Pytanie o aparat zapłonowy.
Strona 1 z 1
potrzebuje aparat do 626 2.0 12v gaźnik ale ciężko dostać ,byłem na giełdzie samochodowej i widziałem dokładnie taki sam (wyglądem) ,różnica była tylko w "zbiorniczku z przeponą" (nie wiem jak to się nazywa prawidłowo) tzn w 2.0 jest mniejszy a w 2.2 jest większy. i teraz moje pytanie czy te silniki różnią się tylko pojemnością czy ogólnie praca tych silników też jest jednak inna i te aparaty nie pracują tak samo.
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 31 sie 2006, 15:40
- Posty: 22
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 626 92r. 2 L 12V LPG
ja mam aparat od 1.8 na silniku 2.2
wszystko działa dobrze w pełnym zakresie obrotów
jeżeli boisz się różnic w siłowniku podciśnieniowej regulacji przyspieszenia zapłonu to załóż swój ze starego aparatu i będzie ok
wszystko działa dobrze w pełnym zakresie obrotów
jeżeli boisz się różnic w siłowniku podciśnieniowej regulacji przyspieszenia zapłonu to załóż swój ze starego aparatu i będzie ok
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
czy mozna załorzyc aparat zapłonowy do mazdy 626 2.2 np 2.0 albo mniejszy?? bedzie pasowac, i jak bym miał od 2.0 albo mniejszy jakie moga wynikac skutki zamontowania takiego aparatu no chyba ze nie pasuje
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
nie wiem jak to jest z aparatami od wersji 8 zaworowej
ja mam na F2 2,2 aparat zapłonowy od F8 1,8 oba silniki 12 zaworowe
ja mam na F2 2,2 aparat zapłonowy od F8 1,8 oba silniki 12 zaworowe
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
u mnie była odwrotna sytuacja
ja wymieniłem silnik do posiadanego aparatu
wg danych do których dotarłem nie różnią się
parametrami aparaty od F2 i F8
różnice ustawień są dopiero w turbo
jeżdzę tak już 7 miesięcy i nie zauważyłem żadnych problemów
wolne obroty stabilne ładnie się wkręca i tak do 6,5tyś obrotów
ja wymieniłem silnik do posiadanego aparatu
wg danych do których dotarłem nie różnią się
parametrami aparaty od F2 i F8
różnice ustawień są dopiero w turbo
jeżdzę tak już 7 miesięcy i nie zauważyłem żadnych problemów
wolne obroty stabilne ładnie się wkręca i tak do 6,5tyś obrotów
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
andrewx85 napisał(a):adam626-to super:) a moze nie wiesz jak mozna ominąć te 6,5 tys zeby zamykało sie na 8 pytajnik
Nie ma najmniejszego sensu silnik 2.2i jest "wolno obrotowy" tzn ma nisko maxymalny moment obrotowy. A powyżej 6.000 obrotów ten silnik juz nie ciagnie.
nie ma sensu
silnik ciągnie do około 5800
na gazniku można go spokojnie wkręcić nawet do 7500
ale to tylko hałas czyni
silnik ciągnie do około 5800
na gazniku można go spokojnie wkręcić nawet do 7500
ale to tylko hałas czyni
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
a to niech zostanie jak jest. wazne ze 220 wyciaga. a 6,5 tys to moze lepiej nie przekraczac jezeli ciagnie do 5800 to niech tak zostanie.
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Podepnę się pod ten wątek z aparatami zapłonowymi. Serwis stwierdził jego uszkodzenie. Numer na aparacie to T4T67771 E4 FEGE 8912 Mazda 626 '89 silnik FE
Jak szukać taki aparat czy cały numer musi się zgadzać czy tylko początek, a może można wsadzić inny o innym oznaczeniu?
Jak szukać taki aparat czy cały numer musi się zgadzać czy tylko początek, a może można wsadzić inny o innym oznaczeniu?
- Od: 18 cze 2011, 21:51
- Posty: 1
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6