Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???
Czy sprawdzaliście prędkość maksymalną, przyspieszenie 0-100, elastyczność w swoich Efkach???
Ja sprawdzałem na autostradzie i V-max w mojej to 190 przy oponach 13/175/70 (zimówki), jechałem sam bez pasażera. Elastyczności ani od 0-100 jeszcze nie mierzyłem.
Ciekawe jakie są wasze wyniki???
Jutro zmieniam kable WN na NGK ciekawe czy cosik się polepszy bo mam jakieś tanie podróbki.
Ja sprawdzałem na autostradzie i V-max w mojej to 190 przy oponach 13/175/70 (zimówki), jechałem sam bez pasażera. Elastyczności ani od 0-100 jeszcze nie mierzyłem.
Ciekawe jakie są wasze wyniki???
Jutro zmieniam kable WN na NGK ciekawe czy cosik się polepszy bo mam jakieś tanie podróbki.
- Od: 23 lis 2004, 13:29
- Posty: 46
- Skąd: Bielin, Szczecin
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 16V
Ja też mam założone zimówki, więc sprawdzę po zmianie na letnie. O ile mi wiadomo, zimówki nie są przystosowane do takich prędkości, a nawet nie chcę myśleć co by się stało, gdyby pękła opona przy prędkości około 200 km/h.
- Od: 19 gru 2004, 23:41
- Posty: 102
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323F '91 1.6 16V
Oj ja też nie chcę myśleć co by się stało przy takiej prędkości (cała madzia by się rozleciała i ja bym wąchał kwiatki od spodu ) na nich mam indeks prędkości do 180 także raczej nie ma prawa się nic stać.
- Od: 23 lis 2004, 13:29
- Posty: 46
- Skąd: Bielin, Szczecin
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 16V
ja swoja Fke niedawno za Lublinem rozbujalem do 180km/h w 4 osoby i z bagaznikiem wypchanym...nie wiem jak dalej by poszla bo byl zakret hehehe;)
Ja swoja BA 1.5 rozbujałem na autobanie do 190 km/h (2 osoby). I to był już chyba jej max. Ale tego nie wiem bo musiałem hamować. A drugi raz już nie chciałem katować silnika. Do 180 idzie w miarę, później to już trzeba długo bujać
Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 15:35 przez Xtreme3, łącznie edytowano 1 raz
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
- Od: 9 cze 2004, 20:05
- Posty: 83
- Skąd: Pruszcz Gd
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+
Na chwile obecną – 190 – dalej sie bałem Obwodnica Trójmiasta, lato, oponki 205/55/15. Jeszcze miałem luz pod pedałem – ale i tak wtedy przegiąłem... Przy 180 km/h mam jakies 5.800 obr/min (czerwień zaczyna sie przy 7.000) tak więć powinna jeszcze troszkę pójść (aha – wszystkie dane na LPG – na PB nie sprawdzałem). Spot połączony z hamownią – raźna gromadką przemkneliśmy przez Obwodnicę 180 km/h – autko nawet się za bardzo nie zmęczyło
Ostatnio edytowano 7 sty 2005, 14:37 przez Huano, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
na nich mam indeks prędkości do 180 także raczej nie ma prawa się nic stać.
Lepiej poczekaj z testami do zmiany opon na letnie, bo mozesz sie niemilo rozczarowac w kwestii strzelania opon zimowych przy duzych predkosciach...
- Od: 12 maja 2004, 21:00
- Posty: 959
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75
Mnie się udało 206 km/h w pięć osób, z pełnym zbiornikiem paliwa (pb oraz lpg) i na oponkach 205/50/15
- Od: 9 lut 2004, 15:02
- Posty: 113
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323f BG 1.8 16V DOHC 91`
Bajbek napisał(a):to [tiiit] wie co z moją nie tak morze to przez to ze w katalizatorze jest w [tiiit] syfu
Poszukaj dobrej górki A tak szczerze – nie ma się czym przejmować – w naszym kraju i tak mało gdzie można (nie mówie o przepisach) spokojnie jechać powyżej 160-180 km/h. Najważniejsze jest abyś mógł spokojnie wyprzedzać – i głownie dlatego cieszę się z mocy mojego autka...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
A ja sie bryknołem na trasie warszawa – terespol 210 i jeszce miałem miejsce pod nogą. Ciekawe ile da sie z tego potfora wyciągnąć.
Po rozebraniu wczoraj zegarów zauważyłem że V max na moim liczniky to ok 215 hehe dalej nie chce sie obkręcić. Niewiele brakowało
Po rozebraniu wczoraj zegarów zauważyłem że V max na moim liczniky to ok 215 hehe dalej nie chce sie obkręcić. Niewiele brakowało
MI udało sie jadąc z Niemiec przejść max czyli 200 o ok 2 cm na oponkach 185/70 r14 na pb na gazie nie sprawdzałem.
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
drakmen napisał(a):Prawda, prawda, do 180 jest oki, pozniej to juz ciezko, ale da rade. Ciekawe jak bedzie szedl jak sie zalozy 195/50/15, ciekawe o ile max spadnie i przyspieszenie.
Ja parę lat temu 323F BA Z5 na letnich michalinach 195/50/15 o 4 nad ranem zapiąłem 200kph. Ash sam byłem w szoku. Fakt faktem, ze auto tylko w Pb i paliwo Pb98. Więcej jush isć nie kciała.
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Dzis trasa Lublin – Warszawa piekna pusta prosta 3 osoby + bagaznik zapchany 200km/h przy 6000rpm szkoda ze prosta szybko sie skonczyla
Na autobanie, to spokojnie mozna sprawdzic V-max, takze nie dziwię sie że Efka 1.5 poszła tam ponad 200km/h. Jak 2 miechy temu jechałem po Efkę, ojca Mondeo 1.6 16V 90 KM w dwie osoby i pełnym baku rozpędziłem go do 200, a Efka jest lżejsza o te 250-300kg.
- Od: 23 lis 2004, 13:29
- Posty: 46
- Skąd: Bielin, Szczecin
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 16V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości