Mazda Xedos 6 CA KLDE V6 '96 Kameleon ❤
1, 2
Mam do ciebie pytanko mam złote hany 6 sztuk potrzebuje dysze kalibracyjne jakieś czy normalnie Kla wystroję sobie bez nich?
- Od: 4 lip 2019, 13:51
- Posty: 38 (2/0)
- Skąd: Ełk
- Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLDE
Mazdaspeed 6 2.3T 4x4
VW GOLF MK2 TDI
Foto relacja z prac nad moim Xedosem .
– Auto od spodu blacharsko dopracowane do braku korozji nowe końcówki progów , naprawianie jednej podłużnicy tylnej oraz wygryzienie całego rudego . Wszystkie profile zamknięte w miarę możliwości zalane epoksydem a potem woskiem bez żałowania .
– Wózek przeszedł piaskowanie i został pomalowany epoksydem oraz raptorem taki sam etap przeszło podwozie lecz tam było darcie do gołego ile się da na to poszedł Troton taki cortanin a na koniec epoksyd mastyki oraz raptor . Wahacze nowe od 626 GE ponieważ moje nie nadawały się do piaskowania i ratowania. Kilka śrub z wózka uratowanych lecz nie wszystkie i trzeba było uśmiechać się do ASO po nowe.
przewody sztywne hamulcowe również nie istniały więc są już nowe miedziane wraz z jednym paliwowym .
– Układ hamulcowy dostał dodatkowo stalowy oplot od Pizza Brakes a na przód wleciał komplet od 6 GH 300mm (nowe zaciski , jarzma , tarcze klocki itp) .
– Układ wydechowy od początku kolektory 6-2-1 potem do końca 2.5 cala nierdzewka na dwóch tłumikach turboworks . Efekt bardzo fajnie to brzmi a w trasie kompletna cisza więc nie urywa głowy . Oryginalny układ wydechowy po ponad 330 tysiącach i 26 latach nadawał się już tylko na złom .
Na wahacze przód wleciały pouliretany , autem zdarza mi się jeździć po dziurawych drogach i miałem dość co roku zmian tuleji . Pouliretany 75 SHa więc komfortu nie straciłem na tym zabiegu a zyskałem spokój i większą precyzję prowadzenia .
Zapraszam do pooglądania foteczek i pozdrawiam
– Auto od spodu blacharsko dopracowane do braku korozji nowe końcówki progów , naprawianie jednej podłużnicy tylnej oraz wygryzienie całego rudego . Wszystkie profile zamknięte w miarę możliwości zalane epoksydem a potem woskiem bez żałowania .
– Wózek przeszedł piaskowanie i został pomalowany epoksydem oraz raptorem taki sam etap przeszło podwozie lecz tam było darcie do gołego ile się da na to poszedł Troton taki cortanin a na koniec epoksyd mastyki oraz raptor . Wahacze nowe od 626 GE ponieważ moje nie nadawały się do piaskowania i ratowania. Kilka śrub z wózka uratowanych lecz nie wszystkie i trzeba było uśmiechać się do ASO po nowe.
przewody sztywne hamulcowe również nie istniały więc są już nowe miedziane wraz z jednym paliwowym .
– Układ hamulcowy dostał dodatkowo stalowy oplot od Pizza Brakes a na przód wleciał komplet od 6 GH 300mm (nowe zaciski , jarzma , tarcze klocki itp) .
– Układ wydechowy od początku kolektory 6-2-1 potem do końca 2.5 cala nierdzewka na dwóch tłumikach turboworks . Efekt bardzo fajnie to brzmi a w trasie kompletna cisza więc nie urywa głowy . Oryginalny układ wydechowy po ponad 330 tysiącach i 26 latach nadawał się już tylko na złom .
Na wahacze przód wleciały pouliretany , autem zdarza mi się jeździć po dziurawych drogach i miałem dość co roku zmian tuleji . Pouliretany 75 SHa więc komfortu nie straciłem na tym zabiegu a zyskałem spokój i większą precyzję prowadzenia .
Zapraszam do pooglądania foteczek i pozdrawiam
- Od: 4 lip 2019, 13:51
- Posty: 38 (2/0)
- Skąd: Ełk
- Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLDE
Mazdaspeed 6 2.3T 4x4
VW GOLF MK2 TDI
Kawał dobrej roboty! Sprawdz za jakiś czas dokrecenie śrub wózka grubo towaru na nim- może z czasem usiąść
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 273 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Dzięki pany tomekxed6 musisz kupić poprzeczne od febesta wtedy wyjdzie Ci geometria . Ja miałem febest lewy poprzeczny prawy nty i na febest wyszło a na nty nie... w tym tygodniu na zbieżność pojadę na dwóch febest i dam znać. Ogółem wahacze wszystkie są z 626 GE .
Dopisano 31 lip 2022, 21:31:
Foto relacja z poprzednich prac na X6.
Na nowo obszyta kierownica wraz z gałką i mieszkiem , już dosyć mocno te elementy były wyciorane .
Światła... ważny temat na ori była już porażka i się jeździć w nocy nie dało
Wleciały więc przetwornice 55W i żarniki 6000K wraz z regeneracją odbłyśników , efekt miazga teraz jazda nocą nie straszy.
Listwy progowe niklowane które zostały porządnie przepolerowane oraz została nałożona ceramika wraz z nowymi uszczelkami .
Oraz w końcu dorwane sprawne lusterka 7 pin składane z przycisku – zostały pomalowane na kolor mojego Xedosa oraz założone , cieszący bajer . Z takich rzeczy planuje jeszcze podpiąć domykanie i otwieranie szyb z pilota wraz z składaniem lusterek oraz powitalne światła .
Dopisano 31 lip 2022, 21:31:
Foto relacja z poprzednich prac na X6.
Na nowo obszyta kierownica wraz z gałką i mieszkiem , już dosyć mocno te elementy były wyciorane .
Światła... ważny temat na ori była już porażka i się jeździć w nocy nie dało
Wleciały więc przetwornice 55W i żarniki 6000K wraz z regeneracją odbłyśników , efekt miazga teraz jazda nocą nie straszy.
Listwy progowe niklowane które zostały porządnie przepolerowane oraz została nałożona ceramika wraz z nowymi uszczelkami .
Oraz w końcu dorwane sprawne lusterka 7 pin składane z przycisku – zostały pomalowane na kolor mojego Xedosa oraz założone , cieszący bajer . Z takich rzeczy planuje jeszcze podpiąć domykanie i otwieranie szyb z pilota wraz z składaniem lusterek oraz powitalne światła .
- Od: 4 lip 2019, 13:51
- Posty: 38 (2/0)
- Skąd: Ełk
- Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLDE
Mazdaspeed 6 2.3T 4x4
VW GOLF MK2 TDI
Kolejne zmiany w Xedosie
Wleciał komputer od Xedosa 9 2.5 z OBD2 wraz z przepływomierzem oraz czujnikiem MAF , auto o wiele lepiej się odpycha jak i w końcu można podejść do Mazdy z komputerem diagnostycznym
Dzięki uprzejmości i pomocy technicznej jednej ważnej osobowości byłem w stanie sam to podpiąć w swojej maździe a przed tym jeszcze on sam przygotował adapter pod mojego Xedosa .
Wleci jeszcze jeden mod i udam się Xedosem na hamownie
Wleciał komputer od Xedosa 9 2.5 z OBD2 wraz z przepływomierzem oraz czujnikiem MAF , auto o wiele lepiej się odpycha jak i w końcu można podejść do Mazdy z komputerem diagnostycznym
Dzięki uprzejmości i pomocy technicznej jednej ważnej osobowości byłem w stanie sam to podpiąć w swojej maździe a przed tym jeszcze on sam przygotował adapter pod mojego Xedosa .
Wleci jeszcze jeden mod i udam się Xedosem na hamownie
- Od: 4 lip 2019, 13:51
- Posty: 38 (2/0)
- Skąd: Ełk
- Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLDE
Mazdaspeed 6 2.3T 4x4
VW GOLF MK2 TDI
Gaziutek to jeszcze nie wiem czy nie wylatuje z tej budy na ameno Obecnie go nie używam bo szkoda mi trochę tego motoru co obecnie mam bo jest bardzo zdrowy poprzedniego nie było żal bo żarł oleju trochę
- Od: 4 lip 2019, 13:51
- Posty: 38 (2/0)
- Skąd: Ełk
- Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLDE
Mazdaspeed 6 2.3T 4x4
VW GOLF MK2 TDI
przelicz ile km robisz w roku, weź pod uwagę, że instalka lpg powinna bez problemu wystarczyć na ok 100tys km bez jakichś większych inwestycji, sprawdź ile lat zajmie Ci przejechanie tych 100tys km autem..
Ja w przyszłym roku dobijam właśnie do setki po montażu gazu 4lata temu.
Jedyne co mi nie pasuje, to cena gazu – powinna być jak 20 lat temu 0,67 zł za litr...
Gaz to duza oszczędność, nie widzę powodu, żeby obawiać się jego szkodliwości na silnik, zwłaszcza silnik z dobrej epoki, gdy materiały i pomysły dalekie były od tego downsaysingowego bełkotu..
Jeśli silnik zdrowy, to tym lepiej gaz się przyjmie ale musi być spełniony 1 warunek.
Nie oszczędzasz na montażu w bardzo dobrym fachowym warsztacie a dobór komponentów możesz ustalić, bo to nie jest sztywny temat.
Ja w przyszłym roku dobijam właśnie do setki po montażu gazu 4lata temu.
Jedyne co mi nie pasuje, to cena gazu – powinna być jak 20 lat temu 0,67 zł za litr...
Gaz to duza oszczędność, nie widzę powodu, żeby obawiać się jego szkodliwości na silnik, zwłaszcza silnik z dobrej epoki, gdy materiały i pomysły dalekie były od tego downsaysingowego bełkotu..
Jeśli silnik zdrowy, to tym lepiej gaz się przyjmie ale musi być spełniony 1 warunek.
Nie oszczędzasz na montażu w bardzo dobrym fachowym warsztacie a dobór komponentów możesz ustalić, bo to nie jest sztywny temat.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):Jeśli silnik zdrowy, to tym lepiej gaz się przyjmie ale musi być spełniony 1 warunek.
Nie oszczędzasz na montażu w bardzo dobrym fachowym warsztacie a dobór komponentów możesz ustalić, bo to nie jest sztywny temat.
Otóż to.
Nie chwaląc sie: forumowy kolega Eklerek przejechał na gazie 70kkm z mojej ręki a to też nie była nowa instalka. No i głowice nie miały śladów przedwczesnego zużycia.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Gaz chodził bardzo dobrze , lecz uległ awarii reduktor czerwony Stag RC01 do 250 km . pomyślę może o uporządkowaniu tego wymianie reduktora i zrobieniu porządku z umiejscowieniem wtryskiwaczy. Bo autem bardzo w tej obecnej konfiguracji chce się jeździć ale jak widzę ceny benzyny to nóż się w kieszeni otwiera
- Od: 4 lip 2019, 13:51
- Posty: 38 (2/0)
- Skąd: Ełk
- Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLDE
Mazdaspeed 6 2.3T 4x4
VW GOLF MK2 TDI
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości