Mazda Xedos 6 CA KL-ZE '99 / MazdaFitment & DaFreakz
A na czerwone
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Było gdzieś w temacie poruszane ile mocy ma auto po tych modyfikacjach?
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
risto77 napisał(a):A na czerwone
Folia? Jeśli miałbym zmieniać to wydaje mi się, że wolałbym OEM'owe przedlifty.
Setritus napisał(a):Było gdzieś w temacie poruszane ile mocy ma auto po tych modyfikacjach?
Tak. Wystarczająco, żeby się w miarę sprawnie odpychać – 190 KM / 230 NM.
Nie, to nie folia. To spray do lamp.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):Nie, to nie folia. To spray do lamp.
Rozumiem, że malowałeś lampy poliftowe?
Z czystej ciekawości – jak z trwałością takiego rozwiązania?
Polakierowane tylko kierunki. Tak lampy polift (z żółtym kierunkiem). Trzyma już kilka lat, dokładnie we wrześniu minęło 5.
Taki:
Taki:
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kilka lat zajęło mi uzupełnienie topic'u o zdjęcia, ale lepiej późno niż wcale
Update w pierwszym poście o kilka strzałów ze spontanicznej sesji (w tym m.in. zdjęcie wnętrza, o które kiedyś pytaliście).
Udało mi się skończyć etap ostatnich poprawek lakierniczych i mogę wreszcie finalnie stwierdzić, że projekt uważam za zamknięty (ależ to abstrakcyjnie brzmi ). Xedos jeździ (oczywiście tylko w sezonie letnim) i ma się świetnie – mam nadzieję, że jak najdłużej
Update w pierwszym poście o kilka strzałów ze spontanicznej sesji (w tym m.in. zdjęcie wnętrza, o które kiedyś pytaliście).
Udało mi się skończyć etap ostatnich poprawek lakierniczych i mogę wreszcie finalnie stwierdzić, że projekt uważam za zamknięty (ależ to abstrakcyjnie brzmi ). Xedos jeździ (oczywiście tylko w sezonie letnim) i ma się świetnie – mam nadzieję, że jak najdłużej
Coś pięknego , oby tak dalej!
- Od: 4 lip 2019, 13:51
- Posty: 38 (2/0)
- Skąd: Ełk
- Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLDE
Mazdaspeed 6 2.3T 4x4
VW GOLF MK2 TDI
Netrusss napisał(a):Coś pięknego , oby tak dalej!
Dziękuję, oby jak najdłużej
Podobno najsłabszym ogniwem tego tematu był brak zdjęć, więc nadrabiam efektami nocnej sesji z Marcinem:
PS. Pierwszy post zaktualizowałem ponownie o listę istotniejszych prac i napraw.
PS. Pierwszy post zaktualizowałem ponownie o listę istotniejszych prac i napraw.
Mały, szybki update w temacie. Auto bezawaryjnie pokonało trasę ponad 3 500 km odwiedzając m.in. Chorwację, Czechy, Wörthersee Reloaded w Austrii, Villacher Alpenstraße, Grossglockner Hochalpenstraße i inne miejscówki . Przed wyjazdem udało się rozwiązać ostatnią na mojej liście, największą bolączkę auta, a mianowicie zregenerować reflektory. Odbłyśniki są jak nowe, mocowania żarówek i styki również. Mimo pozostawienia w lampach żarówek halogenowych różnica jest kolosalna .
PS Felgi, które są na aucie będą wystawiane na sprzedaż, więc jeśli ktoś szuka kół, które parametrami będą idealnie pasować do X6 to serdecznie zapraszam. Do oddania posiadam również poprzednie koło, na którym jeździć Xedos, czyli BBS Postert 17x8 ET35.
PS Felgi, które są na aucie będą wystawiane na sprzedaż, więc jeśli ktoś szuka kół, które parametrami będą idealnie pasować do X6 to serdecznie zapraszam. Do oddania posiadam również poprzednie koło, na którym jeździć Xedos, czyli BBS Postert 17x8 ET35.
Xedos został zauważony przez społeczność MazdaFitment i stał się jej częścią. Być może ktoś z Was zetknął się z ich blogiem, na którym w dniu wczorajszym pojawił się artykuł o mojej Maździe wraz z obszerną galerią (dedykuję ją wszystkim, którzy pisali, że za mało zdjęć wrzucam na forum ).
Zapraszam do lektury:
https://mazdafitment.com/2020/10/19/nev ... xedos-six/
Zapraszam do lektury:
https://mazdafitment.com/2020/10/19/nev ... xedos-six/
Namber łan wśród xedosów jakie widziałem... ehh szkoda, że mój nie miał zdrowej blacharki (albo, że mi brakło chęci na poprawki).
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Beny napisał(a):Myślę za każdy fan japońskiej motoryzacji nie raz tam trafił. Świetnie zdjęcia i piękne modelki Gratulacje.
Jaką felga w planach?
Lepiej późno niż wcale . Wybaczcie odpowiedzi dopiero teraz.
Dziękuję w imieniu swoim oraz modelek .
Odnośnie kół to przez głowę i Photoshopa przewinęły się różne pomysły, ale ostatecznie doszedłem do wniosku, że chciałbym aby koło nadal pochodziło z Japonii i było "lekkie" w swojej formie. Nie chciałbym zepsuć delikatnych i obłych linii Xedosa, więc wszelkie pomysły o masywnych monoblokach odstawiłem na bok, podobnie jak Rotiformy SIX'y lub Meistery, które również wirtualnie przymierzałem do auta.
Aktualnie najbliżej mi do Work Emotion Kiwami w kolorze Silver GT – 19x8,5. Jak wrócę do PL i będą ku temu warunki to wjadę na spokojnie na kanał, żeby pomierzyć dokładnie ile mam miejsca do gwintu i na jakie ET mogę sobie pozwolić, żeby wszystko było spasowane nie gorzej niż teraz, a z drugiej strony, by dało się tym autem podróżować praktycznie bez kompromisów, bo z pewnością czeka je jeszcze niejedna długa podróż.
sylwo napisał(a):Namber łan wśród xedosów jakie widziałem... ehh szkoda, że mój nie miał zdrowej blacharki (albo, że mi brakło chęci na poprawki).
Dziękuję. Najczęściej pojawiające się słowa, jakie w tym roku słyszałem na temat swojego auta to (niepotrzebne skreślić): "Ku*wa, ale ładny! Miałem takiego. Szkoda, że sprzedałem / nie robiłem / nie remontowałem / zgnił."
BTW Nie wierzę w stare Mazdy w naszym klimacie ze zdrową blachą, w których nie było konieczności robienia co najmniej poprawek w tym zakresie lub większych remontów.
Dawno nie zaglądałem do działu Projekty, ale było warto.
Świetne auto, zrobione ze smakiem i w myśl idei less is more
Przywodzi mi na myśl trochę stary forumowy projekt 626 GE Pajko.
Gratuluję
Świetne auto, zrobione ze smakiem i w myśl idei less is more
Przywodzi mi na myśl trochę stary forumowy projekt 626 GE Pajko.
Gratuluję
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3196 (146/241)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Dawno nie zaglądałem do działu Projekty, ale było warto.
Świetne auto, zrobione ze smakiem i w myśl idei less is more
Dziękuję! Bardzo mi miło .
kamyk napisał(a):Można jakieś fotki z wewnątrz? Jakieś fotki z tego oświetlenia co jest w opisie? Xedosik bardzo ładny i szanuje za prace. Będę wdzięczny
Wstyd odpowiadać tak późno, ale żadne powiadomienie do mnie nie dotarło . Kilka ujęć wnętrza znajdziesz w artykule na Mazda Fitment (https://mazdafitment.com/2020/10/19/nev ... xedos-six/), a oświetlenie wskaźników najlepiej widać w tym filmie, do którego obejrzenia serdecznie Was zapraszam:
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości