Najpierw chcial bym wstawic wiadomosc dla moderatorow
Szukalem i szukalem a odpowiedzi nie znalazlem, wiec pytam
Co jest grane gdy autko pali na gazie a na benzynie mozesz krecic godzinami i d...pa blada Dodam ze paliwo mam:) Wszystko zaczelo sie w momencie gdy dalem w ''pendzel'' i spadl mi ten (jakis czarny) czujnik z przepustnicy, chyba te srubki od wibracji puscily. Po zalozeniu go spowrotem juz nie chce na benzynie zapalic (staalem sie go zalozyc w tej pozycji, w ktorej go pamietam). Dziwne bo na gazie pali odrazu
Pomozta mi bo zem jest za granica i mysze tym tempakom powiedziec gdzie maja spojzec a nie mi pompe paliwa juz chcieli wymieniac:)
Pozdro
Nie zapala na benzynie, a na gazie bez problemu(?) – 1.6 16v SOHC
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 26 mar 2015, 23:36 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Powód: Korekta tematu
- Od: 24 lut 2006, 13:59
- Posty: 62
- Skąd: Gdańsk -> Blackpool UK
- Auto: Mazda MX3 1.6 16v SOHC
TPS sobie urwałeś? To raczej nie od wibracji ale od strzałów gazu
Jak masz II generację to pewnie że na gazie będzie chodził (tylko iskra musi być) – przecież to prymitywniejsze jest niż gaźnik. Zmostkuj F/P z GND w gnieździe diagnostycznym i z tym spróbuj zapalić (potrzymaj w pozycji ON najpierw kluczyk przez kilka sekund). Jak zapali znaczy że pozbyłeś się przepływomierza. Jak nie to czeka cię sprawdzenie i ustawienie tego TPSu – metoda już opisywana na forum, poszukaj.
PS. Jedno uszkodzenie nie wyklucza drugiego Takie są "zalety" posiadania taniego gazu.
Jak masz II generację to pewnie że na gazie będzie chodził (tylko iskra musi być) – przecież to prymitywniejsze jest niż gaźnik. Zmostkuj F/P z GND w gnieździe diagnostycznym i z tym spróbuj zapalić (potrzymaj w pozycji ON najpierw kluczyk przez kilka sekund). Jak zapali znaczy że pozbyłeś się przepływomierza. Jak nie to czeka cię sprawdzenie i ustawienie tego TPSu – metoda już opisywana na forum, poszukaj.
PS. Jedno uszkodzenie nie wyklucza drugiego Takie są "zalety" posiadania taniego gazu.
hmm no widze nie dokonca masz racje Sprawdze to co podpowiedziales, ale o stzalach nic nie pisalem bo ich nie mam . Wlasnie z instalacja nie mialem nigdy problemow, a z elementami ''mazdy'' juz duzo A nawet jesli to mam zabezpieczenie wlasnie na przeplywomierzu ktore go ocali Gaz mam IIIgen – czy to cos zmienia? Nie wiem A kosztowal mnie prawie 2,5 tys wiec nie nalezy do taniochy (ma kompa) Co do przeplywki to wymienialem ja jakies 3-4 miechy temu. Bo wtedy tez nie palil i bylem pewien ze to przeplywka bo sam uszkodzilem jej gniazdo
dzieki i pozdro (sprawdze i jesli nic nie da to sie nagram raz jeszcze)
dzieki i pozdro (sprawdze i jesli nic nie da to sie nagram raz jeszcze)
- Od: 24 lut 2006, 13:59
- Posty: 62
- Skąd: Gdańsk -> Blackpool UK
- Auto: Mazda MX3 1.6 16v SOHC
Ok sprawdzilem i dalej nie pali!!! Ale gdy przesunalem ten smieszny TPS na maxa w jdna strone to jak by chciala ale nie mogla zapalic. Wskakiwala na ok 200-300 obrotow na rozruszniku i gasla gdy przestawalem krecic
Ktos ma jakis pomysl???
Wyslucham uwaznie
Ktos ma jakis pomysl???
Wyslucham uwaznie
- Od: 24 lut 2006, 13:59
- Posty: 62
- Skąd: Gdańsk -> Blackpool UK
- Auto: Mazda MX3 1.6 16v SOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości