Witam wszytskich.
od paru dni mam problem ze swoja Mazda 3 BM 2.0 w benzynie
Wrcajac z pracy pojawila sie kontrolka silnika, samochod stracil moc.
Ciezko odpala na zimnym silniku, obroty skacza. Jak sie juz zagrzeje jest ok, ale wciaz brak mocy.
Podlaczylem OBD2 wyskoczyl blad niskie cisnienie paliwa. Osobisie obstawiam na pompe. Prosze o wasze sugestie
Mazda 3 BM brak mocy
Strona 1 z 1
Witam wszystkich koleżanki i kolegów.
Moja Madzia 3 BM 2.0 z 2017 ma identyczne objawy jak autor tematu.
Po odpaleniu szarpie silnikiem obroty falują a jak znika kontrolka zimnego silnika,silnik się uspokaja i chodzi prawie normalnie poza tym,że po raptownym wciśnięciu gazu zaczyna się czkawka i dławienie.
Jak dodaję gazu bardzo delikatnie i powoli to się wkręca na obroty ale moc gdzieś uleciała.
Prędkość maksymalna 100km/h i wszystkie pieniądze.
Wyskoczył błąd 0087 niskie ciśnienie paliwa.
Pompa paliwa w zbiorniku podmieniona na inną i bez zmian.
Jakieś sugestie?
Pompa wysokiego ciśnienia,sterownik pompy za tylną kanapą,czujnik ciśnienia na listwie?
A gdzie to urządzenie jest pod maską?
Wiem gdzie jest zawór sterujący fazami,wiem gdzie jest koło zmiennych faz ale silnik?
Moja Madzia 3 BM 2.0 z 2017 ma identyczne objawy jak autor tematu.
Po odpaleniu szarpie silnikiem obroty falują a jak znika kontrolka zimnego silnika,silnik się uspokaja i chodzi prawie normalnie poza tym,że po raptownym wciśnięciu gazu zaczyna się czkawka i dławienie.
Jak dodaję gazu bardzo delikatnie i powoli to się wkręca na obroty ale moc gdzieś uleciała.
Prędkość maksymalna 100km/h i wszystkie pieniądze.
Wyskoczył błąd 0087 niskie ciśnienie paliwa.
Pompa paliwa w zbiorniku podmieniona na inną i bez zmian.
Jakieś sugestie?
Pompa wysokiego ciśnienia,sterownik pompy za tylną kanapą,czujnik ciśnienia na listwie?
mxostry napisał(a):Padł silnik zmiennych faz rozrządu . Zapłaciłem w ASO w czerwcu za usługę z wymiana 5.500 zł
A gdzie to urządzenie jest pod maską?
Wiem gdzie jest zawór sterujący fazami,wiem gdzie jest koło zmiennych faz ale silnik?
- Od: 9 paź 2023, 17:43
- Posty: 1
- Skąd: Milanówek
mxostry napisał(a):Padł silnik zmiennych faz rozrządu . Zapłaciłem w ASO w czerwcu za usługę z wymiana 5.500 zł
Mnie interesuje ;
– jaki przebieg?
– co doprowadziło do tej usterki?
Silnik elektryczny za pośrednictwem przekładni planetarnej;
– reguluje obrót wałka rozrządu dla zaworów dolotowych,
Co masz na fakturze i co odebrałeś jako zwrot części używanych???
Kwota astronomiczna!!!!
– reguluje obrót wałka rozrządu dla zaworów dolotowych,
Co masz na fakturze i co odebrałeś jako zwrot części używanych???
Kwota astronomiczna!!!!
Odebrałem zużytą całą część, cały ten silnik zmiennych faz rozrządu. Jak kręciłem na sucho na stole to czuć było , że tryby nie przeskakują. Na fakturze z tego co pamietam była ta część. Sprawdzałem to w necie to kosztowała 1.000 dolarów sama część. Ja i tak zapłaciłem mało bo mnie potraktowali ulgowo bo zamówiłem u nich CX30 nową i znamy się od lat. Sprzedałem mazdę 3 w lipcu więc nie mam tej faktury – oddałem właścicielowi nowemu razem z cała dokumentacja samochodu
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości