Wysokie obroty

Postprzez pacio » 23 lis 2005, 14:49

Witam,

Po wymianie pierścieni tłokowych i termostatu
silnik po rozgrzaniu dostaje wysokich obrotów.
Jadąc przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła
obroty schodzą do normalnych dopiero po kilkunastu sekundach.
Przy zimnym silniku wszystko jest ok.

Co to może być ?
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 06:19
Posty: 5
Auto: Mazda 626 2.0D

Postprzez Jaksa » 23 lis 2005, 19:52

pacio napisał(a):Przy zimnym silniku wszystko jest ok.
Jakie masz obroty zaraz po uruchomieniu silnika po nocy , działa wogole "ssanie"?
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7985
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2011 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez pacio » 24 lis 2005, 10:36

Po odpaleniu po chwili włącza się ssanie(obroty na pewien czas rosną) potem
ssanie się dołącza i obroty wracają do normy.

Obroty wariują tylko gdy silnik jest ciepły.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 06:19
Posty: 5
Auto: Mazda 626 2.0D

Postprzez Jestem » 2 gru 2005, 19:30

Też mam cos podobnego :( , tylko u mnie jak silnik jest zimny to obroty sa ok, tylko troszke sie zagrzeje to obroty skacza do 1500 -2000 i tak sie utrzymuja, bylem u elektryka, powiedzial mi zebym do pompiarza jechal, jutro jade jak cos bede wiedzial to dam znac
626 2.0 D
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2004, 18:28
Posty: 10
Skąd: NDM
Auto: Mazdunia 626 2.0 D 91r. GD

Postprzez Jaksa » 2 gru 2005, 23:03

pacio napisał(a):Obroty wariują tylko gdy silnik jest ciepły
Nigdy nikt nie miał takich problemów na ciepłym silniku w dieslu , moze problem tkwi w samej pompie wtryskowej.
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7985
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2011 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez JACU626 » 3 gru 2005, 12:49

Miał Jarek miał po zatankowaniu mazdy na ORLENIE i przejechaniu z 5 km żona zadzwoniła że coś sie stało bo silnik cały czas wyje. I faktycznie obroty były na poziomie 1500 – 2200 miała prawie pusty zbiornik wlała za 150 zł tak że nie było pełno po dolaniu 20 l OX obroty juz nie były takie wysokie. Po następnym tankowaniu wszystko sie uspokoiło i jak tu wierzyć w magie orlenu <lol>
www.karcherserwis.pl

[b][color=#FF0000]KUPIĘ MAZDĘ MPV PO 99 ROKU BENZYNA PISAĆ NA PW!!!![/color][/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 17:03
Posty: 557
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Jaksa » 3 gru 2005, 18:01

JACU626 napisał(a):jak tu wierzyć w magie orlenu
Wina zawsze lezy po srodku , Orlen jak Orlen ale moze to sprawka ludzi tam pracujacych ( tez chcą zyć <lol> )
Serwis MazdyWarszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7985
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2011 GH CiTD Top Sport / GG CiTD 2007

Postprzez Gieniu » 3 gru 2005, 22:03

miałem taki problem ,na gorącym silniku obroty spadały za wolno. Winna była pompa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2004, 00:54
Posty: 69
Skąd: Legnica
Auto: teraż żadnego

Postprzez Jestem » 7 gru 2005, 19:11

Byłem u pompiarza i stwierdził ze to na 90 % wina pompy, prawdopodobnie padl regulator obrotow , naprawa 450 – 500 zl :( + wymontowanie pompy i zamontowanie, jak uwazacie drogo czy tanio, bo mnie troszke przerazilo :(
626 2.0 D
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2004, 18:28
Posty: 10
Skąd: NDM
Auto: Mazdunia 626 2.0 D 91r. GD

Postprzez pacio » 12 gru 2005, 08:51

Jeszcze zauwarzylem jedną rzecz. przy rozgrzanym silniku kiedy obroty
już sa za wysokie po włączeniu świateł mijania odrobine spadają a gdy włącze światła drogowe obroty całkiem wracają do normy. moze jest to kwestja jakieś regulacji???
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 06:19
Posty: 5
Auto: Mazda 626 2.0D

Postprzez JACU626 » 12 gru 2005, 10:53

Zmniejsz mu delikanie obroty na pompie i odkręć odbojnik powinno zadziałać.
www.karcherserwis.pl

[b][color=#FF0000]KUPIĘ MAZDĘ MPV PO 99 ROKU BENZYNA PISAĆ NA PW!!!![/color][/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 17:03
Posty: 557
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez pacio » 12 gru 2005, 11:21

probowałem regulowac odbojnikiem ale obroty sie nie zmniejszały. poluzowałem tez linke od gazu ale bezskutecznie. moze tym pokretłem z boku od dawki paliwa?
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 06:19
Posty: 5
Auto: Mazda 626 2.0D

Postprzez Jestem » 12 gru 2005, 16:50

pacio napisał(a):Jeszcze zauwarzylem jedną rzecz. przy rozgrzanym silniku kiedy obroty
już sa za wysokie po włączeniu świateł mijania odrobine spadają a gdy włącze światła drogowe obroty całkiem wracają do normy. moze jest to kwestja jakieś regulacji???


dokładnie mam tak samo, im wiecej odbiorników elektrycznych włacze to obroty coraz bardziej spadaja, probowalem regulowac na górze i na dole, jest poprawa ale na krótka mete, wiec chyba tak jak mowil pompiarz, winna jest pompa(regulator obrotów) :(
626 2.0 D
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2004, 18:28
Posty: 10
Skąd: NDM
Auto: Mazdunia 626 2.0 D 91r. GD

Postprzez JACU626 » 13 gru 2005, 14:12

Ale gadacie to u mnie powinna przy prawie 860 tkm z ile razy powinna być robiona?? Zmniejszcie obroty tą śruba kontorwana na klucz 10 i sprawdzcie czy automatyczne ssanie nie zwariowało.
www.karcherserwis.pl

[b][color=#FF0000]KUPIĘ MAZDĘ MPV PO 99 ROKU BENZYNA PISAĆ NA PW!!!![/color][/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 17:03
Posty: 557
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez animek27 » 11 lut 2009, 17:46

witam! które śruby (może jakieś foto)?? i jak sprawdzić ssanie bo u mnie raczej nie działa albo nie ma??
odpalam fure po nocy na mrozie i mam od razu jakieś 800 obrotów jak ciepły to tylko wyższe!!
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 20:14
Posty: 2
Skąd: suwałki
Auto: 626 2.0D 96r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6