Witam
Czy przy wymianie sprezyn z tylu konieczne jest zdemontowanie wahaczy czy tez mozna sie dobrac do nich przez sciagniecie tylko kol i odkrecenie ta droga amortyzatora. Chodzi o to, ze nie chcialbym wymieniac lacznikow stabilizatora, ktore mam ori, sa dobre a odkrecic sie na 100% nie uda bez ich zniszczenia. Nowe ori pare zlotych kosztuja.
Pzdr
Wymiana sprezyn – tyl
Strona 1 z 1
spokojnie odkręcisz bez zdejmowania wahaczy
odkręcasz po kolei:
– koło
– mocowanie czujnika ABS od amortyzatora – klucz 12 najlepiej nasadka
– wypinasz przewód hamulcowy elastyczny (zapinki)
– odkręcasz dolne mocowania amortyzatora – dwie śruby 17
-wybijasz śruby
– wyciagasz w dół zwrotnicę z amortyzatora
-odkręcasz górne mocowanie amortyzatora (w kufrze pod tapicerkami) 3 nakrętki 14
wujmujesz amor i możesz przystąpić do demontażu sprężyny przez odkręcenie górnej nakrętki bodajże 21 nasadka będzie niezbędna lub oczkowy łamany, płaskim nie dojdziesz.
– koło
– mocowanie czujnika ABS od amortyzatora – klucz 12 najlepiej nasadka
– wypinasz przewód hamulcowy elastyczny (zapinki)
– odkręcasz dolne mocowania amortyzatora – dwie śruby 17
-wybijasz śruby
– wyciagasz w dół zwrotnicę z amortyzatora
-odkręcasz górne mocowanie amortyzatora (w kufrze pod tapicerkami) 3 nakrętki 14
wujmujesz amor i możesz przystąpić do demontażu sprężyny przez odkręcenie górnej nakrętki bodajże 21 nasadka będzie niezbędna lub oczkowy łamany, płaskim nie dojdziesz.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
mayer napisał:
odkręcasz dolne mocowania amortyzatora – dwie śruby 17
tu możesz mie gigantyczny problem porostu nie idzie tego odkręcic może skonczy sie na konieczności przecięcia nakretek.
U mnie w mojej Gd to poszło akurat gładko.
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
sołtys napisał(a):mayer napisał:
odkręcasz dolne mocowania amortyzatora – dwie śruby 17
tu możesz mie gigantyczny problem porostu nie idzie tego odkręcic może skonczy sie na konieczności przecięcia nakretek.
tu należy uzyc najlepiej 1,m rury o srednicy 3/4" i idzie jak po masełku panowie zwróćcie uwage że nakretki w tym miejscu są OWALNE to taki japoński sposób na samokontrowanie.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
mayer napisał(a):tu należy uzyc najlepiej 1,m rury o srednicy 3/4" i idzie jak po masełku panowie zwróćcie uwage że nakretki w tym miejscu są OWALNE to taki japoński sposób na samokontrowanie.
użyłem efekt taki że klucz oczkowy sie połamał ale amory sa chyba jeszcze ori wiec mają 13 lat.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
sołtys napisał(a):klucz oczkowy
możesz sobie wsadzić w ...
Też połamałem klucze oczkowe
więc kupiłem komplet kluczy nasadowych sześciokątnych do tego
mayer napisał(a):1,m rury o srednicy 3/4"
i poszło jak po maśle
żeby wybić śruby musiałem zdjać zaciski hamulcowe – czy w GE nie trzeba tego robić ?
Witam
Dzieki chlopaki za opis. Troszke sie ucieszylem – nie powiem. Wizja wymiany jeszcze lacznikow (nie chce miec zadnych podrob w tym miejscu, bo sie nie oplaca) lekko mnie przytlaczala. Fajnie. Moze powiecie jeszcze, ze nie trzeba ustawiac geometrii to juz bedzie super. Wiec jak??
Pzdr
Dzieki chlopaki za opis. Troszke sie ucieszylem – nie powiem. Wizja wymiany jeszcze lacznikow (nie chce miec zadnych podrob w tym miejscu, bo sie nie oplaca) lekko mnie przytlaczala. Fajnie. Moze powiecie jeszcze, ze nie trzeba ustawiac geometrii to juz bedzie super. Wiec jak??
Pzdr
SHY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6