Łączniki stabilizatora. Różne zagadnienia

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez zajefajny1234 » 26 kwi 2008, 17:13

no i udalo sie wymienic te laczniki,chociaz nie mowie,ze bez problemow,bo byly one z zerwaniem starych,zapieczonych srub i bez gumowki sie nie obeszlo,ale liczy sie wynik koncowy i laczniki wymienione:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2007, 11:49
Posty: 32
Skąd: wroclaw
Auto: 323f 94-98r. ,mazda 3

Postprzez sps-snipers » 26 kwi 2008, 22:56

Na allegro sa juz po 20 zł takie łączniki z Dachsteina .Mam z tej firmy sworzen za 18 zeta i jest oki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 17:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Giero » 28 kwi 2008, 12:45

Po wymianie łączników z przodu, trzeba robić zbieżność czy nie??
Sprzedam felgę alu pięcioramienną rozstaw 4x100 http://img195.imageshack.us/i/img4118a.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2007, 10:37
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: S40 T4

Postprzez Adaś » 28 kwi 2008, 12:58

anonimka napisał(a):i brać 555

a Jaksa poleca Yamato i takie tez mam u siebie:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez sps-snipers » 28 kwi 2008, 17:21

nie trzeba robic zbieznosci.Zbieznosc ustawiasz po wymianie amorkow albo koncowek drazka kierowniczego ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 17:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Briareos » 13 maja 2008, 10:36

Takie pytanie – nie wygląda na to żebym dał radę odkręcić wszystkie nakrętki przy łącznikach. Tarcza jest więc coś się na to poradzi, ale jak to ciąć? Po nakrętkach? Skąd potem wziąć nowe?
Problem może durny ale łączników jeszcze samemu nie wymieniałem :D
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 15:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez topik » 13 maja 2008, 15:30

Briareos napisał(a):Po nakrętkach?


Witam!Nowe łączniki są razem z nakrętkami.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 14:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez Briareos » 13 maja 2008, 16:12

<spoko> I tak podejrzewałem, ale wolałem się upewnić.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 15:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez gadula » 13 maja 2008, 22:19

Po roku użytkowania JGR-ów, luzów brak, jedynie przełamują się gumki na przegubach kulowych, ale jeszcze nie porwały się :]
Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 22:53 przez gadula, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 22:30
Posty: 2909 (3/25)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Adaś » 13 maja 2008, 22:23

Adaś napisał(a):zamienniki Yamato ok 80zł/szt

kurde ale gafa, 80zł za 2 szt zapłaciłem oczywiście <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Fang » 14 maja 2008, 13:07

tylko sie nie smiejcie, skad wiadomo kiedy sa do wymiany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2005, 14:06
Posty: 67
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 323F BA '97 1.8

Postprzez Briareos » 14 maja 2008, 13:21

Jak drążek ma luzy lub widać wybite gumy. Jak masz wątpliwości to dobry mechanik lub diagnosta ci tym poszarpie na boki i powie co i jak.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 15:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez MariuS » 17 lip 2008, 10:24

mam tkai problem- słychać stuki w przendim zawoeszeniu przy jeździe po dziurach(też mi odkrycie :D )

byłem wstepnie u mechanika i po ogledzinach stwierdził że do wymainy stabilizator przód(llewy i prawy) oraz gumy stabilizatora.

Miał ktoś podobny problem z takim delikatnym stukaniem przodu i wymienił wlaśnie stabilizator? Moze ktoś miał podobny przypadek i trzeba było jeszcze coś wymieniać, wiadomo każdy przypadek inny, ale może to ulątwic mi całą operację
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez mel7 » 17 lip 2008, 10:32

wg mnie masz do wymiany łączniki stabilizatora, też tak miałem. Po wymianie ustąpiło. Łączniki polecam firmy 555.Pozdrawiam
Mario
Początkujący
 
Od: 3 lip 2008, 21:08
Posty: 4
Auto: 323F(BA),1.5 16V,1996 rok

Postprzez Pioteq25 » 17 lip 2008, 10:39

Ja tak miałem i łącznik powodował różne dziwne dźwięki :) Jak chcesz zaoszczędzić to kup łączniki JGR 22zł na allegro i z wymianą też sobie sam poradzisz. Gumy stabilizatora tylko ori i wymiana już trochę bardziej skomplikowana, bo trzeba opuszczać przednią belkę. Przez to gum z przodu nie wymieniałem, a jedynie z tyłu :)
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Pioteq25 » 17 lip 2008, 10:41

mel7 napisał(a):wg mnie masz do wymiany łączniki stabilizatora, też tak miałem. Po wymianie ustąpiło. Łączniki polecam firmy 555.Pozdrawiam


Ktoś pisał że łączniki 555 same się odkręcają :) Zrobiłem już ok. 40tys na łącznikach JGR i jest cisza.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez mel7 » 17 lip 2008, 10:52

Ja na łącznikach 555 zrobiłem 20 tys i wszystko jest ok.
Mario
Początkujący
 
Od: 3 lip 2008, 21:08
Posty: 4
Auto: 323F(BA),1.5 16V,1996 rok

Postprzez Przemek_83 » 17 lip 2008, 11:12

Ja miałem też problem ze stukaniem z przodu i po wymienianie łączników i gum niestety nie ustało, okazało się, że do wymiany była jeszcze górna poduszka amortyzatora (koszt spory). Ale jak lekko u Ciebie stuka to pewnie same stabilizatory :)
MAZDA 323F 1,8 BA 1996 full opcja :) Obrazek <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27726&highlight=przemek83">moja Madzia</a>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 lip 2005, 21:42
Posty: 27
Skąd: Skierniewice
Auto: MAZDA 323F 1,8 1996

Postprzez MariuS » 17 lip 2008, 11:19

wielkie dzieki za odpowiedzi, no stukanie nie jest zbytnio mocne, co pytam o JC to każdy mechanik mi mówi ż emam sie od tego trzymac z dalek(made in china) one są po 29zł(za sztukełacznika)

Ale chyba wezme
łączniki japońskie- 44zł/sztuka, a co do gum to podobno po 12zł
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez strOOs » 17 lip 2008, 11:26

mariusz_sti kup JGR z Allegro. JC nigdy przenigdy – kable w 121 przebijaly po 5-6kkm ...
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2005, 23:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323