zebrane z 30 stron wątku podsumowanie ukrytych opcji w M6:
01 – on (czujnik zapięcia pasów)
04 – on/off (czujnik otwarcia drzwi kierowcy)
08 – on/off (czujnik zapalenia świateł)
12 – test prędkościomierza (od 0 do końca i ani milimetr poza oraz połówka)
13 – test obrotomierza (od zero powyzej skali gdzies miedzy kontrolka engine a akumulatora chyba, oraz polowka tego co bylo poza czyli nieco wiecej niz polowa normalnego zakresu)
14 – test brzęczyka od świateł (przypominajka o włączonych światłach podczas otwierania drzwi)
16 – zapala się kontrolka od rezerwy paliwa.
18 – kontrola podświetlenia stacyjki
22 – 017
23 – test wskaźnika paliwa (zero do max i na połowę)
25 – test wskaźnika temperatury (j.w.)
test wszystkich kontrolek oprócz kontrolki od spryskiwaczy
31 – 31 on/off czujnik włożonego kluczyka
50 d15 – SPALANIE edytowalne od -15 do +15
51 d15 – ilość paliwa w baku
55 on/off czujnik przycisku podświetlenia zegarów, ten po lewej nad zegarami
58 – czujnik obecności pasażera w fotelu
59 – 110 i też nie wiem o co chodzi
60 d15 – zmiana mil/galonów na km/litry (zmiana przyciskiem INFO – opcje:"a"-litry i km; "b"-mile i litry; "c"-mile i galony
88888 – test kontrolek: tempomat (cruise/main), key, pas, olej, ręczny, akumulator, engine, świece, dsc (poślizg i off), abs – brak testu dla: spryskiwacza, poduszki powietrznej, samochodziku oraz DPF!
ukryte opcje w radiu mazda6
1.Test przycisków -włączyć radio,nacisnąć POWER oraz MEDIA
2.Szczegóły tunera radiowego-włączyć radio, naciśnij POWER oraz PTY
3.status wzmacniacza -włączyć radio,naciśnij POWER oraz TA
4. siła sygnału tunera -włączyć radio, naciśnij POWER oraz 2
5.test głośników -włączyć radio, naciśnij POWER oraz AUTO M
6.
7.
8.
9. antena wyłączona -włączyć radio,naciśnij POWER oraz FM2
6,7,8, nie wiem do czego służą może ktoś to rozgryzie
z każdej chcąc wyjść naciśnij POWER
Witam !
Znalazłem sposób na wejście w ukryte opcje trip computer. Może się komuś przyda
Wiec po przytrzymaniu przycisku do kasowania licznika dziennego, gdy kluczyk jest w pozycji LOCK i następnie po przekręceniu kluczyka na pozycje ON ciągle trzymając przycisk pokaże się na wyświetlaczu licznika dziennego napis "ESEE" gdy zniknie należy ten przycisk puścić .
Pokaże się coś w rodzaju listy punktów, które przełącza się przyciskiem do kasowania licznika dziennego. Powrót do stanu wyjściowego następuje po przekręceniu kluczyka z powrotem w pozycje LOCK .
Nie rozgryzłem jeszcze wszystkich tzw. punktów niektóre punkty służą do kalibracji wskaźników.
Jeżeli ktoś wie coś na ten temat proszę o rozwiniecie tematu .