Rudolf napisał(a):Mam zamontowanego Parrota CK3100.
Nareszcie od kilku dni też mam zamontowanego.
Koszt urządzenia w USA $100, transport $10, montaż 200PLN.
Najpierw zrobiłem upgrade oprogramowania z 4.10 do 4.17a co spowodowało m.in. pojawienie się języka polskiego.
Rudolf napisał(a):– jakość dzwięku przychodzącego – bardzo ok, głośno i wyraźnie, wychodzący... ciężko mi powiedzieć ale o ile pamiętam to też w porządku.
Zgadzam się. Jakość dźwięku jest dobra w każdą stronę.
Skuteczność operowania głosem czyli wybieranie numeru lub odbiór rozmowy oceniam na 70-80%.
Co ciekawe próbki głosowe nagrała żona (bo ona jeździ autem), ale mój głos również jest rozpoznawany.
Rudolf napisał(a):– obsługa samego urządzenia – można włączyć komunikaty głosowe ale jakoś mnie to nie przekonuje
Ja też wyłączyłem komunikaty głosowe. Ale z innego powodu. Są zdecydowanie zbyt głośne, nawet przy najniższym poziomie głośności ustawionym w menu. Na tyle, że stojąc 5m od zamkniętego samochodu rozumiem każde słowo wydobywające się z głośników.
Rudolf napisał(a):Można również przełączyć rozmowę na tel, tak żeby nas nikt w aucie nie słyszał.
Jest to gdzieś opisane w menu, bo nie mogę znaleźć...
Rudolf napisał(a):– współpraca z tel. – w zależności od telefonu, mój stareńki t630 jeśli ma włączony BT, to wystarczy się do auta zbliżyć i można rozmawiać. Żony samsung pyta o coś tam zatem trzeba go wyciągać. Synchronizuje sobie ostatnie rozmowy, kontakty i takie tam.
Zgadza się. Moja żona też używa T630 i parowanie, współpraca bez zarzutu. Niestety na dniach przesiada się na Samsunga D900i i nie wiem jak to będzie...
Podłączałem też moje zabawki: starego Wizarda i nowego Glofiisha X650 – parowanie bez problemu, jakości rozmów już nie sprawdzałem...
Dla mnie wady na pierwszy rzut:
– brak możliwości korzystania z więcej niż jednego telefonu jednocześnie
– bardzo głośne komunikaty (może dałoby się to jakośc inaczej podłączyć albo gdzieś wlutować rezystor?)
– zestaw powinien mówić, kto dzwoni, jeśli nr jest w książce i ma zarejestrowaną próbkę dźwiękową
Jeszcze kilku pozycji w menu nie rozgryzłem, ale musiałbym usiąść w aucie, żeby sobie przypomnieć co to było – wówczas napiszę ponownie...
EDIT:
Chodzi o dwa podmenu, których brak w instrukcji:
– autoryzacja #31# (czyżby możliwość za/od-blokowania CID?)
– prefiks