Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?
skrzynia automatyczna w 2.0 i 2.5 jest 1;1 mechanicznie wiec odblokowane 2.0 i tak obciaza mniej skrzynie niz 2.5 zatem ryzyka nie ma
W manualu?
Różnica 0-100 jest, ponieważ silnik nie przestaje ciągnąć pow 4500 obrotów – a skoro skrzynia w 120KM pozwala na osiągnięcie 100km/h na drugim biegu, jest to dość istotne, ale dopiero gdziś powyżej 80km/h (nie pamiętam dokładnie).
Natomiast fakt, że najbardziej odczuwalna różnica jest przy prędkościach mocno autostradowych. W końcu nie ma wstydu przy Skodach
Natomiast fakt, że najbardziej odczuwalna różnica jest przy prędkościach mocno autostradowych. W końcu nie ma wstydu przy Skodach
dopiero wrocilem z wwa, zmiany jak na zdj,
2016 rok po lift ver. UK, JAP, hamowany na 95.
Pierwsze wrazenia, jak ktos ma ciezka noge to polubi do 4000 rpm porownywalnie aczkolwiek delikatnie na +, powyzej czuc roznice i teraz sa inne biegi nic tylko "dwojka" ale mimo 146 wyplutych na stqrcie mi standard bk 2.0 150 lepiej pasowal, po strojeniu jak narazie (300km wwa – malopolska) chyba sie polubimy jak z bk
Dzieki DISI Tune!
2016 rok po lift ver. UK, JAP, hamowany na 95.
Pierwsze wrazenia, jak ktos ma ciezka noge to polubi do 4000 rpm porownywalnie aczkolwiek delikatnie na +, powyzej czuc roznice i teraz sa inne biegi nic tylko "dwojka" ale mimo 146 wyplutych na stqrcie mi standard bk 2.0 150 lepiej pasowal, po strojeniu jak narazie (300km wwa – malopolska) chyba sie polubimy jak z bk
Dzieki DISI Tune!
bmck1 napisał(a):Cześć mam pytanie. Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt zmiany oprogramowania ze 120km na 165km... Poszukuję też sprawdzonego najlepiej z Poznania serwisu który takie coś ogarnia... Pozdrawiam
ostatnio słyszałem 1300zl
child napisał(a):Ale kojarzę, że ktoś na forum twierdził, że 2.5 jedzie dużo lepiej niż 2.0...
Może kwestia subiektywnych odczuć, może skrzyni biegów, a może momentu obrotowego, bo tu jednak jest różnica.
Aż się zarejestrowałem ...Dzień dobry
2016bm hb 2.0 165at < 2017bn sedan 2.5at – szczerze powiem, tego mi brakowało w bm nie było jeszcze 2.0 której bez żadnego problemu nie dojeżdżam. 210 na 4 biegu łapie.
Spalanie! 2.0 piła spokojnie 2L więcej
Zastanawiam się właśnie czy z 2.5 nie można wycisnąć czegoś na hamowni? Zoptymalizować, jakiś popcorn mode? ktoś kminił?
- Od: 19 sie 2020, 10:33
- Posty: 1
- Auto: 3BN, 2,5 2017
jestes kolejna osoba ktora mowi ze 2.0 pali wiecej niz 2.5
dzisiejsze "weekendowe" odblokowanie M3 BN 2.0 120KM
seria i odblokowanie.
jazda dużo przyjemniejsza
Dzięki DISI Tune!
seria i odblokowanie.
jazda dużo przyjemniejsza
Dzięki DISI Tune!
jakim cudem moc maksymalna przed i po jest identyczna przy takich samych obrotach z dokladnoscia do jednego obrotu?
malo realne albo mega przypadek
malo realne albo mega przypadek
demonpredkosci napisał(a):jakim cudem (....)
malo realne albo mega przypadek
Czyli która opcja?! Bo nie rozumiem co chcesz zasugerować?
Dopisano 11 sty 2021, 15:55:
demonpredkosci napisał(a):jakim cudem (....)
malo realne albo mega przypadek
Czyli która opcja?! Bo nie rozumiem co chcesz zasugerować?
Czy po podniesieniu mocy wzrosła u Was też prędkość maksymalna?
kolega ktory mial to robione mowi ze nie – ale on ma automat – wiec mozna przyjac że tam moze skrzynia ograniczac
Fabryczny limiter prędkości jest na 240, ale oprogramowanie skrzyni i długość przełożeń powodują że osiągnięcie tym autem jakiejś większej prędkości wymaga dokręcenia poszczególnych biegów praktycznie do odcięcia w trybie manualnym. Testowane osobiście na tzw. niemieckiej autostradzie
a i kolega mial obserwacje ze w automacie v max ma na 5 – na 6 biegu spada
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość