Wymiana przegubu napędowego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dizzi » 28 kwi 2004, 00:13

Obrazek
Obrazek

coś stuka przy skręcaniu !!!!

co ,gdzie, za ile i dlaczego tak drogo ?? :(
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
 
Posty: 793
Od: 10 gru 2003, 17:02
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Jaksa » 28 kwi 2004, 00:24

napewno jak widzę to przegub się kończy ( o ile stuka ) co do ceny ( wymiana 80 zl ) a przegub 160 JC ,GLo 200 lub HDK 260 zł
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl http://www.facebook.com/profile.php?id=100002102202904
 
Posty: 8515
Od: 10 mar 2004, 23:46
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2008 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez Koleś » 28 kwi 2004, 07:15

Dizzi przeciez muwiłes w sobote ze juz 2 lata tak jezdzisz i było oki:–)
HEHE
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
 
Posty: 390
Od: 17 lis 2003, 01:14
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez luca » 28 kwi 2004, 10:54

Pewnie na spocie, go "domielił"
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
 
Posty: 1310
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Jaksa » 28 kwi 2004, 20:50

Pewnie tak ! Ale wszystko zaczyna się od uszkodzonej oslony !
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl http://www.facebook.com/profile.php?id=100002102202904
 
Posty: 8515
Od: 10 mar 2004, 23:46
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2008 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez dizzi » 6 maja 2004, 09:23

jaksa – a czy istnieje możliwość zdjęcia osłony i wyczyszczenia przegubu bez koniecznośći wymiany na nowy czy taka operacja wchodzi w grę?
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
 
Posty: 793
Od: 10 gru 2003, 17:02
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez nightcomer » 6 maja 2004, 09:32

dizzi napisał(a):jaksa – a czy istnieje możliwość zdjęcia osłony i wyczyszczenia przegubu bez koniecznośći wymiany na nowy czy taka operacja wchodzi w grę?

jak stuka to już nie :|
Avatar użytkownika
 
Posty: 891
Od: 29 paź 2003, 01:07
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Rafal » 6 maja 2004, 16:20

ja ostatnio też zauważyłem ze poszła mi manszeta z lewej strony, a ze byłem akurat na mazurach więc kupiłem w sklepie za 16,50pln i znalazłem warsztacik, gdzie wymieniono mi za 50 plnów (początkowa cena miała byc 30 ale gościu się narobił przeszło 2,5godziny)....
 
Posty: 150
Od: 13 sty 2004, 13:38
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 cronos z LPG

Postprzez Jaksa » 6 maja 2004, 19:51

masz już odpowiedz .
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl http://www.facebook.com/profile.php?id=100002102202904
 
Posty: 8515
Od: 10 mar 2004, 23:46
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2008 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez Robert W. » 11 lip 2005, 14:21

Kiedyś już gdzieś to napisałem, ale nie było odzewu. Może podłączając się do tego postu zwrócę uwagę na moją skoromną osobę? Z góry dzięki za pomoc :) :

Mam zamiar wymienić oba przednie zewnętrzne przeguby na GLO (zgodnie z sugestiami Jaksy w którymś z postów). W jednym sklepie facet spytał się mnie ile mam ząbków <zeby> 21 czy 22, bo to bardzo ważne. A skąd ja mam wiedzieć ile, skoro nie wymontowałem przegubu? Na razie chcę kupić, a wymienię kiedy będę miał czas. Może mi podpowiecie ile mam ząbków? :)

Jeszcze pytanko, jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?
 
Posty: 66
Od: 29 kwi 2004, 07:08
Skąd: Elbląg
Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch

Postprzez Jaksa » 11 lip 2005, 17:44

Robert W. napisał(a):jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?
Jak dotąd zawsze była w komplecie z przegubem
Robert W. napisał(a): ile mam ząbków 21 czy 22,
Katalog zamiennika pokazuje dla silnika 1.3 16v 21 zębów a dla silnika 1.6 16v 22 zęby . Są czasami przypadki ze coś było wymieniane w napędach i moze być zonk , chyba lepiej będzie jak najpierw wymontujesz przegub a pozniej kupisz , ewentualnie dogadaj się z klientem ,wez 2 a drugi ( ten zly ) oddasz.
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl http://www.facebook.com/profile.php?id=100002102202904
 
Posty: 8515
Od: 10 mar 2004, 23:46
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2008 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez Robert W. » 14 lip 2005, 11:36

Jaksa, dzięki za odpowiedź <jupi> , ale niestety już kupiłem. Facet powiedział, że w razie problemów wymieni mi na właściwe. W tych przegubach jest 21 ząbków.
W komplecie są: osłona, mały pierścień sprężynujący, smar, nakrętka, 2 opaski oraz oczywiście przegub (na zewnętrznej powierzchni obudowy widać ślady bardzo głębokiego hartowania bieżni kulek – "przebicia" hartowania oraz numer CVJ3239).

Teraz mam pytanko czy to rzeczywiście jest GLO jak mi obiecał facet. A oto wygląd pudełka:

The product of Timmen Group "Gennor"

Dwie nalepki:

1. Mazda 323 89/10 93/12

Przegub zewn.
GLO 53N

3239

2. CVJ3239

Czy to rzeczywiście GLO? :| . Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.


Za 1 przegub zapłaciłem 140 zł, choć cena wynosiła 150 zł, ale facet kazał kasjerce tyle policzyć, bo tak mi powiedział przez telefon.

W innym sklepie kupowałem kable Janmora (JP27) i choć kosztowały 62.45 zł, to policzono mi 60 zł, bo tyle powiedziano mi przez telefon.

Z góry dzięki za odpowiedź!
 
Posty: 66
Od: 29 kwi 2004, 07:08
Skąd: Elbląg
Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch

Postprzez Jaksa » 14 lip 2005, 20:20

Robert W. napisał(a):Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.
Bo to jest numer w/g katalogu JC Auto.

Robert W. napisał(a):Czy to rzeczywiście GLO
Jak sam przegub jest srebrny to tak. Powinny byc napisy nabite gdzies na przegubie.
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl http://www.facebook.com/profile.php?id=100002102202904
 
Posty: 8515
Od: 10 mar 2004, 23:46
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2008 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez dizzi » 14 lip 2005, 21:00

a jak stwierdzić ktory przegub stuka? prawy/lewy ?????
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
 
Posty: 793
Od: 10 gru 2003, 17:02
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Jaksa » 14 lip 2005, 21:07

dizzi napisał(a):jak stwierdzić ktory przegub stuka
Jazda próbna
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl http://www.facebook.com/profile.php?id=100002102202904
 
Posty: 8515
Od: 10 mar 2004, 23:46
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2008 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez dizzi » 14 lip 2005, 21:09

Jazda próbna

gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał.............
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
 
Posty: 793
Od: 10 gru 2003, 17:02
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Jaksa » 14 lip 2005, 21:20

dizzi napisał(a):gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał.............
Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl http://www.facebook.com/profile.php?id=100002102202904
 
Posty: 8515
Od: 10 mar 2004, 23:46
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2008 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez dizzi » 14 lip 2005, 22:58

Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .


juz tak wcześniej probowałem ale nie moge namierzyć skąd dochodzi dżwięk wiec zapytałem ....
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
 
Posty: 793
Od: 10 gru 2003, 17:02
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Rekin » 6 maja 2007, 15:58

Że wsadzę swoje 3 grosze , u mnie w GE 626 też puka , i tu pytanie czy jeżeli puka mi przy skręcie w lewo to ze storony logicznej lewy do wymiany ale chcem się upewnić czy tym nalezy sie kierować ??
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
 
Posty: 258
Od: 26 cze 2006, 12:47
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC

Postprzez Waluś » 6 maja 2007, 18:35

skręcasz w l lewo stuka prawy, i na odwrót.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Obrazek
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
 
Posty: 6002
Od: 21 lis 2003, 20:48
Skąd: Włodawa
Auto: jakieś DiTD i 150 KM na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323