Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Po 10 latach uzytkowania Mazdy 323f BA , wielu osobom znane auto z mojego watku, znalazlem godnego nastepce.
Hmmm w sumie nastepca nie nastepca bo BA zostaje , ma sie dobrze, ale wracajac do nowego nabytku.
Ford dość dlugo poszukiwany , byla w opcji mazda ale odpadla na dzien dobry chodzi o m6 gh i m3 bl.
Szukalem czego z fajnym wyposarzeniem , z przebiegiem nie z kosmosu i tez z nie za niskim, nie zciarany z zewnatrz i wewnątrz. Przejezdzilem w sumie 1300km albo 1400km juz nie pamietam. Znalazl sie sciagniety z francji z dieslem , silnik którego chcialem uniknac , chociaz sam nie wiem dlaczego. Autko cieszy , za nami 350km , spalanie ok 5-5.3l/100km.
Ford Focus MK3 Titanium(podobno taka wersja)
Silnik 1.6 tdci lub hdi grupy PSA 70kw czyli 95hp (Bedzie wiecej )
*Skrzynia 6 biegowa manualna
*Koła forda 16" z zimowkami Bridgestone blizzak 215/55
*Na lato felgi Alutec 17" i opony Continental 215/50
*Kolor bialy Frozen White
Wyposarzenie wersji Titanium
*4 x elektryczne szybg
*2 x lusterka elektryka, podgrzewane, składane
* Nagrzewnica elektryczna kabiny(super sprawa swoją droga)
* System Keyless , chyba tak sie to nazywa
* Czujniki parkowania przod /tył
*Asystent parkowania ( tez swietna sprawa , moze wrzuce film jak to dziala)
* Klimatronik 2 strefy
* Kiera regulowana w 2 plaszczyznach wielofunkcyjna
*Isofix
*Tempomat
* Otwierana klapa bagażnika z pilota
* Nawigacja, nie aktualna..
* Radio z bluethoot , usb, aux, , sterowanie telefonem
* Schowek na okulary w podusfitce ( niby nic ale brakuje w wielu autach)
*Komendy, sterowanie glosowe. Nie wiem jak to dokladnie okreslic.
*Oswietlenie ambilajt ;p Ambilight.
*Tcs,abs, dsc i nie wiem szczerze co jest z tych systemow ;p
*Wspomaganie ruszania pod gore/wzniesienie. (Tez ciekawy system)
* Normalny reczny co mnie bardzo cieszy , a nie elektroniczny.
*Komp podkladowy duzy wbudowany w licznik
*Oswietlenie led w kabinie, lampy tył , podswietlenie
tablicy rejestracyjnej, podswietlane lusterka.
*Cup holder lub miejsca na kubki
* Podlokietnik , bardzo fajnie usytuwany i skorzany
Chyba tyle, wiecej niepamietam i pewnie nic wiecej nie ma.
Czyli jest prawie wszystko poza stolkami w skorze i lampami xenon.
Autkiem jezdzi bardzo przyjemnie, jest cicho w srodku, plastiki bardzo przyjemne poza tylnimi boczkami drzwi,.ale z tylu niemam zamiaru siedziec.
Zmienilem na dzien dobry filtry i olej Elf 5w30 SXR wlecial, jeszcze rozrzad zrobic i smigac.
Zdjecia tylko z dnia zakupu, jak cos zrobie wrzuce.
Hmmm w sumie nastepca nie nastepca bo BA zostaje , ma sie dobrze, ale wracajac do nowego nabytku.
Ford dość dlugo poszukiwany , byla w opcji mazda ale odpadla na dzien dobry chodzi o m6 gh i m3 bl.
Szukalem czego z fajnym wyposarzeniem , z przebiegiem nie z kosmosu i tez z nie za niskim, nie zciarany z zewnatrz i wewnątrz. Przejezdzilem w sumie 1300km albo 1400km juz nie pamietam. Znalazl sie sciagniety z francji z dieslem , silnik którego chcialem uniknac , chociaz sam nie wiem dlaczego. Autko cieszy , za nami 350km , spalanie ok 5-5.3l/100km.
Ford Focus MK3 Titanium(podobno taka wersja)
Silnik 1.6 tdci lub hdi grupy PSA 70kw czyli 95hp (Bedzie wiecej )
*Skrzynia 6 biegowa manualna
*Koła forda 16" z zimowkami Bridgestone blizzak 215/55
*Na lato felgi Alutec 17" i opony Continental 215/50
*Kolor bialy Frozen White
Wyposarzenie wersji Titanium
*4 x elektryczne szybg
*2 x lusterka elektryka, podgrzewane, składane
* Nagrzewnica elektryczna kabiny(super sprawa swoją droga)
* System Keyless , chyba tak sie to nazywa
* Czujniki parkowania przod /tył
*Asystent parkowania ( tez swietna sprawa , moze wrzuce film jak to dziala)
* Klimatronik 2 strefy
* Kiera regulowana w 2 plaszczyznach wielofunkcyjna
*Isofix
*Tempomat
* Otwierana klapa bagażnika z pilota
* Nawigacja, nie aktualna..
* Radio z bluethoot , usb, aux, , sterowanie telefonem
* Schowek na okulary w podusfitce ( niby nic ale brakuje w wielu autach)
*Komendy, sterowanie glosowe. Nie wiem jak to dokladnie okreslic.
*Oswietlenie ambilajt ;p Ambilight.
*Tcs,abs, dsc i nie wiem szczerze co jest z tych systemow ;p
*Wspomaganie ruszania pod gore/wzniesienie. (Tez ciekawy system)
* Normalny reczny co mnie bardzo cieszy , a nie elektroniczny.
*Komp podkladowy duzy wbudowany w licznik
*Oswietlenie led w kabinie, lampy tył , podswietlenie
tablicy rejestracyjnej, podswietlane lusterka.
*Cup holder lub miejsca na kubki
* Podlokietnik , bardzo fajnie usytuwany i skorzany
Chyba tyle, wiecej niepamietam i pewnie nic wiecej nie ma.
Czyli jest prawie wszystko poza stolkami w skorze i lampami xenon.
Autkiem jezdzi bardzo przyjemnie, jest cicho w srodku, plastiki bardzo przyjemne poza tylnimi boczkami drzwi,.ale z tylu niemam zamiaru siedziec.
Zmienilem na dzien dobry filtry i olej Elf 5w30 SXR wlecial, jeszcze rozrzad zrobic i smigac.
Zdjecia tylko z dnia zakupu, jak cos zrobie wrzuce.
Ostatnio edytowano 25 sty 2020, 21:25 przez rafał88, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Elf 5w30 SXR
Pokaż dokładnie jaki to olej. Masz DPF ?
Neonixos666 napisał(a):rafał88 napisał(a):Elf 5w30 SXR
Pokaż dokładnie jaki to olej. Masz DPF ?
Ciezko od diesla bez dpf z zagranicy;) Na stronie elfa dobieralem
Chyba elf 900sxr jak dobrze pamietam.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Moim zdaniem jak już zalewasz elfa to powinieneś zalać taki jak ja
Podstawa to ustalić jaką normę ford aprobuj do tego silnika ten olej co wlałeś ma oznaczenie normy forda WSS-M2C 913-D
a moim zdaniem powinien być olej który spełnia normę WSS M2C 934A
a moim zdaniem powinien być olej który spełnia normę WSS M2C 934A
najważniejsze żeby wymieniać na świeży
Dokladnie Focus juz prawie tysiaka przelatał na tym oleju nic sie mu nie dzieje. Jedyne co mnie zastanawia kiedy sie dpf teraz zechce wypalić...
No i trzeba sie zajac hamulcami powoli klocki mają sie ku koncowi.
Rozrzad zrobiony byl we francji na oe gratach w 17' roku także pokazuje ,ze francuzi dbaja o auta nie jak kiedys, noo i klima byla tez zrobiona w 18' . Nic tylko jezdzic ;p
No i trzeba sie zajac hamulcami powoli klocki mają sie ku koncowi.
Rozrzad zrobiony byl we francji na oe gratach w 17' roku także pokazuje ,ze francuzi dbaja o auta nie jak kiedys, noo i klima byla tez zrobiona w 18' . Nic tylko jezdzic ;p
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Najtańszy olej byś wlał i też by mu nic nie było w ciągu 1000 km . No właśnie cały ten ambaras z olejami jest właśnie przez DPF, popiół jaki jest w oleju osadza się w filtrze i nie pozwala mu się wypalić dlatego olej musi być niskopopiołowy.
A co jeśli twój samochód nie spala oleju ? Ilość popiołu wtedy raczej nie ma znaczenia .
Ja nie wiem na czym jeździ mój, w każdym razie za 3 tyś, bede zlewał . Ford twierdzi że pierwsza wymiana ma być nie wcześniej jak przy 20 000 km. Ja chyba jednak przy 5 zmienie.
Ja nie wiem na czym jeździ mój, w każdym razie za 3 tyś, bede zlewał . Ford twierdzi że pierwsza wymiana ma być nie wcześniej jak przy 20 000 km. Ja chyba jednak przy 5 zmienie.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):A co jeśli twój samochód nie spala oleju ?
To znaczy że go nie ma w silniku
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości