Proszę o informacje (jeśli ktoś takowe posiada oczywiście) dotyczące silnika 2.0 Turbo montowanego w Maździe 626 GC (nie GD!) rocznik 87.
Tutaj link do tematu w dziale 626/MX6/Xedos6 http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=44012
Dane dotyczące silnika 2.0i TURBO
Strona 1 z 1
witam
silniki benzynowe w mazdzie gc to jednostki o pojemności 2.0 i mocach 93 ,101,120km
widziałem mazde gc jakiś test na hamowni jest filmik http://youtube.com/watch?v=tTyqEhGarps
ale ona ma najprawdopodobiej dohc 16v turbo pozro
silniki benzynowe w mazdzie gc to jednostki o pojemności 2.0 i mocach 93 ,101,120km
widziałem mazde gc jakiś test na hamowni jest filmik http://youtube.com/watch?v=tTyqEhGarps
ale ona ma najprawdopodobiej dohc 16v turbo pozro
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
Wsrod 2-litrowych jednostek byla 90- i 100-konna gaznikowa oraz 120-konna na wtrysku. Poszukam danych motoru Turbo.
Dane powyzsze dotycza wersji europejskiej, znalazlem kilka danych technicznych dot. Turbo (GT) – nie zwazajcie tylko na wiele blednych informacji mowiacych, ze silnik ten ma 122 KM.
Symbol FET, pelen wtrysk, 135 KM przy 5250 rpm/min i 237 Nm momentu obrotowego przy 2800 rpm/min. Odmiana silnika 8-zaworowego silnika FE z doposazona mala turbosprezarka o cisnieniu 7 psi, bez intercoolera.
=> http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_F_engine#FET
I jeszcze to...

Symbol FET, pelen wtrysk, 135 KM przy 5250 rpm/min i 237 Nm momentu obrotowego przy 2800 rpm/min. Odmiana silnika 8-zaworowego silnika FE z doposazona mala turbosprezarka o cisnieniu 7 psi, bez intercoolera.
=> http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_F_engine#FET
I jeszcze to...


I tak bym Ją kochal... 
Globy napisał(a): 135 KM przy 5250 rpm/min i 237 Nm momentu obrotowego przy 2800 rpm/min
a jakby intercooler dorzucić??
nie no, bryka z klasą i pazurem


"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):a jakby intercooler dorzucić
turbodziura jak stąd do tamtąd

ale digital jest cool. sam chciałbym mieć tylko alu ramek do tego nie robią

bazyl wspaniały napisał(a):135 KM przy 5250 rpm/min
dość wysoko. U mnie jest przy 4300 ale za to moment 258 przy 3500
Waluś napisał(a):turbodziura jak stąd do tamtąd
tak długo by napełniał??

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Globy napisał(a):I tak bym Ją kochal...
2500 zł i będziesz mógł ją kochać
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości