Witam
Zakupiłem sterownik silnika od wersji 143km celem podniesienia mocy (odblokowania) teraz potrzebuję pomocy... a mianowicie co mam zaprogramować i jakim programem to zrobię żeby samochód działał na nowym komputerze. Po podpięciu nowego ECU świeci się kontrolka immobilisera i auto nie reaguje na przekręcenie kluczyka przy odpalaniu. Ktoś robił taki "manewr" i może mi pomóc
Mam takie sterowniki RF7N-1888-H a nowy to RF7P-18881-K
Sterownik BCM – CD34 67560B
Pozdrawiam
WhiteS
Zmiana ECU z 110km na 143km
Strona 1 z 1
Huehuehuehuehuehue
Jakby tuning był taki prosty, to tunerzy nie byliby potrzebni.
Immo masz w ecu, zegarach i kluczyku. Wszystkie trzy sygnały muszą się zgadzać, inaczej nie odpali. Jeśli już bawisz się w takie hocki klocki to trzeba kupić cały zestaw zegary-ecu-kluczyk i poprzekładać, a w kluczyku albo wymienić pestkę, albo umocować go gdzieś przy pętli, albo wymieniać też zamki i stacyjkę.
Żeby to działało musiałbyś oddać "nowy" ecu do usunięcia immobilisera. Nie wie ile to może kosztować, ani tym bardziej kto Ci to zrobi.
Sprawdzałeś czy pinout obu komputerów się zgadza?
Jakby tuning był taki prosty, to tunerzy nie byliby potrzebni.
Immo masz w ecu, zegarach i kluczyku. Wszystkie trzy sygnały muszą się zgadzać, inaczej nie odpali. Jeśli już bawisz się w takie hocki klocki to trzeba kupić cały zestaw zegary-ecu-kluczyk i poprzekładać, a w kluczyku albo wymienić pestkę, albo umocować go gdzieś przy pętli, albo wymieniać też zamki i stacyjkę.
Żeby to działało musiałbyś oddać "nowy" ecu do usunięcia immobilisera. Nie wie ile to może kosztować, ani tym bardziej kto Ci to zrobi.
Sprawdzałeś czy pinout obu komputerów się zgadza?
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
No i masz babo placek. Samochód to nie klocki lego że podmieniasz sobie części na chybił-trafił i będzie działać. Pinout to rozpiska wyjść i wejść z komputera, przy odrobinie szczęścia znajdziesz je w serwisówce albo gdzieś w internecie. Upewnij sie tylko że pinout jest od właściwego auta na właściwy rynek, bo zmiany między rynkami też były.
Zdajesz sobie sprawę że podłączając inny komputer mogłeś spalić elektronikę w aucie? Albo spalić komputer który próbowałeś podłączyć. Wystarczy żeby masy i zasilania były na innych pinach. Nadzieja w tym że komputery od tego samego silnika nawet jeśli mają jakieś zmiany, to niewielkie.
Zdajesz sobie sprawę że podłączając inny komputer mogłeś spalić elektronikę w aucie? Albo spalić komputer który próbowałeś podłączyć. Wystarczy żeby masy i zasilania były na innych pinach. Nadzieja w tym że komputery od tego samego silnika nawet jeśli mają jakieś zmiany, to niewielkie.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
No i super, to jeden problem prawdopodobnie masz z głowy. Teraz tylko znajdź kogoś kto potrafi grzebać te komputery, i zapytaj co będzie tańsze – usunięcie immo czy chip-tuning fabrycznego.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Ten post został usunięty
przez Neonixos666 7 lis 2021, 20:58.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość