Dane dotyczące silnika 2.0i TURBO

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Grzyby » 20 lis 2007, 11:20

Proszę o informacje (jeśli ktoś takowe posiada oczywiście) dotyczące silnika 2.0 Turbo montowanego w Maździe 626 GC (nie GD!) rocznik 87.
Tutaj link do tematu w dziale 626/MX6/Xedos6 http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=44012
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez damian626 » 25 lis 2007, 15:00

witam
silniki benzynowe w mazdzie gc to jednostki o pojemności 2.0 i mocach 93 ,101,120km
widziałem mazde gc jakiś test na hamowni jest filmik http://youtube.com/watch?v=tTyqEhGarps
ale ona ma najprawdopodobiej dohc 16v turbo pozro
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez Grzyby » 25 lis 2007, 15:22

damian626 napisał(a):ale ona ma najprawdopodobiej dohc 16v

na pewno nie – widziałeś foty silnika?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Globy » 25 lis 2007, 16:04

Wsrod 2-litrowych jednostek byla 90- i 100-konna gaznikowa oraz 120-konna na wtrysku. Poszukam danych motoru Turbo.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Globy » 25 lis 2007, 23:32

Dane powyzsze dotycza wersji europejskiej, znalazlem kilka danych technicznych dot. Turbo (GT) – nie zwazajcie tylko na wiele blednych informacji mowiacych, ze silnik ten ma 122 KM.

Symbol FET, pelen wtrysk, 135 KM przy 5250 rpm/min i 237 Nm momentu obrotowego przy 2800 rpm/min. Odmiana silnika 8-zaworowego silnika FE z doposazona mala turbosprezarka o cisnieniu 7 psi, bez intercoolera.

=> http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_F_engine#FET

I jeszcze to... <list>

Obrazek
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Grzyby » 25 lis 2007, 23:59

Globy napisał(a):I jeszcze to...

ale w tej nie ma :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Globy » 26 lis 2007, 00:06

I tak bym Ją kochal... :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Grzyby » 26 lis 2007, 00:09

Globy napisał(a):I tak bym Ją kochal...

:)
btw. całkiem niezłe osiągi tego silniczka
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez bazyl wspaniały » 26 lis 2007, 01:31

Globy napisał(a): 135 KM przy 5250 rpm/min i 237 Nm momentu obrotowego przy 2800 rpm/min
<wow> o ja pitole <wow>
a jakby intercooler dorzucić??
nie no, bryka z klasą i pazurem <diabełek>
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Waluś » 26 lis 2007, 22:21

bazyl wspaniały napisał(a):a jakby intercooler dorzucić

turbodziura jak stąd do tamtąd <lol>
ale digital jest cool. sam chciałbym mieć tylko alu ramek do tego nie robią hahaha

bazyl wspaniały napisał(a):135 KM przy 5250 rpm/min

dość wysoko. U mnie jest przy 4300 ale za to moment 258 przy 3500 :| ale za to szybko biegi sie zmienia hehe
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez bazyl wspaniały » 27 lis 2007, 01:40

Waluś napisał(a):turbodziura jak stąd do tamtąd

tak długo by napełniał?? :| siok
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Bartek1986 » 27 lis 2007, 02:43

Globy napisał(a):I tak bym Ją kochal... :D


2500 zł i będziesz mógł ją kochać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto