Czateria... 2021
Pianki to zazwyczaj PUR, PIR ma trochę lepsze właściwości i zazwyczaj jest w płytach. Piana PUR i tak jest dużo lepsza niż wełna a do tego "montaż" nieco szybszy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
nemi napisał(a):ale tarcze mi biją podczas jazdy. Chyba zrobię przód i tył od razu, nie będę czekał aż łożyska się spitolą.
Sprawdź wcześniej piasty, bo może się okazać po wymianie tarcz, że nic to nie dało.
brii napisał(a):Pianki to zazwyczaj PUR, PIR ma trochę lepsze właściwości i zazwyczaj jest w płytach. Piana PUR i tak jest dużo lepsza niż wełna a do tego "montaż" nieco szybszy
Na dachy w większości stosuje się otwartokomórkowe, bo oddychają i przepuszczają parę. Zamkniętokomórkowe stosuje się pod posadzki.
Zamkniętokomórkowy również stosuje się pod dachem ale trzeba pamiętać o sprawnej wentylacji. Zamkniętokomórkowe mają dodatkową zaletę jeśli idzie o dachy (która mam nadzieję nigdy nikomu się nie przyda) – większa ognioodporność.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na dach w postaci płyt – tylko hardkorowiec z grubym portfelem psikałby zamkniętokomórkową na dach. W porównaniu z otwartą to koszt około 4 razy większy. W trakcie budowy 10 cm na posadzkę było około 100zł/m2 a otwarta 60zł/m2 ale przy grubości 25 cm.
Płyty z zamkniętej w alu folii dawałem pod posadzkę
Płyty z zamkniętej w alu folii dawałem pod posadzkę
nemi napisał(a):Tarcze czuję przy hamowaniu, więc prawdopodobnie może być właśnie to.
A tarcze są na czym? Na piastach. U mnie biło przy hamowaniu i podczas jazdy pow 130... Po wymianie tarcz przestało bić przy hamowaniu, ale dalej bije pow 130. Chociaż biciem bym tego nie nazwał, delikatne wibracje... Na razie mi się nie chce z tym pierniczyć Z resztą powyżej 140 przestaje
nemi napisał(a):Trochę pojeżdżę i się okaże, że spokojnie bym sobie raty leasingowe płacił zamiast jeździć czymś tak starym
Tylko, że rata leasingowa za coś równie fajnego (uważam, ze ta bunia to fajne auto) nie będzie wynosiła kilku stówek.
loockas napisał(a):Tylko, że rata leasingowa za coś równie fajnego (uważam, ze ta bunia to fajne auto) nie będzie wynosiła kilku stówek.
Dlatego dałem ";)"
Myślałem o tej ofercie opla, którą podrzuciłeś jakiś czas temu.
Właśnie odsłuchuję nagrania z auta – ile k*rw leci, to masakra
nemi napisał(a):Myślałem o tej ofercie opla, którą podrzuciłeś jakiś czas temu.
Ja doszedłem do wniosku, że jednak chce auto na własność
nemi napisał(a):Właśnie odsłuchuję nagrania z auta – ile k*rw leci, to masakra
Bez jaj. Zostawiłeś nagrywacz?
"Tyne hamulce są pop**lone. Tak mi się wydaje, jak k**rwa go... bo kierownica /ciężko zrozumieć/. Tak przy 140 zaczyna trząść, jak dotykasz hamulca to podskakuje"
"No to ch*j. On i tak hamulców nie będzie robił, bo nie ma pieniędzy" (strategicznie powiedziałem, że po wypłacie się zgłoszę, żeby nie chcieli mnie naciągać, bo będę niechętny)
Tak, ale ciężko umieścić kamerkę w dobrym miejscu, żeby nie było widać – mam dźwięk i widok na oświetlenie wewnętrzne .
Po ostatniej wizycie nie byłem pewien, co oni robią z tym samochodem i chciałem sprawdzić
Dopisano 13 cze 2018 15:43:
Ja jedno też
"No to ch*j. On i tak hamulców nie będzie robił, bo nie ma pieniędzy" (strategicznie powiedziałem, że po wypłacie się zgłoszę, żeby nie chcieli mnie naciągać, bo będę niechętny)
loockas napisał(a):Bez jaj. Zostawiłeś nagrywacz?
Tak, ale ciężko umieścić kamerkę w dobrym miejscu, żeby nie było widać – mam dźwięk i widok na oświetlenie wewnętrzne .
Po ostatniej wizycie nie byłem pewien, co oni robią z tym samochodem i chciałem sprawdzić
Dopisano 13 cze 2018 15:43:
loockas napisał(a):Ja doszedłem do wniosku, że jednak chce auto na własność
Ja jedno też
W końcu ktoś to przedmuchał dobrze
...i nie jedzie jak typowy diesel. Rozpoczyna walkę od jakichś tam obrotów i ciągnie w zasadzie do końca, wkręcając się dość szybko na obroty.
W dieslach, z którymi miałem do czynienia samochód ciągnął, a powyżej jakichś obrotów już tylko zwiększał hałas. Naprawdę fajne autko, pomijając aspekt ile rzeczy może się zesrać.
Nie wiem czy robić hamulce przód i tył czy tylko tył za radą pana Pawła... Pewnie z 700 bym musiał dorzucić do interesu, albo więcej jeśli wezmę nawiercane. Hmmmmm....
Raczej diagnozy do tej pory były trafne.
W dieslach, z którymi miałem do czynienia samochód ciągnął, a powyżej jakichś obrotów już tylko zwiększał hałas. Naprawdę fajne autko, pomijając aspekt ile rzeczy może się zesrać.
Nie wiem czy robić hamulce przód i tył czy tylko tył za radą pana Pawła... Pewnie z 700 bym musiał dorzucić do interesu, albo więcej jeśli wezmę nawiercane. Hmmmmm....
Raczej diagnozy do tej pory były trafne.
nie bierz żadnych nawiercanych cudów, załóż dobrej marki i nie kombinuj, do cywilnej jazd wystarczą.
nemi napisał(a):żeby dawały radę przy pałowanku od czasu do czasu .
jedziesz na Poznań?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości