Problem z kilmatronikiem temperatura i nawiew szaleje
Strona 1 z 1
Witam serdecznie. 626gf 98r. problem z klimatronikiem polega na tym że ustawiając na auto albo manualnie ( miejsca gdzie ma podawać powietrze) panel dobrze reguluje sile nadmuchu a raz źle, czyli zaczyna np dmuchać odpowiednio a nagle przestaje wracając do prawie minimalnej siły wentylatora. Zdarza się że po jakimś czasie zaczyna znowu dobrze dmuchać. Np ustawiam 20st – albo stoi na minimalnej wartości albo dobrze czyli dogrzewa badź chłodzi i po uzyskaniu temp spada i trzyma. pozdrawiam!
Przy prawym kolanie masz taka mala krateczka. Tam jest czujnik temperatury wnetrza. zmierz opornosci miernikiem. Pewnie on bruzdzi i dzieja sie takie hece
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Mam to samo kreseczki wentylatora szaleja raz szybciej raz wolniej mam wrazenie ze spali mi wentylator.
Czujnik przy prawym kolanie kierowcy byl oblepiony kurzem przedmuchalem sprezonym powietrzem i pedzelkim -dalej to samo.. Jak sie dostac do wtyczki tego czujnika?
M
Edit: sprawdzilem rezystor dmuchawy to taki element z radiatorem ksztaltu trojkatnego w srodku jakas plytka drukowana.. Wentylator pracuje na 1,2,3 biegu coraz szybciej a na 4 biegu chodzi tak samo jak na 3m...?
Czy to moze byc powodem usterki czy tez uwalony panel klimatronika?
M
Edit:
Ostatnio rozebralem oslony z przodu (reanimacja klaksonu) i tam pod zamkiem maski jest na dole jakis czujnik przeczyscilem kostke styki itp oraz w osuszaczu jest czujnik zaxzalem go wykrecac ale ucieka wtedy czynnik wuec nie udalo mi sie go przexzyscic.
Problem jak u kolegi wystepuje...nikt nie wie co moze byc przyczyna gdzie szukac..
Acha podmienilem tez rezystor dmuchawy oraz panel klimatronika na nowy uzywany dalej jwst to samo- kreseczki od sily nadmuchu szaleja..oczywiscie pkostku panelu czy rezystora spryskane kontakt sprayem.
Moze sam wentylator sie juz konczy szczotki czy cos..
M
Czujnik przy prawym kolanie kierowcy byl oblepiony kurzem przedmuchalem sprezonym powietrzem i pedzelkim -dalej to samo.. Jak sie dostac do wtyczki tego czujnika?
M
Edit: sprawdzilem rezystor dmuchawy to taki element z radiatorem ksztaltu trojkatnego w srodku jakas plytka drukowana.. Wentylator pracuje na 1,2,3 biegu coraz szybciej a na 4 biegu chodzi tak samo jak na 3m...?
Czy to moze byc powodem usterki czy tez uwalony panel klimatronika?
M
Edit:
Ostatnio rozebralem oslony z przodu (reanimacja klaksonu) i tam pod zamkiem maski jest na dole jakis czujnik przeczyscilem kostke styki itp oraz w osuszaczu jest czujnik zaxzalem go wykrecac ale ucieka wtedy czynnik wuec nie udalo mi sie go przexzyscic.
Problem jak u kolegi wystepuje...nikt nie wie co moze byc przyczyna gdzie szukac..
Acha podmienilem tez rezystor dmuchawy oraz panel klimatronika na nowy uzywany dalej jwst to samo- kreseczki od sily nadmuchu szaleja..oczywiscie pkostku panelu czy rezystora spryskane kontakt sprayem.
Moze sam wentylator sie juz konczy szczotki czy cos..
M
jak wyzej napisalem tez podmienilem panel..nie pomoglo byc moze cos na kablach czujnikach nie styka jakies masy brakuje..pogrzebie jak sie cieplej zrobi. Dzieki za odp.
M
Edit:
Wymieniłem płyn chłodniczy przedtem zapałem K2 do odkanieniania byłem że dwa razy z tym w pracy, potem silnik chodził z tym pol godz plus przegazowki . Odpowietrzalem jak tu piszą. Dalej mam słabe grzanie.. tzn jest ciepłe jak ustawie na 29. Ostatnio jechałem autostrada długa trasę i na 22 -23 szału nie ma, ale jak dam 24 odczuwam że jest ciepło..czy ten jeden stopień może dawać aż taka różnice?
Klima auto, termostat nowy.
Mm
M
Edit:
Wymieniłem płyn chłodniczy przedtem zapałem K2 do odkanieniania byłem że dwa razy z tym w pracy, potem silnik chodził z tym pol godz plus przegazowki . Odpowietrzalem jak tu piszą. Dalej mam słabe grzanie.. tzn jest ciepłe jak ustawie na 29. Ostatnio jechałem autostrada długa trasę i na 22 -23 szału nie ma, ale jak dam 24 odczuwam że jest ciepło..czy ten jeden stopień może dawać aż taka różnice?
Klima auto, termostat nowy.
Mm
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6