Mazda6 3.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje
Witam !
Pytam czysto hipotetycznie, w razie czego jakby sie sytuacja finansowa zalamala mocno, a ceny paliw poszly baaardzo w gore.
Czy jest mozliwosc wstawienia IV generacji do silnika 3.0 V6 ?
Jak te silniki znosza taka operacje ?
Czytalem, ze to podobno ta sama jednostka co w ST220. Opinie sa rozne, jedni mowia, ze sie slabo gazuja, inni, ze na etapie konstrukcji byly planowane jako bi-fuel.
Ktos mial jakies doswiadczenia, uzywa gazu w takich silnikach ?
Pozdrawiam
Tomek
Pytam czysto hipotetycznie, w razie czego jakby sie sytuacja finansowa zalamala mocno, a ceny paliw poszly baaardzo w gore.
Czy jest mozliwosc wstawienia IV generacji do silnika 3.0 V6 ?
Jak te silniki znosza taka operacje ?
Czytalem, ze to podobno ta sama jednostka co w ST220. Opinie sa rozne, jedni mowia, ze sie slabo gazuja, inni, ze na etapie konstrukcji byly planowane jako bi-fuel.
Ktos mial jakies doswiadczenia, uzywa gazu w takich silnikach ?
Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio edytowano 2 sty 2015, 10:16 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
- Od: 14 lip 2007, 15:16
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 147KM 2005
Odsyłam do regulaminu działu.
I jeszcze raz pytam – co to pytanie ma wspólnego z działem warsztatowym?
I jeszcze raz pytam – co to pytanie ma wspólnego z działem warsztatowym?
ojojoj uważaj chłopie, w tym tygodniu byłem w AZ na przeglądzie,
stała tam M6 V6 silnik do remontu, wszystkie zawory szlak trafił podobno z powodu LPG,
właściciel juz LPG zdemontował a naprawa kosztuje go bagatela 12 000 zł,
co prawda nie wiem czy to by the design V6 gaz rozwala, czy po prostu jakiś dupne LPG mu założyli, mówię co widziałem na własne oczy,
p.s. poza tym V6 u LPG? to może lepiej diesela albo kup 2.3L, Karwoś chyba jeździ taką z LPG i żyje
stała tam M6 V6 silnik do remontu, wszystkie zawory szlak trafił podobno z powodu LPG,
właściciel juz LPG zdemontował a naprawa kosztuje go bagatela 12 000 zł,
co prawda nie wiem czy to by the design V6 gaz rozwala, czy po prostu jakiś dupne LPG mu założyli, mówię co widziałem na własne oczy,
p.s. poza tym V6 u LPG? to może lepiej diesela albo kup 2.3L, Karwoś chyba jeździ taką z LPG i żyje
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
V6 ma ceramiczne gniazda zaworów (mają tak silniki Forda i Toyoty). Przy montażu LPG zaleca się wyłożyć jeszcze kilka stówek na smarowanie gniazd zaworów. Głowicę może jeszcze zabić maksymalne żyłowanie instalacji pod kątem jak najniższego spalania, wzrasta temp w garach. Lepiej spalić 2 l gazu więcej i mieć spokojny sen.
Zamierzam zagazować swoją Magdalenę. Zrobię to w Tarnowie w firmie www.czakram.pl jedna z najlepszych na podkarpaciu i na miejscu rzecz jasna.
Wolałbym mieć klekota ale jakoś udało mi się tanio łyknąć w USA M6 V6. Jak już będzie na chodzie wrzucę zdjęcia przed i po remoncie.
pozdrawiam
Zamierzam zagazować swoją Magdalenę. Zrobię to w Tarnowie w firmie www.czakram.pl jedna z najlepszych na podkarpaciu i na miejscu rzecz jasna.
Wolałbym mieć klekota ale jakoś udało mi się tanio łyknąć w USA M6 V6. Jak już będzie na chodzie wrzucę zdjęcia przed i po remoncie.
pozdrawiam
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
GILB napisał(a):Zrobię to w Tarnowie w firmie www.czakram.pl jedna z najlepszych na podkarpaciu i na miejscu rzecz jasna.
No to mamy 2 totalnie odmienne opinie o tej firmie.
Ja swojego Cronosa kupiłem w Tarnowie i właśnie w czakramie miała zakładany gaz.
Jak mój gazownik w Kielcach zobaczył co mam nadźgane pod maską to strzelił że takie dziadostwo to odstawia jedynie firma Czakram z Tarnowa.
Mnie zamurowało i za chwilę pokazałem mu papiery z montażu jakie otrzymałem od poprz. właściciela.
Nie pomylił się nic a nic.
Co do instalki – samochód nie jeździł, strzelał, śmierdziało na 50m od niego LPG i nie było nawet grama zabezpieczeń. Plus spieprzony dolot który należało wymienić.
Tak więc ostrożnie z twierdzeniami typu
GILB napisał(a):w firmie www.czakram.pl jedna z najlepszych na podkarpaciu i na miejscu rzecz jasna.
Grzyby – ale zdaje sie miales instalacje gazowa II generacji skoro strzelal, do V6 tylko IV – sekwencyjny wtrysk gazu z wymiana wtryskiwaczy;
alien8 – kolega zagazowal sobie V6 w beemce 5 a tam sa silniki duzo bardziej zaawansowane i jest zadowolony, zreszta gazuje mercedesy i jeepy, ma warsztat w Szczecinie, jak chcesz to na PW
alien8 – kolega zagazowal sobie V6 w beemce 5 a tam sa silniki duzo bardziej zaawansowane i jest zadowolony, zreszta gazuje mercedesy i jeepy, ma warsztat w Szczecinie, jak chcesz to na PW
Mazda 6 GG Sport Kombi 2.0 CD
- Od: 20 cze 2007, 09:15
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 136KM 2003
GILB napisał(a):Grzyby na jakiej ulicy w Tarnowie miałeś zakładaną instalację?
w weekend poszukam papierów
GILB napisał(a):jak dawno miałeś zakładaną instalkę?
5 lat – sporo , fakt – mogło się zmienić
Cosmic napisał(a):Grzyby – ale zdaje sie miales instalacje gazowa II generacji skoro strzelal, do V6 tylko IV – sekwencyjny wtrysk gazu z wymiana wtryskiwaczy
a co to ma do rzeczy?
Partacki montaż, partackim montażem.
Jeżeli dalej tak robią to szczególnie przy tak zaawansowanym silniku jak w M6 (w porównaniu do GE) bałbym się tam jechać.
Porek napisał(a):do LPG
chyba
Grzyby napisał(a):a co to ma do rzeczy?
Partacki montaż, partackim montażem.
Jeżeli dalej tak robią to szczególnie przy tak zaawansowanym silniku jak w M6 (w porównaniu do GE) bałbym się tam jechać.
Ekspertem nie jestem ale II generacja ma to do siebie, ze lubi sobie strzelic i nie byla w zamysle zaprojektowania do silnikow z wtryskiem ale z gaznikiem co jest jak ogladanie sygnalu HD na telewizorze analogowym – jakos widac ale nie jest to jakosc.
Co do partactwa to sie zgadzam, ze mnostwo zakladow odwala robote. Mi sie udalo znalezc porzadnych ludzi – partner Czakramu w Warszawie na Okeciu, robili mi tam Hyundaia Getza i smiga az milo juz 3 rok :–)
Mazda 6 GG Sport Kombi 2.0 CD
- Od: 20 cze 2007, 09:15
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 136KM 2003
Cosmic napisał(a):Ekspertem nie jestem ale II generacja ma to do siebie, ze lubi sobie strzelic i nie byla w zamysle zaprojektowania do silnikow z wtryskiem ale z gaznikiem
a ja cały czas nie rozumiem co to ma do rzeczy?
Montując wtryskiwacze po partacku mogą ci nawalić opiłków do kolektora i nic ci tutaj nie pomoże 5 czy 10 generacja instalki.
Mnie po poprawce po partaczach z Czakramu samochód jeździ bezproblemowo 4 rok i to z instalką 1 gen
Grzyby napisał(a):a ja cały czas nie rozumiem co to ma do rzeczy?
Widze, ze kolega w bojowym nastroju... moze rzeczywiscie najlepiej byloby ten temat przeniesc do LPG gdzie moze ktos bardziej doswiadczony sie wypowie.
I i II generacja nawet zalozone poprawnie moga strzelac, duzo latwiej moga sie przedostac zanieczyszczenia do instalacji, latwiej o rozszczelnienie itp. – stad sie biora strzaly NAWET JAK INSTALACJA JEST POPRAWNIE ZAMONTOWANA.
Wydaje mi sie, ze nie rozumiesz co to ma do rzeczy bo interpretujesz to co napisalem bardzo personalnie, ze niby bronie zaklad, ktory Ci montowal instalacje ale spojrz prosze na moj pierwszy post ponownie. Jest to komentarz do strzalow a nie do jakosci montazu, ktora jak piszesz zostala spartolona a czego ja nie neguje.
Mazda 6 GG Sport Kombi 2.0 CD
- Od: 20 cze 2007, 09:15
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 136KM 2003
Cosmic napisał(a):Jest to komentarz do strzalow a nie do jakosci montazu
i właśnie dlatego pytałem co to ma do rzeczy – czyli kwestii jakości/poprawności montażu
Cosmic napisał(a):I i II generacja nawet zalozone poprawnie moga strzelac
nic bardziej błędnego – poprawnie a POPRAWNIE to 2 różne rzeczy. Dołóż do tego jeszcze POPRAWNĄ regulację i nie ma prawa strzelać.
Wiem coś o tym (i nie tylko ja).
Ale faktycznie temat powinien wylądować w LPG – co też niniejszym czynię
poprawnie jak sama nazwa slowa wskazuje to to samo slowo co POPRAWNIE, nawet przy poprawnej regulacji zdarzaja sie strzaly – ja tez wiem cos o tym i inni cos wiedza wiec wszyscy cos wiemy
a wiec to ma do rzeczy, ze II strzela
Nie zamierzam juz z Toba dyskutowac, nie jestes uprzejmym ani nawet troche intrygujacym partnerem do dyskusji ale rzeklbym raczej ze za bardzo sie wczuwasz w role moderatora... Wobec czego zegnam ozieble z domieszka ironii...
a wiec to ma do rzeczy, ze II strzela
Nie zamierzam juz z Toba dyskutowac, nie jestes uprzejmym ani nawet troche intrygujacym partnerem do dyskusji ale rzeklbym raczej ze za bardzo sie wczuwasz w role moderatora... Wobec czego zegnam ozieble z domieszka ironii...
Mazda 6 GG Sport Kombi 2.0 CD
- Od: 20 cze 2007, 09:15
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 136KM 2003
Przypomnę temat, ponieważ jestem zainteresowany montażem LPG w mojej V6.
Powyżej nie ma ani jednej opini na temat LPG w tym silniku, tylko wymiana dziwnych opini
Może odezwie się ktoś kto ma intalację LPG w 3.0 V6 i napisze cos konkretnego
Powyżej nie ma ani jednej opini na temat LPG w tym silniku, tylko wymiana dziwnych opini
Może odezwie się ktoś kto ma intalację LPG w 3.0 V6 i napisze cos konkretnego
- Od: 21 kwi 2008, 20:47
- Posty: 44
- Skąd: Polska Południowa
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r automat 6-bieg
mam staga 300, montowałem w Rzeszowie na krakowskiej w http://www.autogazsystem.ipr.pl/
spalanie porównywalne z benzyną, bardzo lekki spadek mocy której jest i tak wiele
spalanie porównywalne z benzyną, bardzo lekki spadek mocy której jest i tak wiele
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
kolego GILB moze podzielilbys sie uwagami na temat swojej instalacji?jak spalanie?co z moca?gdzie zamontowales zbiornik i jakiej wielkosci?
- Od: 18 sie 2008, 16:12
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 3.0 SW A-spec
I ja również chętnie się przysłucham, przede wszystkim co ze smarowaniem gniazd (na jaki przebieg to wystarczy) oraz gdzie w Warszawie zagazować auto? Stag to polski osprzęt? Dzięki z góry za rady
Jakieś opinie o tym serwisie?
Cosmic napisał(a):partner Czakramu w Warszawie na Okeciu
Jakieś opinie o tym serwisie?
Czesc. Ja rowniez montowałem instalacje LPG do swojej Madzi.
Montowałem w warsztacie Mir-gaz. Jestem bardzo zadowolony.
Spadku mocy nie zauwazyłem. Spalanie jest nieco wyzsze tj: benzyna 12,5 a gazu 13,5.
Ale estetyka wykonania i profesjonalne podejscie do klientajest bez zarzutu.
Instalacja to Stag 300, zbiornik 43l.
Montowałem w warsztacie Mir-gaz. Jestem bardzo zadowolony.
Spadku mocy nie zauwazyłem. Spalanie jest nieco wyzsze tj: benzyna 12,5 a gazu 13,5.
Ale estetyka wykonania i profesjonalne podejscie do klientajest bez zarzutu.
Instalacja to Stag 300, zbiornik 43l.
- Od: 16 sie 2008, 12:48
- Posty: 11
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Xedos 9 2,5l v6 24v. 2000r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości