Mazda5 (CR) – Opinie o modelu

Mazda5 2005–2010

Postprzez brii » 21 gru 2005, 18:27

Ponoć fajna jest i ma 5 gwiazdek :]
Ale w tej cenie (jeśli kupujesz nówkę) zastanów się poważnie nad Renault Scenic. Ludzie z Renaulta mają w temacie minivanów najwięcej doświadczenia.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 22:46
Posty: 8111 (62/72)
Skąd: Częstochowa
Auto: Klijo

Postprzez Gość » 22 gru 2005, 09:55

Na temat francuskich samochodów ma swoje zdanie , bardziej jednak chciałbym cos wiecej wiedziec o mazdach 5, 6 , bo po 2000 roku mowia ze Mazda to bardziej Ford a wiadomo Ford .. , Czy jakosc mazdy nie ulegla pogorszeniu w obecnie produkowanych po 2000 r. modelach , czy niezawodnosc dlalej jest na maksa jak dawniej . Prosze o informacje na temat Mazdy 5 lub 6 .
Gość
 

Postprzez Paweł » 22 gru 2005, 11:06

bobesz1 napisał(a):bardziej jednak chciałbym cos wiecej wiedziec o mazdach 5, 6 , bo po 2000 roku mowia ze Mazda to bardziej Ford a wiadomo Ford .. , Czy jakosc mazdy nie ulegla pogorszeniu w obecnie produkowanych po 2000 r. modelach , czy niezawodnosc dlalej jest na maksa jak dawniej

Faktycznie w chwili obecnej mazdy wspoldziela z fordem tak wiele rozwiazan jak nigdy dotad. Przede wszystkim chodzi o plyty podlogowe, zawieszenia i silniki.

O pochodzeniu tych pierwszych ciezko cos dokladnie powiedziec. W przypadku Mazdy3/5 z cala pewnoscia sa to wspolne opracowania marek nalezacych do Forda (Ford, Mazda, Volvo) i wykorzystywane w Fordzie Focusie, C-MAX, Mazdzie3/5 i Volvo S40/V50. W przypadku Mazdy6 mozna mowic o projekcie pod przewodnictwem Mazdy, ktory wtornie jest wykorzystywany przez amerykanskiego forda do budowania raczej malo nam znanych pojazdow. Uwage zwraca dosc slaby wynik jaki osiagnela Mazda6 w testach ENCAP.

Jesli chodzi o obecnie stosowane silniki benzynowe, Mazda rozwinela wlasna serie silnikow "Z" (na forum raczej chlodno oceniana) – nazywanych obecnie MZR, ktore sa rowniez szeroko wykorzystywane przez forda. Silniki diesla oznaczone MZ-CD sa produktem wspolnym Forda/Citroena/Peugeota.

Obecnie jakosc wykonania (co raczej mozna ocenic powierzchownie), jak i jakosc projektow jest moim zdaniem znacznie lepsza, niz ta ktora mazda oferowala w okresie '98-'01. W tej chwili Mazda stara sie odbudowac wizerunek i odzyskac rynek, stawiac przy tym obok filozofii zycia i designu przede wszystkim na jakosc produktow. Dowodem tej dbalosci jest m.in. wycofanie produkcji modelu Mazda2 z Europy, gdzie wg Mazdy nie udalo sie osiagnac wystarczajacej starannosci wykonania i o ile dobrze kojarze, Mazda rowniez chce przy kolejnym projekcie opartym na tej platformie uniezaleznic sie od kooperacji z Fordem.

Czy jednak dobre checi przy faktycznym problemie globalizacji produkcji i ciecia kosztow wystarcza, do odzyskania wiarygodnosci zbudowanej na modelach produkowanych do polowy lat dziewiecdziesiatych? Raczej watpliwe.

Poniewaz mazda jest niestety coraz mniej popularnym samochodem w naszym kraju, dostep do publikacji na jej temat jest dosc ograniczony, a model Mazda5 jest konkretnie jeszcze bardzo swiezy, to niestety ciezko odpowiedziec na pytanie o jakosc i trwalosc tego samochodu.

Jesli chodzi o Mazde6, to w chwili obecnej jest juz sporo egzemplarzy, ktore maja przebiegi w okolicach 100kkm, wiec mozna poczytac opinie ich uzytkownikow (jednak na pewno nie na polskich forach). W roznych pismach model ten jest oceniany bardzo wysoko, co biorac pod uwage kraj pochodzenia wydawcow raczej powinno napawac optymizmem.

***

Dzieki uprzejmosci Auto-Ksiezyno mielismy okazje dokladnie przyjrzec sie Mazdzie5. Na pewno jest to samochod w swojej klasie wyrozniajacy sie projektem i funkcjonalnoscia wnetrza. Jest przy tym stosunkowo obszerny, z dobrze zaprojektowanym ostatnim rzedem siedzen/bagaznikiem oraz bardzo wygodnymi, odsuwanymi drzwiami, ktore umozliwijaja sensowne korzystanie z dodatkowych miejsc. Pozycja kierowcy i pasazerow jest raczej dostojna i jesli ktos nie lubi schylac sie do fotela, to na pewno doceni taki uklad. Ergonomia obslugi wydaje sie byc rowniez bez zarzutu. Troche razi panel srodkowy, przeladowany sztucznym aluminium.

Podsumowujac, na pewno jest to propozycja do rozwazania jesli chodzi o styl, liczbe miejsc i/lub pozycje za kierownica, a przede wszystkim wyrazna przewage we wlasnej klasie... Jesli jednak nie zamierzasz wozic licznej rodziny i lubisz byc blizej asfaltu, to osobiscie proponuje Mazde6 SW, ktora co tu duzo mowic, bagaznika nie ma mniejszego, a przede wszystkim jest samochodem ulokowanym o oczko wyzej i daje sie to odczuc.
Mazda Rx-7 A-Spec FB 12A '85 | CM0M F4Rt '05 #145/500 | RE ES9A AM6 '05
...sings an irresistible song, begging to be revved to its redline and thrown into corners. | bought not built.
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 10259 (235/200)
Skąd: Warszawa
Auto: CM0M F4Rt '05 by ravo :*
C5 Break ES9A AM6 '05
Rx-7 FB33 12A '85 moja ex ;(

Postprzez Gość » 22 gru 2005, 13:51

Dziekuje za wyczerpująca odpowiedz o 5 , wlasciwie to coraz bardziej sie sklaniam do 6 , bo co do 5 to odstrasza mnie glownie chyba brak doswiadczenia z tym samochodem u nas w Polsce.
Gość
 

Postprzez dlugi13 » 5 gru 2006, 16:06

Jeśli chodzi o MAZDE 5 to bardzo ciekawy samochód. Owszem bardzo ciężko ją spotkać na polskich drogach, na zachodzie też ich nie za wiele. Autko bardzo dobre, komfortowe, wychwytuje każdą nierówność na drodze. Zawieszenie nastawione tylko i wyłącznie na komfort, aczkolwiek przy większych prędkościach autko nie przechyla sie na zakrętach. Jednostka 2.0 diesla z intercoolerem i turbosprężarką daje 143 KM mocy i 360 Nm momentu. Wiem że mniejsze jednostki są raczej dla ludzi którzy nie lubią mieć gorąco pod butem. 143 KM silnik daje wrażenia niesamowite. Środek piękny, funkcjonalność też świetna. Minusami może być dostęp do części. Zdecydowanie więcej znajdziesz do 3 i 6. Jako minivanik rodzinny "piątka" jest bardzo dobra.
Mazda 5 2.0 diesel 143KM 2006r
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2006, 10:26
Posty: 7
Auto: Mazda 5 2.0 diesel 143KM 2006r

Postprzez Grzechuka » 2 sty 2007, 15:46

Od tygodnia mam 5-tkę CD 145KM w wersji TOP z tzw "wypasem". Jechałem do Niemiec zdecydowany kupić Mitsubishi Grandis, którego można było obejrzeć w kraju. Jednak wizyta u Mazdy wyleczyła mnie z Grandisa. Mazda jest subtelniejsza, obszerniejsza, za podobne pieniądze zdecydowanie lepiej wypasiona, spycha Grandisa o kilka miejsc w dół.
Mam syna 195cm wzrostu, który jako niespełna 14-latek pewnie jeszcze podrośnie. 5-tka daje mi tę swobodę rośnięcia.... On ma dużo miejsca i z przodu i z tyłu, a nawet się "poskładał" na trzecim rzędzie foteli. Pies się cieszy jadąc w luce między siedzeniami 2-go rzędu. Navi, kamerka cofania, pakiet "entertainment" ksenonki, DVD, Audio jest w innych modelach trudna do zestawienia za takie pieniądze.
Mam zamiar pojeździć tym autem kilka lat... będę komentował na bieżąco.

Chętnie zasięgnę opinii o nawigacji – brak mapy Polski i Ostlandów jest mankamentem. Może inne mapy ..."pasują" do Mazdy?

Dosiego Roku Mazdowicze
Grzechu
przesiadka z Nissana i wsiadka w Defendera
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2007, 15:32
Posty: 17
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD Top Navi

Postprzez xANDy » 25 lut 2007, 14:48

magia napisał(a):Niestety silniki w Mazdzie to wielka klapa i trudno nazwać 140-konne silniki 'dynamicznymi' :–)
Nie wiem co masz na myśli pisząc to, ale gdybyś chciała powiedzieć coś na temat dynamiki – weź pod uwagę masę spoczynkową auta...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3035 (0/9)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magia » 25 lut 2007, 15:45

xANDy napisał(a): Nie wiem co masz na myśli pisząc to, ale gdybyś chciała powiedzieć coś na temat dynamiki – weź pod uwagę masę spoczynkową auta...
Oczywiście, że biorę pod uwagę i właśnie stąd komentarz o braku dynamiki.
Tak wiem – zaraz się odezwą głosy, że to przecież rodzinny samochód i po co mu przyspieszenie, ale niektórzy kupują mocniejsze silniki właśnie ze względu na choćby lepsze przyspieszenie przy stałych manewrach, większą dynamikę samochodu, a nie ze względu na Vmax i ruszanie z piskiem opon spod świateł.
Zaoferowanie choćby 2.3 obecnego w 6-ce znacznie polepszyłoby sprawę... :–)
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2007, 23:02
Posty: 11

Postprzez magia » 25 lut 2007, 22:32

xANDy napisał(a):Obawiam się, że ten silnik pomimo swoich oficjalnych koni nie jest dobry do piątki...
Tzn.?
Jest słabszy niż 2.0 benzynowe? :–)
Chodzi Ci o charakterystykę, czy o to że by nie wszedł pod maskę, czy może masz na myśli coś innego z "nie jest dobry"? :–)
Jednym słowem – nie pisz proszę skrótami, tylko pełnymi zdaniami, bo taka wypowiedź... jest mało wartościowa.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2007, 23:02
Posty: 11

Postprzez xANDy » 26 lut 2007, 10:12

magia napisał(a):Chodzi Ci o charakterystykę, czy o to że by nie wszedł pod maskę, czy może masz na myśli coś innego z "nie jest dobry"? :–)
Jednym słowem – nie pisz proszę skrótami, tylko pełnymi zdaniami, bo taka wypowiedź... jest mało wartościowa
Przepraszam, postaram się poprawić. Biegałem po warsztacie, więc w odruchu napisałem technicznym skrótem prostą informację, a wyszła raczej prostacka... <lol>
Motorek 2,3 ma oficjalnie dużą ilość źrebiąt zmechanizowanych bo 166 sztuk. Pod maską zmieści się bez problemu w piątce. Jednak w tak dużych autach, przy większej masie – potrzebny jest o wiele bardziej drugi wyznacznik sprawności silnika – czyli moment obrotowy.
Za najprostszy przykład weźmy sobie model z innej stajni: Sharan/ Alhambra/Galaxy. Wymiary i masa są zbliżone. Jakie tam są wstawiane silniki? albo TDI albo V6 – nie spotkałem innych choć być może takowe istnieją. 110 koni z TDI w tej budzie jest w stanie spokojnie rozkulać auto i jeszcze sprawnie jeździć, ale gdybyś wstawiła tam rzędowy silnik 2 litra (np. 140 koni) – spalanie byłoby koszmarne (but w podłodze), przyspieszenie drętwe a dynamika pozostawiająca wiele do życzenia.
Przy takim rodzaju auta ważny jest moment obrotowy i jego charakterystyka a nie max. moc silnika dostępna tylko w wąskim zakresie obrotów.
Weźmy Fiata Multiplę – przykład obleśny ale jednoznaczny. Powstał z założeniem, że będą tam montowane tylko jednostki JTD. Jednak przez jakiś czas montowano tam również silniki 1,6 102 konie a nawet i 1,8 (chyba 125koni). Teoretycznie moc się zgadza – bo JTD miały zbliżone moce (też ok 100 koni). Rzeczywistość była tragiczna – silniki benzynowe żarły paliwo beczkami (10-13/100), wypalały się uszczelki pod głowicami a dynamika była obleśna (nie było jej wcale). Wersje JTD – nawet te 90 koni stawiały auto od razu na koła.

Dlatego od lat w transporcie, gdzie mamy do czynienia z MASĄ stosowane są silniki wysokoprężne ze względu na ich charakterystykę momentu obrotowego. Przy ekstremalnych masach stosuje się następny układ – czyli wysokoprężny silnik napędzający prądnicę i silniki elektryczne, które mają rewelacyjne (w porównaniu ze spalinowymi) charakterystyki momentu i mocy.

Oczywiście – pisze jako totalny laik w tym temacie, bo nigdy nie jeździłem ani piątką ani autem z silnikiem 2,3 – który jest opisywany oficjalnie – jako "rzędowy silnik o charakterystyce silnika widlastego" i zapewne ktoś tutaj może naprostować niektóre rzeczy. Chylę czoła przed wiedzą innych.

Czy teraz jest bardziej zrozumiale?

PS. przepraszam za kazanie, ale to mi tak wyszło po niedzieli... z rozpędu niejako...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3035 (0/9)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magia » 26 lut 2007, 13:29

xANDy napisał(a):Przy takim rodzaju auta ważny jest moment obrotowy i jego charakterystyka a nie max. moc silnika dostępna tylko w wąskim zakresie obrotów.

Dziekuje serdecznie za 'wyklad' :–)
Byc moze bedzie mial wplyw na wybor samochodu.
xANDy napisał(a):Czy teraz jest bardziej zrozumiale?
Bardzo :–)
Zeby tylko jeszcze diesle nie byly az tyle drozsze od benzyniakow :–(
Czyli jak Mazda 5, to tylko turbodiesel?
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2007, 23:02
Posty: 11

Postprzez xANDy » 26 lut 2007, 16:57

magia napisał(a):Czyli jak Mazda 5, to tylko turbodiesel?
Tego nie mogę powiedzieć, bo gdyby to była prawda – to nie istniałyby w ofercie "piątki" z silnikami benzynowymi.
Przy masie 1500kg silnik 1,8 ma co targać (115 kuców), po mieście będzie żarł z 11-13 litrów na pewno. Większy motor 2.0 143 KM – tyle samo pali. Dopiero diesle zaczynają mieć przewagę w spalaniu. Słabszy motor CR 110KM (zmniejszona specjalnie moc aby uzyskać lepszy moment obrotowy) jest prawie tak samo zrywny jak benzynowy 1.8 115KM. Jak porównamy sprint do setki w 2.0 145 (Pb) i 143 (CR) to nagle benzyna dostaje w tyłek <lol> pomimo, że diesel jest cięższy o ok. 150kg.

Przechodząc na inną półkę – istnieje Opel Zafira 1.8 i wszyscy, którzy tym jeżdżą skarżą się na: mułowatość, paliwożerność i zupełnie dziwnie zestopniowaną skrzynię biegów. Nie mówią tego ci, którzy mają 90konne TDI (i mocniejsze). To o czymś świadczy.
W Mazdach 5 konstruktorzy mając świadomość "niedomagań" benzynowców zrobili nawet inne skrzynie biegów – różne są pierwsze 3 biegi w 1.8 i 2.0 (diesle mają jeszcze inną).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3035 (0/9)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magia » 26 lut 2007, 23:45

Dziękuję serdecznie za te wartościowe informacje dotyczące 5-ki i samochodów w ogóle :–)
Teraz pozostaje tylko podjąć decyzję czy ma to być coś komfortowego, przestronnego i wygodnego (Mazda 5), czy może mniejszego, bardziej dynamicznego i (ponoć) lepiej trzymającego się jezdni (Altea XL).
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2007, 23:02
Posty: 11

Postprzez mike-l » 28 lut 2007, 02:03

Moim zdaniem 2.3 litrowy silnik nie jest zły.Wiem, bo moja dziewczyna jeździ taką 5 z automatyczną(4 biegową)skrzynią biegów, więc dosyć często i mi się zdarza prowadzić ten samochodzik,Jedyne do czego mogę się przyczepić to automat, przydałaby się 5 stopniowy, ale to tylko moje odczucia,jej to nie przeszkadza ;–). Wykonanie jest b.dobre prowadzenie bez zastrzeżeń, samochód w ciągu roku przejechał 31tys mil i odwiedzał dealera tylko podczas rutynowych przeglądów. W stanach wersja z aut.klim, nawigacją i pełną elektryką koszt ok 22tys $. Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2006, 04:35
Posty: 8
Skąd: Juesej
Auto: Mazda Millenia S

Postprzez magia » 28 lut 2007, 20:48

mike-l napisał(a):Moim zdaniem 2.3 litrowy silnik nie jest zły.Wiem, bo moja dziewczyna jeździ taką 5 z automatyczną(4 biegową)skrzynią biegów, więc dosyć często i mi się zdarza prowadzić ten samochodzik
W Europie nie jest dostępna Mazda 5 z silnikiem 2.3L
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2007, 23:02
Posty: 11

Postprzez magia » 16 mar 2007, 08:11

Minelo troche czasu, ale nadal nie podjelam decyzji co do samochodu :–)
Po przejazdzce dieslowa Altea, odeszla mi ochota na sprawdzanie diesla w Mazdzie.
Wybralam sie wiec w koncu wczoraj na jazde testowa 2-litrowa Mazda 5.
Silnik ma parametry porownywalne z obecnie ujezdzana Meganka :–)
Nie jest wiec zle i jednym slowem diesla mi nie potrzeba.
Ciagle pozostaje jednak kwestia tego czy Altea XL, czy Mazda 5.
Do odbycia jeszcze jedna jazda benzynowa Altea i moze decyzja bedzie latwiejsza.
Czasu do namyslu nieduzo, bo promocja na Mazde 5 (upust kiedy zostawia im sie stare auto) trwa tylko do konca marca :–(
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2007, 23:02
Posty: 11

Postprzez Gość » 8 kwi 2007, 17:26

Też jestem zaintersowany Mazdą 5. Chcę kupić tę z dieslem 143 KM! Robiłem porównania z innymi autami tego typu i wychodzi mi,że jest to najlepszy samochód w tej klasie zarówno jeżeli chodzi o stosunek ceny do wyposażenia jak i do jakości. Oglądałem taki samochód, jeździłem nim i wydaje mni się optymalny. Jedyna uwaga jaką mam to niski prześwit ale wydaje mi się, że zawieszenie, które jest znakomite, rekompensuje jakby to.No a poza tym to nie jest SUV! Skrzynia 6 biegowa i tempomat doskonale sprawują się na dłuższych trasach. Może ktoś ma jeszcze jakieś swoje obserwacje? Auto chyba kupię nowe w Niemczech, w tej chwili są tak duże obniżki cen, że nie opłaca się go kupować w Polsce. Przyznają to nawet dealerzy Mazdy. A wybór w Niemczech jest ogromny. Natomiast z serwisem w Polsce raczej nie ma problemów. .
Gość
 

Postprzez Grzechuka » 5 maja 2007, 11:56

Cieszę się moją "piątką" już 4 miesiące, no i niestety nie mogę jej niczego zarzucić. Sprawdza się w mieście, a zwłaszcza na trasie. Dynamika (diesel 143KM) i wyposażenie dają poczucie dobrze wydanych pieniędzy.Obszerna i funkcjonalna. Obecnie uczę sie jeździć mniej dynamicznie, bo przy ciężkiej nodze dochodziłem do 10dm3/100km.... ale frajda była.
Mam na zbyciu sprężyny tuningowe do"piątki" Eibacha, przejechały 20000km. Nie sprawdzały sie na naszej "wsi", za głębokie koleiny, więc wymieniłem na seryjne i jest ok. Auto straciło na uroku, bo niskie było atrakcyjniejsze...
Zauważyłem, że komputer dość niekonsekwentnie pokazuje aktualne, tzn chwilowe zużycie paliwa. Bywa, że te same warunki jazdy, płasko, kierunek wiatru, prędkość i przełożenie, nawet przy tempomacie – skutkuje wskazaniami rozbieżnymi np... 4,5 do 12,5 dm3/100km i dzieje się tak nie przez jeden okres próbkowania, tylko przez kwadrans, dwa.... Tendencja jest taka, że po jakimś czasie wszystko wraca do normy i wskazania są poprawne, tzn relatywnie niskie. To taka ciekawostka.
Czy ma ktoś pojęcie o o zamienniku oleju silnikowego. Serwis straszy, że tylko olej Mazdowski i nic innego, bo auto ma filtr cząstek stałych...
Pozdrawiam
Grzechu
przesiadka z Nissana i wsiadka w Defendera
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2007, 15:32
Posty: 17
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD Top Navi

Postprzez xANDy » 5 maja 2007, 12:21

Grzechuka napisał(a):skutkuje wskazaniami rozbieżnymi np... 4,5 do 12,5 dm3/100km i dzieje się tak nie przez jeden okres próbkowania, tylko przez kwadrans, dwa....
To może być właśnie wypalanie filtra cząstek stałych...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3035 (0/9)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez fotokrak » 10 maja 2007, 17:29

Witam po długiej nieobecnosci, wkoncu mam net co prawda przez komorke ale z limitu 3 GB/ na miesiac postaram się i z przyjemnoscia tu zostawić :)))
Pozdrowienia dla wszykich "angoli" ;)
Dzis własnie byłem w salonie oglądałem nowa mazde 5 kurcze w sumie jestem na kupnie czegoś podobnego, ford mnie rozwalił spalaniem, kiedys mialem 6 sztuk KIA Carnivall i wiem że do dziś mają problemy ze skrzyniami biegów, no i tez dosc sporo pali a poniewaz ja codziennie robie ponad 100Km po miescie to dla mnie wazne. choć mam sentyment i starsznie podoba mi sie stylistyka, VW i toyoty tego typu troche mnie zrażaja swym wygladem choć to ulubiony samochod hinduzow i cos w tym musi byc.
Ale kurcze jak zobaczyłem i usiadłem do madzi 6..... coś pieknego, podobnie niedawno mieżylem się do Volvo z seri X (dzipowate ale 7 miejsc, skórzane siedzenia i )
Niestety nie miałem za wiel czasu by pojeździć bo trzeba było się gdzieś tam przejechac by móc sprawdzić.
Ale jak znam mazde to napewno miodzik.
I przyszło mi do głowy może kupić funkiel nówke na jesieni?
zobaczymy :))
Do sprzedania nasza mazda MX3, Londyn cena 500funtów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2006, 12:35
Posty: 141
Skąd: LONDYN
Auto: MX-3 1,6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy