Mazda 323 BG BP '91

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez mlody1921 » 23 maja 2015, 14:05

Ponoć jak się nie chce zdradzić co sie dzieje w temacie dostaje sie bana :P
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez .:MarciN:. » 22 lut 2021, 18:49

Wiem, że za ten post pewnie dostanę nagrodę złotej łopaty, ale BG żyje, a ja potrzebuję prawego czystego kierunku TYC. Nie mam bladego pojęcia skąd taki dostać... Wszystkie wcześniejsze źródła niestety są już nieaktywne i nie jest on nigdzie dostępny.

Będę wdzięczny za pomoc. Obiecuję, że jak auto wróci na ulice to Was o tym powiadomię.

00012708.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Grigori » 23 paź 2021, 12:59

Niestety w hurtowniach tego nie ma zostaje tylko szukać pop portalach z częściami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 342 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez .:MarciN:. » 26 maja 2023, 23:21

PXL_20230502_173813339.jpg

Beep Beep...
Jest tu kto?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Sturmir » 28 maja 2023, 11:36

Ale sztuka i kolor tez fajny. Dawno Cię tu nie było. W tym przedziale forum zostało kilka osób. Wiec nie liczyłbym na wielkie powitanie. Chyba że zamierzasz sprzedać ten samochód :> . Nie jeden by go przytulił na Turbo ośkę. Nawet ja.
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2021, 11:41
Posty: 37 (0/3)
Skąd: Warmia
Auto: Mazda 323 BF 1.6GT turbo 88
Mazda 323 GTi 1.6 105km manual
Mazda 323 1.6 86km automat
Mazda 5 2.0 diesel 146km 2008r
Mercedes 124 sedan 2.3 136km zółta blacha
Ford Galaxy 2.3 benzyna 2008r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 29 maja 2023, 07:24

halo halo jest tu jeszcze paru maniaków i weteranów

Forum istnieje ale FB i inne insta powoli zabija Fora Grupowe.
Ja mam obecnie 4 323 BG ;)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez .:MarciN:. » 11 cze 2023, 02:03

Sturmir napisał(a):Ale sztuka i kolor tez fajny. Dawno Cię tu nie było. W tym przedziale forum zostało kilka osób. Wiec nie liczyłbym na wielkie powitanie. Chyba że zamierzasz sprzedać ten samochód :> . Nie jeden by go przytulił na Turbo ośkę. Nawet ja.


Dziękuję! To prawda, dawno mnie tu nie było. Xedos zdążył już dawno trafić do projektów :D. Nie zamierzam jej sprzedawać – zamierzam ją dokończyć, tak jak zawsze marzyłem.

DARO MAZDA 323 napisał(a):halo halo jest tu jeszcze paru maniaków i weteranów

Forum istnieje ale FB i inne insta powoli zabija Fora Grupowe.


Co nie zmienia faktu, że niezależnie ile osób tu zajrzy to ja potraktuję ten wątek jak książkę serwisową i historię projektu.

Od ostatniego razu, kiedy tu zajrzałem zmieniło się tak wiele, że z całą pewnością nie będę już pamiętał połowy. Jak temat dojedzie do końca zaktualizuję również pierwszą stronę. Warto pamiętać, że była to wersja B3 LX (nawet bez obrotomierza).

W wielkim skrócie wydarzyło się przez ostatni czas to, co poniżej:

Nadwozie:
  • kompleksowe ogarnięcie blacharki (błotniki, podłoga, zawias, progi, generalnie wszystkie miejsca, gdzie pojawiła się korozja + zabezpieczenie antykorozyjne
  • odświeżenie koloru, czyli polakierowanie wszystkiego na fabryczny kolor, w tym również m.in. klamek; wyjątkiem jest komora, która jest w kolorze białym
  • zderzak przedlift GT pomalowany pod kolor + dokładka (czarna)
  • wywiercone otwory w komorze na dopływ chłodnego powietrza (filtr jest w miejscu, gdzie kiedyś był płyn do spryskiwaczy, odwróciłem zbiornik, komora filtra ma wykonane otwory z przodu zaraz za kratką zderzaka oraz od dołu)
  • miejsca na boczne kierunki są zaspawane i wygładzone
  • tylna wycieraczka usunięta, a wraz z nią spryskiwacz tylnej szyby
  • wszystkie naklejki i oznaczenia usunięte
  • progi TWR
  • dokładka tylnego zderzaka GTR (wydech trzeba był odrobinę opuścić, żeby wszystko grało)
  • lusterka GT (w tym jedno naprawione, materiał uzupełniony, polakierowane pod kolor nadwozia)
  • szerokie listwy na drzwiach (polakierowane pod kolor nadwozia)
  • długi spojler z wersji GTR pomalowany plastidip'em na czarno
  • słupki pomalowane na czarny mat (tak jak w oryginale)
  • chlapacze zdemontowane
  • tylna blenda i lampy odratowane i uszczelnione (co mnie bardzo cieszy) + nowe śruby do blendy
  • przednie lampy TYC + kierunki TYC (czyste)
  • uzupełnienia uszczelek
  • usunięte wygłuszenie maski

Silnik, dolot i układ napędowy:
  • SWAP na 1.8 GT (BP) – otworzony, sprawdzony, wyremontowany (szkoda się rozdrabniać z opisem)
  • Skrzynia z B3 (najkrótsza, została moja :))
  • Koło zamachowe z B3, ale generacji BA
  • Sprzęgło z 1.8 SOHC
  • Multum prace serwisowych po SWAP-ie (sama ostatnia seria to m.in. poprawa montażu wysprzęglika, wymiana poduszki silnika, zlokalizowanie małego wycieku przy aparacie zapłonowym – mam nowe łożysko, więc będzie ogarnięte; wymiana węży podciśnień)
  • Wymiana filtra stożkowego (Simota)
  • Poprawa dolotu CAI – usztywnienie stożka (dodatkowe mocowanie), poprawa mocowania przepływomierza, nowe silikony TurboWorks, adapter filtra Simota itd.
  • Nowy akumulator Bosch
  • Regeneracja alternatora (m.in. wymiana regulatora napięcia)
  • Short Shifter PRO-Sport
  • Dodana już wcześniej pompa wspomagania
  • to co zbędne – wywalone :D

Układ wydechowy:
  • Kolektor Pacesetter 4-1 dedykowany dla Escorta GT
  • Tłumiki RM-Customs – środkowy i tylny (wyrzutnia arbuzów XXL z zamontowanym silencerem)
  • Cały wydech kwas 2,25" od początku do końca

Zawieszenie:
  • co można było to przerzucone z GT
  • wszystkie elementy zawieszania, które korodowały poddane zostały renowacji
  • zamiast gum wsadzone są poliuretany z Olkusza (Deuter Moto-Sport)
  • K.A.W. PlusKit -65mm po custom'izacji, bo było nadal za wysoko
  • sparciałe poduszki amortyzatorów wymienione
  • Łożyska przód wymienione (obydwa)
  • 1 piasta z tyłu wymieniona razem z łożyskiem (dodatkowo były kiedyś kombinowane dłuższe szpilki – teraz jest powrót do nominalnych na wszystkich osiach)
  • przednia rozpórka PRO-Sport już była (zmieniła kolor na czarny) – teraz doszła jeszcze tylna i precyzyjnie wycięte otwory w tylnych plastikach – obydwie zostały wyregulowane

Układ hamulcowy:
  • SWAP przód i tył na GT – teraz jest 4x tarcza
  • Zaciski po regeneracji, pomalowane na czarno

Wnętrze:
  • Dodane sterowanie elektrycznymi lusterkami na desce
  • El. szyby z uniwersalnych podnośników zostały zmienione na OEM'owe z GT + przyciski (jeszcze nieco się zawieszają, ale liczę, że po czyszczeniu styków będzie OK)
  • Dołożony zamek centralny chwilowo poza autem, ale wróci na swoje miejsce
  • Fotele z GT (jeden po rewitalizacji, usztywnieniu i poprawie stelaża – obecnie jak nowe)
  • Tylna kanapa i tylne boczki z GT
  • Przednia część tunelu z GT (szeroki) razem ze schowkiem i cupholder'em (zapalniczka do lekkiej naprawy, ale się ogarnie)
  • Podłokietnik z MX-3 (w trakcie montażu)
  • Liczniki z obrotomierzem wrzucone jeszcze przed największymi pracami

Inne naprawy:
  • wycieraczka wystrzeliła podczas jazdy – temat opanowany
  • poprawa wężyków spryskiwaczy

Milion rzeczy nie pamiętam, ale z grubsza zostawiam sobie ślad :).

Jeśli ktoś ma to z przyjemnością przygarnę:
  • osłonę słupka A od strony pasażera
  • plastikową osłonę pod schowek

Jeszcze długa droga, ale jedziemy dalej z tematem. Będzie dobrze. W najbliższej kolejce ogarnięcie elektryki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 21 lip 2023, 00:41

Kolejny etap prac można uznać za zamknięty, dotyczył przede wszystkim elektryki:
  • nieużywane wiązki usunięte
  • okablowanie w drzwiach uporządkowane
  • elektryczne szyby uruchomione
  • lusterka z GT działają :)
  • zamek centralny działa :)
  • napięcie alternatora ustabilizowane (podany +)

Ponadto wyszło jeszcze kilka rzeczy, które zostały od razu ogarnięte:
  • wtryski doprowadzone do ładu (lekko ciekły/pociły się)
  • wąż przy filtrze paliwa wymieniony + obejmy

We wnętrzu:
  • popielniczka naprawiona
  • tunel z MX-3 solidnie zamocowany
  • podświetlenie liczników uzupełnione
  • wymieniona została okładzina pedału sprzęgła

Zawieszenie zostało jeszcze bardziej wyrównane (oczywiście w dół).

Kolejny etap przed nami – spawanie dokładki, regeneracja i montaż boczków, korekta wolnych obrotów i detale.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez seba323f » 23 paź 2023, 21:15

Zdecydowanie za mało zdjęć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez .:MarciN:. » 7 lis 2023, 23:04

seba323f napisał(a):Zdecydowanie za mało zdjęć :)

Zawszę wolę pokazywać rezultaty, niż plany w trakcie realizacji. Mam jedno, bo auto ostatnio sporo jeździło. Musi wystarczyć na razie :)

PXL_20231102_073653601.jpg


Kolejny maraton zakończony:
  • pod maską jest nowy akumulator, który wymusił przy okazji zmianę budowy jego mocowania, ale ostatecznie siadło pięknie
  • poprawki izolacji
  • do dokładki został dospawany hokej, który pozwolił do dodanie EZ-Lip'a
  • walka z centralnym zamkiem (oczywiście dokładanym, bo nie zapominajmy, że był to LX) zakończyła się na razie połowicznym sukcesem – może być jeszcze lepiej, będą kolejne próby innego ułożenia cięgien
  • wpadła półka bagażnika
  • plastiki zostały uzupełnione (m.in. w bagażniku i pod schowkiem)
  • instalacja boczków drzwi (przedlift GT pod elektrykę) – mogłoby być jeszcze lepiej, powalczymy
  • sprawdzenie sterowania nawiewów
  • nadal występuje problem z domykaniem drzwi przednich kierowcy – jest lepiej, ale nieidealnie (może ktoś z Was ma doświadczenie w temacie – zamek, zawiasy lub jakieś inne pomysły?)
  • na tyle zamontowane zostały są camber bolty Powerflex'a, dzięki czemu udało się pochylić koła na tyle, żeby guma nie ocierała o błotnik
  • tylne lampy mają teraz 4 oprawki dwuwłóknowe, więc pozycja i stop jest x4 i pięknie to wygląda

Kolejne prace w toku – na tapecie są poprawki zamka, tapicerki, uruchomienie audio, uszczelka przedniej szyby, rewitalizacja i montaż słupka A i Bóg wie, co jeszcze. Przypuszczam, że kolejna aktualizacja przed końcem roku, ale bardzo mi zależy, żeby do tego czasu udało się dojść do satysfakcjonującej wersji 1.0 <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez DARO MAZDA 323 » 9 lis 2023, 07:51

ogrom prac i roboczo godzin, których nie widać od razu
trzeba wstawić do garażu na zimę i dopieszczać tak aby była igła na sezon 2024

a tak serio to ładnie to wygląda , ja pobawił bym się w przyciemnienie lamp i szyb :)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez .:MarciN:. » 25 lis 2023, 02:02

Panie i Panowie (a może ja sam :), bo uzupełniam ten topic przede wszystkim dla siebie i osób, które w tym projekcie widzą wartość) – coraz bliżej wersji 1.0. Łza kręci się w oku – dosłownie. Auto wróciło właśnie z kolejnej trasy do ciepłego garażu. Kolejny maraton zakończony. Płacz ze wzruszenia na trasie Lublin –> Rzeszów.

PXL_20231124_205750622.jpg


Na warsztat poszło uruchomienie Car Audio, centralny zamek, wygłuszenie drzwi i bagażnika oraz poprawa tapicerki. Wielkie dzięki za fachową i pełną serca pomoc należy przekazać na ręce ekipy z Dobrego Tonu.

  • siłowniki centralnego zamka zostały zmienione na 7kg – wcześniejsze nie dawały sobie rady
  • wjechał sterownik PROXIMA, dzięki czemu BG można teraz otwierać i zamykać z pilota :D
  • drzwi i bagażnik zostały wyciszone matami 4eversilent
  • w bagażniku zagościła podłoga, którą można bez problemu złożyć na części, żeby dostać się do wnęki koła
  • zagościła też zabudowa wzmacniacza
  • subwoofer GrandZero wrócił na swoje miejsce i przeżywa drugą młodość
  • w drzwiach gra separowany zestaw Helix L 62C.2
  • jednostka sterująca to Pioneer MVH-MS410BT
  • wszystko napędza wzmacniacz Helix M Four (4x100W RMS przy 4Ω)
  • udało się pomóc drzwiom zamykać się lżej, tapicerka siedzi naprawdę dobrze – ostatecznie wyszło dużo lepiej, niż oczekiwałem

BANG!

Czas zająć się uszczelką i szybą czołową. Słupek A znów pękł, więc został na deser.
Załączniki
WhatsApp Image 2023-11-23 at 13.01.09.jpeg
WhatsApp Image 2023-11-23 at 13.01.01.jpeg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 23 gru 2023, 01:45

Kolejne pracy przyniosły progres, ale również odkryły nowe problemy, które przedłużyły listę prac.

Nowe siłowniki zamka centralnego i doprowadzone do nich cięgna spowodowały problem z opuszczaniem szyby bocznej – temat udało się rozwiązać, wszystko ostatecznie gra – szyba idzie w dół, zamek się otwiera.

Brak uszczelki szyby czołowej na górze zaś doprowadził ostatecznie do konieczności wymiany szyby czołowej na nową – uszczelka też jest już na miejscu – elegancka, nowa, podobnie jak szyba. Nie obyło się bez komplikacji związanych z odkręcaniem podszybia, czy też z krawędzią dachu od strony uszczelki.

Auto sporo pojeździło, coś tam zaczęło pykać, więc muszę od tego tematu na chwilę odpocząć :D zwłaszcza, że pogoda w tych okolicznościach nie pomaga.

W kolejnym maratonie czas na montaż brakującego słupka A, niektórych plastików oraz druk kratki przedniego zderzaka. Na końcu gruntowne czyszczenie. To chyba już ostatnia prosta, ale [tiiit] długa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 4 sty 2024, 18:46

Historia BG napisała kolejny rozdział – tym razem z cieknącym po baku paliwem. Podejrzewałem rurę wlewu – trafnie. Udało się zakupić nową za drugim razem :). Przerdzewiała opaska była winowajcą. Paliwo nie cieknie, temat zamknięty, lecimy dalej <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 17 lut 2024, 00:47

Kolejny update tematu. Zapowiada się ostatnia prosta.

Zawartość ostatniej aktualizacji:
  • Wymiana filtra i oleju – od kiedy pamiętam zawsze był Mobil 1 10W40 i tak też pozostało
  • Sprawdzenie zawiasu raz jeszcze, zniwelowanie luzów (dokręcenie tulei)
  • Stare opony zimowe (rocznik 08), na których ją ostatnio przeturlałem, ustąpiły miejsce nowym letnim Kormoranom 195/50/15
  • Udało się dopasować dekle do felg (wrzucę je na weekendzie)
  • Środki tarcz pomalowane na czarno
  • Ogarnięta zbieżność, sprawdzone kąty (wyszło -1,5 przód, -2,5 tył z camber boltsami, więc idealnie)
  • Sprawdzenie poboru prądu w aku
  • Sprawdzenie szczelności dolotu i podciśnień
  • Obniżenie położenia wycieraczek w spoczynku (wtargnęły na szybę)
  • Uruchomienie oświetlenia wnętrza i bagażnika (dodatkowo wpadły nowe żarówki 31 mm)
  • Naprawa czujnika otwarcia drzwi kierowcy (wrócił brzęczyk świateł i podświetlenie stacyjki, które tak zawsze uwielbiałem)
  • Listwy słupków A są już zeskanowane, podobnie jak kratki zderzaka GT – elementy powinny zostać wydrukowane w marcu – pomaluję na spokojnie i wrzucam na auto
  • Doszły poprawki montażu rury wlewu, bo paliwo jeszcze się skraplało – teraz jest ideolo.

Mega chciałbym to wszystko złożyć i wyczyścić na wiosnę – zobaczymy, czy się uda. Plan jest taki, żeby jutro działać dalej z pierdołami – obudowy oświetlenia, plastiki, kable, opaski, kapsle, kołki. Walczę dalej – o młodzieńcze marzenia <serduszka>

Pytanie do Was (jeśli ktoś to czyta), bo nie wiem jak się zabrać za sprawy poniżej:
  • Zakres pracy lusterka el. od strony kierowcy jest jakby przesunięty – lustro idzie na maksa do góry, w kosmos, ale odbija przy próbie regulacji w dół, jakby zakres pracy silnika był źle ustawiony – może ktoś się z tym już mierzył i wie to ogarnąć, żeby tego nie zniszczyć? To pierdoła, ale lubię jak w aucie wszystko śmiga na 100%
  • Podświetlenie przycisku świateł awaryjnych – może to tylko moja wyobraźnia, ale wydawało mi się, że ten przycisk jest podświetlany nie tylko przy włączonych awaryjnych, ale razem z deską – czy tak jest naprawdę, czy tylko mi się przyśniło?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 4 maja 2024, 14:36

99% oficjalnie za mną.
Plastiki naprawione, zaślepki powkładane, wnętrze ogarnięte, spinki na miejscach.

Auto umyte, zabezpieczone.

Messenger_creation_c8374fa0-619f-4ced-ad78-a4746c1563f3.jpeg


Messenger_creation_09629e80-990c-463d-838f-be8e801601fe-Resizer-H900Q100S.jpg


Messenger_creation_b37a14e2-8c13-4a0e-96f9-a57699e494d7-Resizer-H900Q100S.jpg


Messenger_creation_36a4ee42-d880-4a14-b11a-7c92ba972892-Resizer-H900Q100S.jpg


Słupki i kratki zderzaka aktualnie drukują się w 3D. W maju dopasowujemy, ew. szlifujemy, lakierujemy na czarny mat. Wkręcenie ostatniej śrubki w wydrukowanej kratce zderzaka oficjalnie zamknie wersję 1.0 i prace przy tej furce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez sylwo » 4 maja 2024, 14:52

Na Ryki się wybierasz?
Ciągle obserwuję ten wątek i się zachwycam. Szkoda, że swoją mazdę sprzedałem z może kiedyś wrócę do starej miłości ☺️
Gratki za wytrwałość!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez .:MarciN:. » 4 maja 2024, 21:05

sylwo napisał(a):Na Ryki się wybierasz?

Raczej nie, chyba że moje plany ulegną zmianie.

sylwo napisał(a):Ciągle obserwuję ten wątek i się zachwycam.

Bardzo mi miło z tego powodu :) Już myślałem, że sam czytam, bo to jedyne miejsce, gdzie wrzucam aktualizacje z budowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » dzisiaj, 01:53

Kratki zderzaka są już wydrukowane. Na tą chwilę zostały zeszlifowane z nadmiaru materiału. Są w kilku kawałkach, więc teraz klejenie, lakierowanie i montaż.

Słupki A wjeżdżają na obecną chwilę w oryginale (Łukasz zakupił 2x BG i ma jeden nadmiarowy słupek, więc korzystam i zapożyczam na krócej lub dłużej :D). Muszę tylko wkleić uszczelki, bo poszły na demontaż przed skanem.

Z rzeczy, które warto jeszcze dopracować:
– paliwo się ulewa przy laniu pod korek
– za niskie obroty na biegu jałowym

BG zaliczyła dzisiaj kolejną dłuższą trasę, przegląd zdała na 5.0 bez proszenia, więc po cichu liczę, że wystarczy mi jeszcze cierpliwości, żeby dowieźć ten temat do wersji 1.0 (bo obecna rewizja to jakieś 0.9.94 :))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 388 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy