Witam wszystkich jestem tu nowy bo zatarł mi się silnik w CX 5 2.2 skyactive z 2013 r i dołączylem do
klubu.
Proszę o pomoc , bo muszę raczej kupić silnik (mam wypatrzony) ale jak sprawdzić po numerze silnika z którego on jest roku.
Nie wierzę w zapewnienia sprzedawcy o przebiegu a dosyć daleko mam po niego jechać .
Silnik o numerach SH30245284 .
Jak prześwietlić ten silnik bo nie znam VIN auta z którego był wymontowany za granicą.
Czy serwis Mazdy coś będzie wiedzieć ?
Jeśli ktoś coś to będę wdzięczny.
Silnik SH01
Strona 1 z 1
Witam ponownie , wymieniłem silnik nawet nie jest to takie trudne jak się ma szwagra z zapleczem mechaniczno-blacharskim.
Ogólnie ok tylko wyskakują usterki komunikacji [przekładka wtyczek CPU] chyba tak to się nazywa.
Stary silnik zaczynam rozbierać i będę miał na części [myślę o czujnikach itp.]
Mam tylko problem bo wyskoczyła mi regeneracja filtra DPF ale jak znajomy mechanik podpiął mnie do kompa i chciał wypalić to okazało się że mam tak jak na zdjęciu.
Mówił że trzeba auto przejechać może filtr się wypali i reszta wróci do normy a jak nie to spróbować zrobić płukankę silnika .
Kazał też zaglądnąć na wałki rozrządu i pompę vacum w pierwszej kolejności ale ma nadzieję że przy wymianie silnika coś gdzieś wpadło jakieś paprochy i dlatego ten komunikat.
Boi się rozbierać bo nie ma doświadczenia z silnikami mazdy.
Pytanie mam czy warto zrobić płukankę silnika tego co kupiłem
Przestudiowałem już większość forum i staram się coś dopasować ale dalej jestem w kropce.
Jeśli ktoś może coś doradzić to bardzo proszę.
Ogólnie ok tylko wyskakują usterki komunikacji [przekładka wtyczek CPU] chyba tak to się nazywa.
Stary silnik zaczynam rozbierać i będę miał na części [myślę o czujnikach itp.]
Mam tylko problem bo wyskoczyła mi regeneracja filtra DPF ale jak znajomy mechanik podpiął mnie do kompa i chciał wypalić to okazało się że mam tak jak na zdjęciu.
Mówił że trzeba auto przejechać może filtr się wypali i reszta wróci do normy a jak nie to spróbować zrobić płukankę silnika .
Kazał też zaglądnąć na wałki rozrządu i pompę vacum w pierwszej kolejności ale ma nadzieję że przy wymianie silnika coś gdzieś wpadło jakieś paprochy i dlatego ten komunikat.
Boi się rozbierać bo nie ma doświadczenia z silnikami mazdy.
Pytanie mam czy warto zrobić płukankę silnika tego co kupiłem
Przestudiowałem już większość forum i staram się coś dopasować ale dalej jestem w kropce.
Jeśli ktoś może coś doradzić to bardzo proszę.
- Od: 30 gru 2022, 19:56
- Posty: 3
- Auto: CX 5 2.2 d 2013
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9