Witam,
Mam pytanie, czy ktos wie czy sa roznice w takich elementach jak pas przedni,chlodnice (wody i klimy), wiatraki, pomiedzy wersja mps a zwykla m6 z silnikiem 2,3? bo wiadomo ze maska, zderzak sa inne.
Dzieki za info.
[6 GG MPS] Róznice w budowie MPS'a i cywilnych wersji
Strona 1 z 1
Krzysior666 napisał(a):czy ktos wie czy sa roznice w takich elementach jak pas przedni,chlodnice (wody i klimy), wiatraki, pomiedzy wersja mps a zwykla m6 z silnikiem 2,3
patrząc na numery części chłodnica i wiatraki są prawdopodobnie inne, elementy klimy są te same, najlepiej sprawdzić jednak u autoryzowanego dilera.
- Od: 6 wrz 2007, 17:25
- Posty: 120
- Skąd: Chicago
- Auto: 2016 mazda6 2.5
bziko98 napisał(a):nie pasuje, cały przód jest inny, maska, błotniki, wlot powietrza.
aby go zalozyc przod od MPs-a do zwyklej:
trzeba zmienic maske ma inne zalamanie
wzmocnienie przednie jest tez inne,
grill, zderzak ,belka przedniego zderzaka
ale idzie to zamontowac,
bo widzialem juz takie auto kombi z 2,0L motorem
ale przod kpl. od MPS-a...
jesli ma sie te klamoty,
bo nowe w ASO drogie!!!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Siema. Odświeżę temat – a jak się ma sprawa błotników? Nie są przypadkiem takie same w cywilu i w MPS?
Czy w MPS są jakieś szersze. Bo poza tym rozumiem, że pas przedni, belka, wzmocnienie i to, co widać z zewnątrz?
Pzdr. Marcin.
Czy w MPS są jakieś szersze. Bo poza tym rozumiem, że pas przedni, belka, wzmocnienie i to, co widać z zewnątrz?
Pzdr. Marcin.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
są inne.
popatrzcie na łączenie błotnika z progiem!
E.
popatrzcie na łączenie błotnika z progiem!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Czy w GY 2,3 4x4 jest ten sam napęd do w GG mps?
Czy w GY 2,3 silnik (i skrzynia) może byc zastąpiony silnikiem z GG mps?
Czy w GY 2,3 silnik (i skrzynia) może byc zastąpiony silnikiem z GG mps?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
Co masz na myśli spasowanie? Chodzi ci o odstępy/ szpary maja inny wymiar. Jak nie masz cierpliwości to oddaj do blacharza. Generalnie regulacja jest na zawiasach. Co do założenia pakietu do 6 od Mpsa to mam już wszystkie klamoty i będę się do tego zabierał. Tyl mam już założony kompletny. Wzmocnienia przedniego nie trzeba wymieniać. Jest takie samo. Na upartego belki nie trzeba wymieniać w polifcie. W przedlifcie zalecam bo jest w innym miejscu otwór na wkrecenie haka do holowania.
Widziałem i mam zgrane zdjecia przedliftowej 6 w kombi z przednim zderzakiem od Mps-a bez wymienionej maski i błotników. Niestety nie widać jak to jest spasoweane bo maska od mpsa ma jedno przeloczenie wiecej (na dolot powietrze do turbo... chyba, moge sie mylić) a to standardowe przetloczenie co jest w 6 w mpsie jest jeszcze wyższe. Widzialem jeszcze 6 kombi poliftowa na jakimś niemieckim forum i tam chyba były cięte błotniki... Tak mi się wydaje bo nie znam niemieckiego. Nie mialy przetloczen na nakładki progowe. Nie zakładał nakładek bo kompi jest dłuższe i by nie pasowały wiec żeby nie zostaly dziury/ przetloczenia musial odciac dół i przyswajać czesc starego blotnika.
Widziałem i mam zgrane zdjecia przedliftowej 6 w kombi z przednim zderzakiem od Mps-a bez wymienionej maski i błotników. Niestety nie widać jak to jest spasoweane bo maska od mpsa ma jedno przeloczenie wiecej (na dolot powietrze do turbo... chyba, moge sie mylić) a to standardowe przetloczenie co jest w 6 w mpsie jest jeszcze wyższe. Widzialem jeszcze 6 kombi poliftowa na jakimś niemieckim forum i tam chyba były cięte błotniki... Tak mi się wydaje bo nie znam niemieckiego. Nie mialy przetloczen na nakładki progowe. Nie zakładał nakładek bo kompi jest dłuższe i by nie pasowały wiec żeby nie zostaly dziury/ przetloczenia musial odciac dół i przyswajać czesc starego blotnika.
Ciekawa ta wersja MPS ale bardzo mało widać ich na drodze co moze powodować ze bedzie cieżko i drogo z częściami do MPS-ów,duza większość egzemplarzy jednak jest importowana do naszego kraju.
-
marcinstopa
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości