś od DITD da radę wrzucić? Tylko to cyba rzeźba straszna i momentu obrotowego CITD nie wytrzyma... :|

PS
Radzikowski na swojej stronie coś o tym pisze.


Pisze ze zaprzestał regeneracji kola dwumasowego
Początkujący
 
Od: 14 gru 2007, 00:19
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: M- 6 136 PS diesel

Postprzez Jaksa » 15 gru 2007, 23:46

Mam takie kółko .... nówke sztuke ale nie sprzedam :P , trzymam dla siebie ( ewentualnie mogę sprzedac swoje obecne sprawne , przynierzam sie do wymiany wszystkiego tam miedzy skrzynią a silnikiem – tak na wyrost )
magicadm napisał(a):Radzikowski na swojej stronie coś o tym pisze.
Radzikowski padł na regeneracjach 2masówek – juz nie robi.
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7841 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2011 GH 2.2 CiTD Top Sport / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez magicadm » 15 gru 2007, 23:47

vts napisał(a):Pisze ze zaprzestał regeneracji kola dwumasowego

Nie ma ludzi niezastąpionych – pomimo szacunku dla jego roboty.
Napisał tylko, że ma problem z dostaniem materiałów, co nie znaczy, że inni mają.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3123
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 15 gru 2007, 23:49

Widzę ze bedzie długi temat ...... :)
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7841 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2011 GH 2.2 CiTD Top Sport / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez magicadm » 16 gru 2007, 00:17

Jaksa napisał(a):przynierzam sie do wymiany wszystkiego tam miedzy skrzynią a silnikiem – tak na wyrost )

Niby się nudzi, a na spota nie przyjechal :|
Jaksa napisał(a):Widzę ze bedzie długi temat

A dla niektórych kosztowny...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3123
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6