Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
Nieeeeeeee, szyber to zło!
Dodatkowa masa w najgorszym możliwym miejscu, tzn na dachu.
Za to staby v6 polecam. Dobry mod, robi wyczuwalną różnicę.
Dodatkowa masa w najgorszym możliwym miejscu, tzn na dachu.
Za to staby v6 polecam. Dobry mod, robi wyczuwalną różnicę.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
To nie auto na tor, te parę kilo przeżyje, ale latem bez klimy jest masakra, zwłaszcza w trasie a tak szyber pyk i kilka stopni mniej
Dopisano 20 gru 2019 21:30:
Prawdopodobnie oboje żółtym "prawdziwym" kevlarem w maklandzie I wzmocnie docisk.
Dopisano 20 gru 2019 21:30:
adamax4 napisał(a):Co ze sprzęgłem będziesz robił?
Prawdopodobnie oboje żółtym "prawdziwym" kevlarem w maklandzie I wzmocnie docisk.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):adamax4 napisał(a):Co ze sprzęgłem będziesz robił?
Prawdopodobnie oboje żółtym "prawdziwym" kevlarem w maklandzie I wzmocnie docisk.
Myślę, że to najlepsza opcja pod względem cena/jakość. Mam tarczę w tym kevlarze i jak na razie radzi sobie bez problemu mimo że jest mały boost na razie, a było upalanie, były starty na ćwiarę, były agresywne jazdy po torze no i oczywiście jedna skrzynia biegów klękła przecież a tarcza jak kleiła tak klei
Ponoć w tej chwili te tarcze maklandu są dożywotnie dopóki nie zetrze się warstwa cierna. Dają nowe grubsze blachy wspornikowe między okładzinami przez co przy temperaturze to nie faluje i nię pęka jak kiedyś bo był taki problem. I ja to potwierdzam bo mam właśnie taką tarczę z nowymi blachami, poza tym sporo aut z ćwiary jeździ na tych tarczach a tam musi być klejenie od startu i nie słyszałem żeby ktoś miał problem. R32 w golfie z samą ośką startuje z drugiego biegu na lekkim uślizgu gdzie po 20m tarcza znów lepi jak głupia i 12.5 robi
Słyszałem opinie że jedyny minus tych tarcz to jak się przysmazy i zeszkli to trzeba wyciągać i szlifowac bo nie dojdzie do siebie jak zwykły Kevlar.
Jak gadałem z makland em rok temu to mieli na ukończeniu testy czegos powyżej kevlaru ale przed spiekiem. Z włókna szklanego bodajże. Muszę do nich zadzwonić.
Jak gadałem z makland em rok temu to mieli na ukończeniu testy czegos powyżej kevlaru ale przed spiekiem. Z włókna szklanego bodajże. Muszę do nich zadzwonić.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Update
Więc mazda w końcu ma uruchomione porządnie LPG
Po bujance po niechętnych dubania modyfikowanych aut ,pseudo gazownikach i papudrokach,spiąłem poslady i pojechałem w jedyne słuszne miejsce czyli do ZEN-TE Łódż Zenon Baran czyli znany wielu SPAM .
Odprawił on swoje czary i w skrócie
Nowe wtryski Yeti
Odblokowane drugie wyjście z reduktoa ,podwójny filtr i zrobiona kompensacja na listwie wtryskowej
Poprawione wszystkie błędy i niedociągnięcia poprzedników .
Auto wystrojone prawilnie na niemieckiej obwodnicy po AFR
Jeżdzi jak marzenie
W dodatku nie kosztowało to worka pieniędzy.
Gorąco polecam tego Pana
Niestety sprzęgło już w drodze do Łodzi odmawiało posłuszeństwa,na 3,4i5 biegu na wklepanym przy 4krpm(szczyt NM) sprzęgło robi ''Łiiittt"
Na szczęście udało się jakoś wystroić i wrócić,w sumie auto jeżdzi na codzień normalnie,nie bez znaczenia jest fakt że przy tej pogodzie boostu jest ciut więcej i mocy pewnie też.
No i kiedy miałem już zamawiać sprzęgło,pojawiła się okazja.
Coś czego w sumie nie chciałem jakos specjalnie,alez drugiej strony wiem że to ostatni brakujący element projektu...
Gwint
FK silver line
Wleci na pokład jak pogoda pozwoli i od razu tylny stab z V6,przedni sobie odpuszczę,za duzo roboty.
W międzyczasie dodatkowe gajgery wleciały w końcu w docelowe miejsce.Fotki jak zrobię to wrzucę
Więc mazda w końcu ma uruchomione porządnie LPG
Po bujance po niechętnych dubania modyfikowanych aut ,pseudo gazownikach i papudrokach,spiąłem poslady i pojechałem w jedyne słuszne miejsce czyli do ZEN-TE Łódż Zenon Baran czyli znany wielu SPAM .
Odprawił on swoje czary i w skrócie
Nowe wtryski Yeti
Odblokowane drugie wyjście z reduktoa ,podwójny filtr i zrobiona kompensacja na listwie wtryskowej
Poprawione wszystkie błędy i niedociągnięcia poprzedników .
Auto wystrojone prawilnie na niemieckiej obwodnicy po AFR
Jeżdzi jak marzenie
W dodatku nie kosztowało to worka pieniędzy.
Gorąco polecam tego Pana
Niestety sprzęgło już w drodze do Łodzi odmawiało posłuszeństwa,na 3,4i5 biegu na wklepanym przy 4krpm(szczyt NM) sprzęgło robi ''Łiiittt"
Na szczęście udało się jakoś wystroić i wrócić,w sumie auto jeżdzi na codzień normalnie,nie bez znaczenia jest fakt że przy tej pogodzie boostu jest ciut więcej i mocy pewnie też.
No i kiedy miałem już zamawiać sprzęgło,pojawiła się okazja.
Coś czego w sumie nie chciałem jakos specjalnie,alez drugiej strony wiem że to ostatni brakujący element projektu...
Gwint
FK silver line
Wleci na pokład jak pogoda pozwoli i od razu tylny stab z V6,przedni sobie odpuszczę,za duzo roboty.
W międzyczasie dodatkowe gajgery wleciały w końcu w docelowe miejsce.Fotki jak zrobię to wrzucę
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jak wychodzi Ci spalanie na LPG?
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Na nowym setupie na raize zrobiłem jeden zbiornik.
Ok 200km autostradą z prędkościami 130-140,i 50km miasto dynamicznie
wyszło 12l LPG i ok 3l PB
Liczę na 16/100 misto dynamicznie.
Ok 200km autostradą z prędkościami 130-140,i 50km miasto dynamicznie
wyszło 12l LPG i ok 3l PB
Liczę na 16/100 misto dynamicznie.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
12l LPG i ok 3l PB
Dotrysk 25%?
Boisz się przegrzania?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Dla mnie to oczywistość że powinien być dotrysk benzyny. Zwłaszcza przy dlubanym nie seryjnym turbo.
Nie pamiętam wartości ale chyba 10% wyjsciowo. Powyżej 5000rpm I maksymalnym obciążeniem przełącza na benzynę.
Nie pamiętam wartości ale chyba 10% wyjsciowo. Powyżej 5000rpm I maksymalnym obciążeniem przełącza na benzynę.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dawno nic sie nie działo .Po ostatnich sporadycznych uślizgach postanowiłem ogarnąć temat sprzęgła.
Przy okazji żeby pod maska był lepszy przewiew i miejsce na stożek ,aku wylatuje do bagażnika a rura dolotu idzie w złotą tasme termiczną.Nowa poducha przednia silnika a tylna wypełniona klejem do szyb.
A wiec,skompletowałem zestaw z BG 225mm,skrzynia w dół,wstepna przymiarka i powinno wejść.No to kierunek bremzer sprzęgła,obicie kevlarem LUk8090S i przerobienie wieloklinu z 22 na 20 zębów.Po weekendzie odbieram sprzęgło,składamy i k...t...s Nie idzie dokręcić skrzyni,przy szparze ok 10mm tarcza opiera się o elementy dzwona skrzyni.Tak rozpoczęła się zabawa z dremelem i łącznie zakładanie i ściąganie skrzyni razy 8
niestety skończyło sie to przeszlifowaniem miejsca gdzie jest osadzona prowadnica wybieraka na wylot,a nadal brakowało 5mm do skrecenia skrzyni-wałem nie dało się obrócić.Trzeba było lepić klejem''zimny spaw''.A więc moge potwierdzić dla potomnych że bez dystansu między blok a skrzynię o grubości 10mm NIE DA SIĘ założyć do skrzyni F sprzęgła 225 ze skrzyni G.Pomijając czas i koszt wykonania dystansu pozostaje kwestia zmiany długości krótkiej półosi(luz roboczy ma 8mm więc trzeba by ją przerabiać) ,wałka sprzęgłowego na oko starczy ale pytanie jak z zasprzęglaniem i wysprzglaniem.Tak więc jestem o 300 zł w pupę plus 3 dni roboty i 8 razy skrzynia góra dół.Z tym dystansem to kolejne ryzyko na kilka stów i niewiadoma czy to sie sprawdzi.Próbowałem jeszcze z dociskiem i tarczą 215 z suzuki Vitara 1.6 ale trzeba by przerabiać zamach a też słoneczko ma inne wymiary no i niewiadoma z samym działaniem sprzęgła.Tak więc chcąc nie chcąc wczoraj wysłałem komplet 200mm do Maklandu na obicie tym żółtym hiper kevlarem.Zapewniają że ogarnie.Zobaczymy... Doszedł wyciek z oringu tej magistrali wodnej(już ogarnięty) i kilka pierdół po drodze przy okazji rozebranego ryja auta.Na tą chwilę BeAtka dała mi w kość i stoi w umieralni ,jak przyjdzie sprzęgło i wróci wena .Jak będzie skończone to bedzie w końcu ładnie pod maską i będzie można po męsku upalać.
Przy okazji żeby pod maska był lepszy przewiew i miejsce na stożek ,aku wylatuje do bagażnika a rura dolotu idzie w złotą tasme termiczną.Nowa poducha przednia silnika a tylna wypełniona klejem do szyb.
A wiec,skompletowałem zestaw z BG 225mm,skrzynia w dół,wstepna przymiarka i powinno wejść.No to kierunek bremzer sprzęgła,obicie kevlarem LUk8090S i przerobienie wieloklinu z 22 na 20 zębów.Po weekendzie odbieram sprzęgło,składamy i k...t...s Nie idzie dokręcić skrzyni,przy szparze ok 10mm tarcza opiera się o elementy dzwona skrzyni.Tak rozpoczęła się zabawa z dremelem i łącznie zakładanie i ściąganie skrzyni razy 8
niestety skończyło sie to przeszlifowaniem miejsca gdzie jest osadzona prowadnica wybieraka na wylot,a nadal brakowało 5mm do skrecenia skrzyni-wałem nie dało się obrócić.Trzeba było lepić klejem''zimny spaw''.A więc moge potwierdzić dla potomnych że bez dystansu między blok a skrzynię o grubości 10mm NIE DA SIĘ założyć do skrzyni F sprzęgła 225 ze skrzyni G.Pomijając czas i koszt wykonania dystansu pozostaje kwestia zmiany długości krótkiej półosi(luz roboczy ma 8mm więc trzeba by ją przerabiać) ,wałka sprzęgłowego na oko starczy ale pytanie jak z zasprzęglaniem i wysprzglaniem.Tak więc jestem o 300 zł w pupę plus 3 dni roboty i 8 razy skrzynia góra dół.Z tym dystansem to kolejne ryzyko na kilka stów i niewiadoma czy to sie sprawdzi.Próbowałem jeszcze z dociskiem i tarczą 215 z suzuki Vitara 1.6 ale trzeba by przerabiać zamach a też słoneczko ma inne wymiary no i niewiadoma z samym działaniem sprzęgła.Tak więc chcąc nie chcąc wczoraj wysłałem komplet 200mm do Maklandu na obicie tym żółtym hiper kevlarem.Zapewniają że ogarnie.Zobaczymy... Doszedł wyciek z oringu tej magistrali wodnej(już ogarnięty) i kilka pierdół po drodze przy okazji rozebranego ryja auta.Na tą chwilę BeAtka dała mi w kość i stoi w umieralni ,jak przyjdzie sprzęgło i wróci wena .Jak będzie skończone to bedzie w końcu ładnie pod maską i będzie można po męsku upalać.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No niestety tak to jest z projektami które nie są bardzo popularne i nie ma gotowych rozwiązań, a wszystko okazuje się w boju i czasem traci się na tym kasę.
Podziwiam zapał i chęci. Pozdro dla wytrwałych
Ostatnio edytowano 23 kwi 2020, 19:13 przez Mr_Bartek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie cytujemy całego postu
Powód: Nie cytujemy całego postu
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
A już dawno mówiłem o żółtym kevlarze z maklandu, mam taki od początku kompresora i nawet jak auto przez chwilkę jechało na 1 barze tarcza 200mm ogarniała moment, opinie ludzi z drag racingu o "kevlarze" luka są takie iż żółty makland dużo lepiej klei, mam nadzieję że to rozwiąże Twoje problemy z przełożeniem momentu na koła Wytrwałości, sam właśnie włożyłem drugi silnik i wracam do soft turbo jak na razie, muszę ogarnąć sterowanie silnikiem na zicher
Rafalkom napisał(a):A już dawno mówiłem o żółtym kevlarze z maklandu,
Wiem,ale jednak co większa średnica to większa.Musiałem spróbować.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
ciekaw jestem jak to będzie kleić, jakaś procedura docierania tego sprzęgła jest?
Auto w końcu ogarnięte i jeździ dzięki RM Customs Poznań.
Przy okazji wyleciał też aku do bagażnika żeby pod maską był lepszy przewiew, rura dolotu została owinięta złota taśma z fmic(naprawdę to robi robotę, po jeździe ten odcinek rury jest chłodny a zawsze był gorący), przy czasie dojdzie też Oct.Zlikwidowalem też zwężkę za filtrem powietrza i jakby lepiej jedzie xd
Ogólnie sprzęgło pięknie klei i można zap.... Ć
Ko i po 4 latach w końcu wlecial skórzany mieszek biegów z m6 gh, jakby co pasuje p&p
Zostało dorobić oslone/obudowę filtra powietrza.
Planuje też jazdę z tasiemkami na masce żeby zlokalizować miejsca z podciśnieniem na masce i wyciąć tam otwory.
Teraz czas na zasłużony detailing.
Przy okazji wyleciał też aku do bagażnika żeby pod maską był lepszy przewiew, rura dolotu została owinięta złota taśma z fmic(naprawdę to robi robotę, po jeździe ten odcinek rury jest chłodny a zawsze był gorący), przy czasie dojdzie też Oct.Zlikwidowalem też zwężkę za filtrem powietrza i jakby lepiej jedzie xd
Ogólnie sprzęgło pięknie klei i można zap.... Ć
Ko i po 4 latach w końcu wlecial skórzany mieszek biegów z m6 gh, jakby co pasuje p&p
Zostało dorobić oslone/obudowę filtra powietrza.
Planuje też jazdę z tasiemkami na masce żeby zlokalizować miejsca z podciśnieniem na masce i wyciąć tam otwory.
Teraz czas na zasłużony detailing.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości