Przekładka kierownicy na lewą stronę (wersja angielska, RHD)

Postprzez marcinlepik » 6 mar 2008, 14:57

witam serdecznie ytalem troszeczke na tym forum i widze ze niemam doczenie z pierwszakami chcialby prosic o opinie na temat zmiany strony kierownicy z anglika na europejki pozdrawiam i dzieki javascript:emoticon(':)')javascript:emoticon(':D')
marcinlepik
 

Postprzez Adaś » 6 mar 2008, 15:05

Mazda 6 to nie jest jakiś rarytas nie dostepny na rynku wtórnym, więc łatwiej i taniej będzie sprzedac obecne i kupić wersje z kierownicą po słusznej stronie
Avatar użytkownika
 
Posty: 6756
Od: 8 paź 2004, 16:11
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez szoszon1983 » 6 mar 2008, 20:48

Adaś napisał(a):Mazda 6 to nie jest jakiś rarytas nie dostepny na rynku wtórnym, więc łatwiej i taniej będzie sprzedac obecne i kupić wersje z kierownicą po słusznej stronie


ale różnice w cenach są duże. Ja za swoją zapłaciłem równowartość 31tyś pln, a w Polsce musiałbym co najmniej 50tyś pln
Avatar użytkownika
 
Posty: 197
Od: 7 paź 2007, 12:20
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez deha » 6 mar 2008, 21:44

ja słyszałem, że on nowego roku przekładki nie przechodzą przeglądu
ktoś potwierdzi??
Avatar użytkownika
 
Posty: 35
Od: 25 kwi 2007, 20:53
Skąd: Leeds - UK
Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM 2003

Postprzez dl007 » 6 mar 2008, 23:35

no z tą przekładką też bym uważał...coś było że nie można rejestrować auta z wysp;/
ale najlepiej spr na stronie ministerstwa transportu!
 
Posty: 11
Od: 3 mar 2008, 21:21
Skąd: gdynia
Auto: mazda 6 3.0 v6

Postprzez realski » 7 mar 2008, 01:08

szkoda gadac :)
sciana grodziowa nr ... oj to juz musi byc niezly specjalista ^^
maglownica
deska
instalacja
tapicerki kierowca i obok ;)
oj nazbiera sie tego wielka KUPA :)

Pozdrawiam
 
Posty: 227
Od: 5 lis 2004, 20:47
Skąd: Białystok

Postprzez marcinlepik » 7 mar 2008, 12:50

witam ja wiem ze atwiej nabyc wersje europejsko tylko ja za moja mazde zaplacilem 21000 a w polsce musialbym zaplaci min.45000
marcinlepik
 

Postprzez wszyp » 18 mar 2008, 01:57

witam ja wiem ze atwiej nabyc wersje europejsko tylko ja za moja mazde zaplacilem 21000 a w polsce musialbym zaplaci min.45000

Witam!
Pozwolisz, ze wtrace swoje 3 grosze... Tez jezdze 'lewusem', w jednym z ostatnich TopGear wyraznie zadzierali nosa ze auta na Wyspie sa najtansze w Europie, cos w tym jest pociagajacego, ale jak dla mnie czysto uzytkowo. Jezdze po lewej – kierownica po prawej, na kontynencie kierownice mam po lewej, ale nie mysle nawet o tym ze mialbym zmieniac kierownice tylko dlatego ze kupilem swoj samochod o 1/3 ceny taniej. Jak dla mnie nie tylko cena gra role, ja po prostu nie chcialbym miec samochodu po tak poteznym dzwonie, ze trzeba w nim bylo zmieniac instalacje elektryczna, cala deske rozdzielcza, uklad kierowniczy i inne pierdoly nie wspominajac o !sic! scianie grodziowej. Dlaczego w latach 95-96 tak kazdy bal sie tzw 'skladakow'? A czym bedzie sie roznil taki przekladaniec od skladaka? Tym ze w skladaku wyciagano tylko silnik na czas transportu obok na lawete, a tutaj demontujesz i wymieniasz elementy konstrukcji pojazdu z innego szemranego samochodu. A potem skrzypi, nie pasuje, cos wiecznie niedomaga, jak to po naprawie gdzie pol auta urwalo po lekkiej stluczce. Igielka anglik po zmianie kierownicy, troche powagi i zdrowego rozsadku. To nie Golf 3 na dojazdy do pracy. Wiem ze Polak potrafi... ale sa pewne granice zdrowego rozsadku. Pomyslales o tym z takiego punktu widzenia? Chyba lepiej by bylo zaoszczedzic troche grosza i kupic cos skladanego w Japonii – nie w garazu, nieprawdaz? Taki jest moj punkt widzenia, ale moge sie mylic...
Jestem tu nowy i sie dopiero przygladam, poziom dyskusji w przekroju tematow jak na razie ogolnie na najwyzszym poziomie... dziekuje Wam wszytskim za swietna dawke przydatnej informacji.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich uzytkownikow samochodow 'z dusza'... Waldek.
 
Posty: 25
Od: 4 mar 2008, 01:03
Auto: Mazda 6 2.0D 2003 TS2
Mazda 5 2.0i 2006 Sport

Postprzez magicadm » 18 mar 2008, 12:34

Ja wrzucę 3 groszę "od siebie"
Dla mnie taka "profesjonalna przekładka" to zwykła rzeźnia i druciarstwo.
Miałem wątpliwą przyjemność obserwować przekładkę z anglika.
Nawet nie przypuszczałem, że tyle rzeczy mozna spiepszyć, zdrutować, pominąć itp – byle było "taniej"
Np:
-po co kupować nowe przewody hamulcowe – jak można powyginać i posztukować stare
-po co przedłużyć wiązkę elektryczna – można przecież kable naciągnąć "na siłę"
-otwieranie maski, otwieranie wlewui bagażnika i wyciąganie anteny ze słupka moęe zostać po stronie pasażera
-nieważne, że ściana godziowa moze nie mieć wzmocnień i odpowiedniego kształtu – wyrówna sie podkładkami
-lampy, wycieraczki – da się w łapę diagnoście, a "psy" są zagłupie by sie pokapować, że to coś "nie tak"
-itp

Darmo bym nie chciał takiego samochodu – chyba, że bym sam wszystko robił lub pilnował prace.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
 
Posty: 3473
Od: 31 gru 2004, 02:28
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez marcinlepik » 19 mar 2008, 02:29

Panowie ja tylko chcialem sie dowiedziec czy jest to mozliwe i ile jest pracy przy tym a nie napisalem ze juz sie za to zabieram poniewaz nadal mieskam w uk
marcinlepik
 

Postprzez darow » 19 mar 2008, 10:27

marcinlepik napisał(a):Panowie ja tylko chcialem sie dowiedziec czy jest to mozliwe i ile jest pracy przy tym a nie napisalem ze juz sie za to zabieram poniewaz nadal mieskam w uk


Da sie, bo jest na forum osoba jezdzaca takim autem. Poszukaj go i zapytaj o szczegoly. Sam myslalem nad przekladka w przyszlosci, ale z tego co wyczytalem sciana grodziowa jest do przespawania, a tego bym robic nie chcial. Reszta niby juz prosta
Avatar użytkownika
 
Posty: 306
Od: 14 cze 2006, 01:01
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: Mazda 6 TS Diesel 136km

Postprzez Pawnik » 19 mar 2008, 13:36

Mogą być problemy z rejestracją w PL:
http://www.admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n ... 3287%2Exml
Avatar użytkownika
 
Posty: 591
Od: 12 mar 2007, 21:45
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez FOMA » 2 sie 2008, 16:13

trzeba byc prawdziwym fachowcem!są tacy! <faja>
FOMA
 

Postprzez krukens » 7 lut 2009, 18:48

ten artykuł bardzo dobry, sam jestem z Ostrowa, a jeśli chodzi o lokalnego dilera Citroena, to niezły burak i wcale mnie nie dziwi że żąda 300 zł za oględziny przekładki, jest po prostu pazerny na kasę i tyle
krukens
 

Postprzez jani_ » 9 lut 2009, 01:34

magicadm napisał(a):Dla mnie taka "profesjonalna przekładka" to zwykła rzeźnia i druciarstwo.
zgadam sie z opinią kolegi, chociaż sam jeżdzę anglikiem ale nigdy nie pozwolił bym tak ciąć swojej madzi a poza tym cenie sobie bezpieczeństwo a taka przekładka to zwykłe kowalstwo.
Avatar użytkownika
 
Posty: 5
Od: 20 paź 2008, 22:55
Auto: jest mazda 3 1.6 ts2 manual 2007
była mazda 6 2.0 GY automat 2004

Postprzez ptaku » 24 lut 2009, 00:15

Dla każdego kto chce wiedzieć więcej na ten temat polecam www.angliki.fora.pl
Avatar użytkownika
 
Posty: 357
Od: 30 maja 2006, 21:06
Skąd: Goole/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez Gość » 24 lut 2009, 00:17

Gość
 

Postprzez Maciek 251 » 24 lut 2009, 07:40

Mamy w firmie dostawcze IVECO anglika po przekładce i ...... nikt tym nie chce jeździć... tak jak było powiedziane, w środku cała deska lata, trzeszczy na każdej dziurze, lusterka z "oszczędności" zostały ori tak że kierowca ma bardzo kiepskie pole widzenia do tyłu a nie muszę chyba mówić jak w dostawczaku wążne są duże i dobre lustra.... ogólnie mówiąc kaszana jak cholera....no ale – tanie było to szefostwo kupiło a pracownicy niech sobie szarpią nerwy...ja bym takiego auta nie chciał <killer>
Obrazek
Avatar użytkownika
 
Posty: 256
Od: 27 sie 2006, 18:54
Skąd: Rzeszów/Dynów
Auto: M6 2,0 CiTD 136PS Exclusive'04

Postprzez artik26 » 26 lut 2009, 05:41

Ostatnio czytałem na wp albo onecie już nie pamiętam , że złożono pozew do Brukseli na temat rejestrowania anglików w Polsce , odpowiedź ma być w czerwcu. Więc całkiem możliwe że nie trzeba będzie przekładać kierownicy
Avatar użytkownika
 
Posty: 13
Od: 10 kwi 2008, 22:44
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mazda 626 GXI 1999r GF FS 2.0

Postprzez magicadm » 26 lut 2009, 13:03

artik26 napisał(a):. Więc całkiem możliwe że nie trzeba będzie przekładać kierownicy

Powodzenia przy wyprzedzaniu życzę :D
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
 
Posty: 3473
Od: 31 gru 2004, 02:28
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6