Przegub wewnetrzny – luz na podporze półośki
Witam.Mam problem z przegubem wewnetrznym.Mam luz na lozysku podpory poloski od strony przegubu wewn.Objaw jest taki,ze przy ruszaniu jest ciche stukniecie.Ogladalem to i wyglada jakby kielich od przeg.wew.byl jednym elementem z lozyskiem.Czy tak jest??Tam sa chyba dwa lozyska.Zna ktos moze ich symbole lub wymiary??A gdzies kiedys widzialem na forum obrazek z rozlozonym przegubem ale nie moge sie dokopac.Pomoze mi ktos z wyszukaniem tego??pozdro
-
waldii
Łożysko to sobie weź do rączki i idź do sklepu z częściami do maszyn spokojnie kupisz, to standardowe łożysko. Za SKF zapłaciłem około dwudziestukilku złotych. Gorzej z uszczelniaczami
łokej ale jak to rozebrac?Lookalem na szybkiego i nie zauwazylem tam srubek ani pierscionkow zabezpieczajacych.A WALUS z lozyskiem wlasnie tak chce zrobic.Ale i tak wielki dzieki.Czekam na jeszcze jakies podpowiedzi.
-
waldii
fachura napisał(a):Jedz ty lepiej do warsztatu tam gdzie się naprawde znają na rzeczyi sam nie kombinuj bo w przeciwnym wypadku będziesz musiał kupować całą półoś.
warsztaty to ja mam w .Sam mam warsztat i nie male doswiadczenie.Raczej siedze w ciezarowkach ale z malymi puszkami nie ma problemu.Jak zrobie to napisze.POZDRO
-
waldii
fachura napisał(a):Jedz ty lepiej do warsztatu
waldii napisał(a):warsztaty to ja mam w
i pogadane
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
SHY napisał(a):Moze pomoze a juz napewno nie zaszkodzi:
http://www.motomax.pl/www/instrukcja%20 ... rukcja.htm
dzieki wielkie.wlasnie tego szukalem
-
waldii
Teraz jeszcze maly problem.Jak to powyciagam to musze sie jakos dostac do sklepu z lozyskami.A mam do niego jakies 10km.Mam jechac autobusem???Przekichane
-
waldii
Mozna taksowka
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
- Od: 13 cze 2004, 16:00
- Posty: 180
- Skąd: Gdynia/Toruń
- Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.
Sigma napisał(a):Mozna taksowka
nie lubie taksiarzy
ozetec napisał(a):rozkręć pod sklepem :-P
taaa,znajac moje szczescie jak skoncze rozkrecac to bedzie 18 i zamkna sklep przed nosem
-
waldii
witam
mam pytanie pomoglo?
ja wprawdzie nie mam stukow przy ruszaniu ale mam cholernie duze wibracje calym autem powyzej predkosci 95km/h ale tylko przy przyspieszaniu bo po zdjeciu nogi z gazu ustepuje natychmiast
pozdro
mam pytanie pomoglo?
ja wprawdzie nie mam stukow przy ruszaniu ale mam cholernie duze wibracje calym autem powyzej predkosci 95km/h ale tylko przy przyspieszaniu bo po zdjeciu nogi z gazu ustepuje natychmiast
pozdro
I am what I am
- Od: 27 paź 2006, 21:46
- Posty: 14
- Skąd: Skwierzyna/Poznań
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 95r
ow_czarek napisał(a):witam
mam pytanie pomoglo?
moze by pomoglo jakbym to zrobil Rozebralem to,przeczyscilem,przesmarowalem i raczej slychac takie delikatne buczenie jak puszczam gaz a cykniecie przy ruszaniu ucichlo.Takze zostawilem temat na pozniej,bo jakos z czasem cienko i zebrac sie nie mogo.pozdro
-
waldii
Witam Chopy. Dot. WALDII. Szkoda, że za póżno wejżłem w ten post. Już to przerabiałem. Łożysko podpory to zwykłe o ile pamiętam 6206 2xRS, nabijane w pochwie podpory.
W przypadku CZARKA jeżeli wyeliminowane jest wyważenie koła (zgubiny ciężarek, powstałe wybżuszenie opony) to przypuszczam, że przyczyn może być kilka :
-luz sworznia zwrotnicy, -luz łożyska piasty lub -luz padającego przegubu napędowego (pękn. osłona). Pozdrawiam, proponuję oględziny i proszę o info o lokalizacji usterki...
W przypadku CZARKA jeżeli wyeliminowane jest wyważenie koła (zgubiny ciężarek, powstałe wybżuszenie opony) to przypuszczam, że przyczyn może być kilka :
-luz sworznia zwrotnicy, -luz łożyska piasty lub -luz padającego przegubu napędowego (pękn. osłona). Pozdrawiam, proponuję oględziny i proszę o info o lokalizacji usterki...
stanbart
- Od: 12 wrz 2006, 18:14
- Posty: 11
- Skąd: dołhobyczów
- Auto: mazda xedos 6, 2,0 24V,93r.gaz
Wtam ponownie. W odpowiedzi informuję: zwykłe łożysko kulkowe, osadzone w pochwie szt 1, 2x RS oznacza obustronny uszczelniacz łożyska, w każdym sklepie z łożyskami, w cenie od ok. 25 – 30 zł.Demontaż i wymiana łożyska nabitego, po wyjęciu półosi. Podpora mocowana na trzy śruby trudno dostępne. Niezbędny długi klucz nasadowy, łamany. Pozdrawiam...
stanbart
- Od: 12 wrz 2006, 18:14
- Posty: 11
- Skąd: dołhobyczów
- Auto: mazda xedos 6, 2,0 24V,93r.gaz
stanbart kolega dobrze gada...
Ino dopowiedzieć wypada, że oznaczenie RS nie jest tym samym co ZZ (uszczelnienie gumowe lub stalowe). Nie dać sobie wcisnąć stalowych osłonek! W sklepie sprzedawcy w razie czego tak doradzą, więc lepiej wiedzieć.
Ino dopowiedzieć wypada, że oznaczenie RS nie jest tym samym co ZZ (uszczelnienie gumowe lub stalowe). Nie dać sobie wcisnąć stalowych osłonek! W sklepie sprzedawcy w razie czego tak doradzą, więc lepiej wiedzieć.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
No i po klopocie.Dzisiaj wymienilem to nieszczesne lozysko.Az tak nie halasowalo ale przyspieszajac bylo glosno i hamujac silnikiem tez.Kupilem lozysko 6206 2X RS firmy SKF za caaale 11 zl netto.Roboty na dobra godzine ale za to efekt rewelacyjny.Ta podpowiedz jest najlepsza
http://www.motomax.pl/www/instrukcja%20 ... rukcja.htm
http://www.motomax.pl/www/instrukcja%20 ... rukcja.htm
-
waldii
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6