Opel Vectra C 2.0T OPC line
Nie, to jest cena za LPG do 250 KM i strojenia na ori sprzęcie do maksymalnie 230 KM.
Inwestycja na kilka lat miałaby sens. Jak będę sprzedawał za kilka miesięcy nikt mi nie zwróci nawet połowy.
Inwestycja na kilka lat miałaby sens. Jak będę sprzedawał za kilka miesięcy nikt mi nie zwróci nawet połowy.
To tym bardziej jeżeli auto wam się nie podoba to nie wiem nad czym myślisz, wg mnie auto ma być dla Ciebie a nie odwrotnie.
Potem nawet gdybyś sprzedawał z LPG (po paru miesiącach) to zaraz zaczną ludzie szukać dziury w całym po co to zakładał itp pewnie jakaś mina się kryje.
Potem nawet gdybyś sprzedawał z LPG (po paru miesiącach) to zaraz zaczną ludzie szukać dziury w całym po co to zakładał itp pewnie jakaś mina się kryje.
Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widza
- Od: 18 cze 2017, 21:26
- Posty: 790 (14/12)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda6 GH 2.0
Musisz sie przejechac VC 230+. To inna bajka.
A ten Saab, to ten o którym Ci pisalem na PW. Byłe auto Bartka, było u mojego kumpla i wróciło do TurboLPG 400+
Dopisano 21 mar 2019, 23:07:
ps. Błękitny ma sporo więcej
A ten Saab, to ten o którym Ci pisalem na PW. Byłe auto Bartka, było u mojego kumpla i wróciło do TurboLPG 400+
Dopisano 21 mar 2019, 23:07:
ps. Błękitny ma sporo więcej
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):Musisz sie przejechac VC 230+. To inna bajka.
A ten Saab, to ten o którym Ci pisalem na PW. Byłe auto Bartka, było u mojego kumpla i wróciło do TurboLPG 400+
Dopisano 21 mar 2019, 23:07:
ps. Błękitny ma sporo więcej
Jak dla mnie powyżej 250 na ośce, bez profi szpery mija się z celem. A moce 400KM bez 4x4 to całkowicie mija się z celem.
Mi nie brakuje mocy w tym aucie, tylko lekkości prowadzenia i trochę finezji w środku.
@UCASH
Dzieki za pomoc w podjęciu decyzji. Przypominam tylko, że włascicielem tego auta stałem się przez przypadek. Miało iść na sprzedaż, a pojeździłem nim ponad rok.
W weekend będzie sesja zdjęciowa na letnich felgach i wystawiam auto.
Dam też w dziale sprzedam, bo wymiana na Mazdę 5 wchodzi w grę. Żona uwielbiała Premacy, mi 5 się podoba. Jest tylko jedne sprawa, która utrudni wymianę – to musi byc automat.
yasko napisał(a):Jak dla mnie powyżej 250 na ośce, bez profi szpery mija się z celem. A moce 400KM bez 4x4 to całkowicie mija się z celem.
Mi nie brakuje mocy w tym aucie, tylko lekkości prowadzenia i trochę finezji w środku.
Zawszę będę się z tym trochę kłócił. Po prostu do 100 czasu już nie zrobisz ośką. Ale te auta to raczej robią robote 100-200. Ale ciul tam, nie chce mi się chyba tego tematu rozdrapywać
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Raz w życiu prowadziłem 400+, to było 4x4 i tylko się utwierdziłem, że to auto nie dla mnie.
Przystpieszenie na pewno robi wrażenie, tylko do sprawnego wyprzedania nawet kilku tirów to nicałe 190 KM wystarcza.
Pamiętaj, że mam jeszcze RXa. Dalekośiżne plany przewidują streetport. Tam moc 250 KM na kołach z napędem na tył, idelnym rozłożeniem masy, zawiechą R3 zrobią robotę. A to że jakiś nowy mocny diesel będzie ode mnie szybszy na światłach to nie ma znaczenia
Przystpieszenie na pewno robi wrażenie, tylko do sprawnego wyprzedania nawet kilku tirów to nicałe 190 KM wystarcza.
Pamiętaj, że mam jeszcze RXa. Dalekośiżne plany przewidują streetport. Tam moc 250 KM na kołach z napędem na tył, idelnym rozłożeniem masy, zawiechą R3 zrobią robotę. A to że jakiś nowy mocny diesel będzie ode mnie szybszy na światłach to nie ma znaczenia
W sumie racja. Jak masz drugie auto do grzebania i modzenia to faktycznie bez sensu. W VC/ 9-3 optymalne ejst te 250-270km i styka w zupełnosci. Żeby fajnie wyprzedzić, bo ciężka krowa i żeby paru chamów zdziwić, bo duża krowa
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Gib napisał(a):270 KM i 10 l/100 km po mieście taaaa....ile z tych 270 koni ten silnik używa?
A co za różnica. W mieście to w mieście. Nie pakujesz odciny ciągle. Przy b207r bardzo realne jest takie spalanie.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
B207E po sofcie pali mi ok 12l LPG po mieście(W-wa) a lubię czasem pogonić jakiegoś dresa w becie W trasie przy mega nie sprzyjających warunkach(deszcz/kiepska widoczność/niska prędkośc) potrafię zejść do ok 8l LPG
Ten silnik jest mega ekonomiczny
Ten silnik jest mega ekonomiczny
Palele napisał(a):a lubię czasem pogonić jakiegoś dresa w becie
Dobrze, że w dresie nie chodzę, bo mam dość ganiania się z Saabami
Gib – co tu rozkminiać Silnik silnikowi nie równy. Soft softowi nie równy. Na co dzień akurat spotykam właścicieli tych silników i takie są opinie. Jak skatujesz to swoje spali, ale i tak relacja moc/spalanie w b207 jest zaskakująco fajna.
Robert – rozstrzygnijmy to raz a porzadnie. ILE szczerze Ci pali
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Ale off top o spalaniu...
Tyle ile wleję. VC jest kolejnym autem, którym bardzo mało jeżdżę po mieście i nie wiem ile, by spaliła w takim ruchu.
Trasa szybkiego ruchu (czyli tam gdzie głównie latam) przedstawiają się następująco (przelotowa prędkość w km/k i spalanie w l/100km):
80 – 90 zima i pełno śniegu na lewym pasie 6,5
120-130 – pełny bagażnik i rodzina na pokładzie 8-9
160-180 – sam, późny wieczór/noc 12
Dopisano 30 paź 2019 20:47:
Śmigam, nie wystawiałem go ponownie.
Nie LPG nie mam i nie planuję mieć.
Będziesz pierwszą osobą, która dostanie info.
Z nowości to auto straciło moc, jest już diagnoza – zawór na turbo, niestety sklep properfect jest zamknięty, więc naprawa będzie w listopadzie.
Na razie wystawiam na sprzedaż auto Żony, a sam rozglądam się za czymś większym od Focusa, mniejszym od VC i szybkim jak R3
Szkoda, że M6 w wersji 2.5T to nie mój budżet.
MrShaleck napisał(a):Robert – rozstrzygnijmy to raz a porzadnie. ILE szczerze Ci pali
Tyle ile wleję. VC jest kolejnym autem, którym bardzo mało jeżdżę po mieście i nie wiem ile, by spaliła w takim ruchu.
Trasa szybkiego ruchu (czyli tam gdzie głównie latam) przedstawiają się następująco (przelotowa prędkość w km/k i spalanie w l/100km):
80 – 90 zima i pełno śniegu na lewym pasie 6,5
120-130 – pełny bagażnik i rodzina na pokładzie 8-9
160-180 – sam, późny wieczór/noc 12
Dopisano 30 paź 2019 20:47:
kokobongo napisał(a):I co się dzieje z autem? Sprzedało się czy dalej smigasz? A może zalozyles gaz? swego czasu zastanawiałem się nad kupnem twego auta.
Śmigam, nie wystawiałem go ponownie.
Nie LPG nie mam i nie planuję mieć.
Będziesz pierwszą osobą, która dostanie info.
Z nowości to auto straciło moc, jest już diagnoza – zawór na turbo, niestety sklep properfect jest zamknięty, więc naprawa będzie w listopadzie.
Na razie wystawiam na sprzedaż auto Żony, a sam rozglądam się za czymś większym od Focusa, mniejszym od VC i szybkim jak R3
Szkoda, że M6 w wersji 2.5T to nie mój budżet.
yasko napisał(a):Z nowości to auto straciło moc, jest już diagnoza – zawór na turbo, niestety sklep properfect jest zamknięty, więc naprawa będzie w listopadzie.
DV? Chyba bym nie zaryzykował z properfekt. U mnie DV z properfekt kompletnie nie dawała rady.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
@Bo_Lo
To będzie normalna cena wersji OPC linie.
W listopadzie jakiś zawór został wymieniony w Turbo LPG. Przy okazji pompa vacum dostała nową uszczelkę.
W grudniu jak już było ciemno i padał deszcz to padła żarówka świateł mijania – dlaczego takie awarnie nie mogę wystepować w piękne letnie popołudnie. Z jednej strony dostęp jest bardzo dobry, z drugiej średni.
Vectre będę wystawiał dopiero po zakupie nowego auta. Im więcje czytam, tym mam coraz większy mętlik w głowie.
To będzie normalna cena wersji OPC linie.
W listopadzie jakiś zawór został wymieniony w Turbo LPG. Przy okazji pompa vacum dostała nową uszczelkę.
W grudniu jak już było ciemno i padał deszcz to padła żarówka świateł mijania – dlaczego takie awarnie nie mogę wystepować w piękne letnie popołudnie. Z jednej strony dostęp jest bardzo dobry, z drugiej średni.
Vectre będę wystawiał dopiero po zakupie nowego auta. Im więcje czytam, tym mam coraz większy mętlik w głowie.
Jeszcze się meczysz z tą Vectra
Z żarówkami tak już jest i to chyba już w każdym aucie. W gh postojowe wymieniłem w 31min. Tzn jedna żarówka minute a ta druga 30 taki dostęp
Z żarówkami tak już jest i to chyba już w każdym aucie. W gh postojowe wymieniłem w 31min. Tzn jedna żarówka minute a ta druga 30 taki dostęp
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość