Bigbluee napisał(a):Powiedz mi czy to całe "wypalanie się" długo trwa. Czytałem że własciwa barwe, ksenony dostają dopiero po jakims czasie.
Nie mam pojęcia, włożył je jeszcze poprzedni właściciel.
www.mazdaspeed.pl
Bigbluee napisał(a):Powiedz mi czy to całe "wypalanie się" długo trwa. Czytałem że własciwa barwe, ksenony dostają dopiero po jakims czasie.
Krzemol napisał(a):Aku na 1szy montaż wytrzymują dłużej od tych na rynku z tego co zauważyłem, w Alfie miał 13 lat jak zdechł.
Bigbluee napisał(a):Z rzeczy bieżących:
– Coś hałasuje od czasu do czasu podczas jezdzie na klimie (czyli prawie cały czas bo jezdze w trybie AUTO). Wyłaczenie klimy powoduje cisze. Hałas jest różny przy różnych prędkosciach i obrotach i ustaje wraz z wyłączeniem klimy. Jako że auto dobrze wyciszone to trudno o diagnoze. Podobny efekt miałem w drugim aucie (Corsa B) i zdecydowałem się wymienić wentylator klimy w Corsie. Cisza nastała, mimo że nie do konca bylem przekonany z początku czy winny jest wentylator . Na postoju zarowno w volvo jak i corsie jest cisza i zadnych dzwiekow wentylator nie wydawał.
Tym doświadczeniem posłuzyłem się i tutaj. W corsie mam osobny wentylator do klimy. W volvo 1 wentylator odpowiada za obydwie chłodnice. Przy klimatroniku, uznałem, że tyle lat prawie ciągłej pracy może dawać dziwne efekty podczas jazdy. Nowy zamiennik kosztował 260zł. Standardowo, pasuje tez do S-Maxa i Mondeo więc łatwo było cos znalezc w rozsądnej cenie.
JohnnyB napisał(a):No i z tym interfejsem mnie mocno zaciekawiłeś.
Podrzuć jak możesz link do miejsca zakupu. Swoje V40 też poraz przeczesać . A że plany wymiany Volvo na Volvo dalej są (S60 zamieniłem na V40 ), więc możliwe że przyda się na dłużej.
zamieniłem FFL FL01 (bibuła), na puszkę wielkości filtra oleju czyli FL02 (Filtr wkręcany w podstawę jak filtr oleju. Bibuła i poliester)
zadra napisał(a):zamieniłem FFL FL01 (bibuła), na puszkę wielkości filtra oleju czyli FL02 (Filtr wkręcany w podstawę jak filtr oleju. Bibuła i poliester)
Świadomie wpisałem "umila" bo przecież odkręcenie 2 cybantów nie jest ani trudne, ani wymagające, jednak wymiana filtra w "nowy" sposób to jak zmiana drewnianego wychodka na murowany kibelek z ładną klozet-muszlą, klapą i wodą bieżącą..
Jak montuje się podstawkę tego filtra? Chyba nie "wisi sobie" w przestrzeni na wężach?
Dodatkowo znalazłem informację, że w podstawce jest "odstojnik" frakcji olejowych – w takim razie musi być również wypoziomowany i posiadać "śrubę spustową" tego mazutu..
Na zdjęciach z netu tego nie widać..
I jeszcze znalazłem jakiś wkład tego filtra z małym dodatkowym oringiem – po co on?
Uszczelnia się przecież po obwodzie, a mały oring z wyglądu pasujący tylko na gwint mocowania wkładu.. Ki czort?..
Bigbluee napisał(a):Sama puszka ma odstojnik
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości