Silnik mazda 626 V wymiana na większy
1, 2
Pietia10 napisał(a):Witam,
Posiadam mazde 626 V hatchback w której padł silnik 1840 cm 100 KM(benzyna + gaz) czy jest możliwość włożenia silnika 115 KM 2.0 jeżeli tak to co trzeba wymieniać i czy silnik zmieści się?
Tak, a nawet 2.0 – 136Km
szerokości
grzech
grzech
grzech_z napisał(a):Pietia10 napisał(a):Witam,
Posiadam mazde 626 V hatchback w której padł silnik 1840 cm 100 KM(benzyna + gaz) czy jest możliwość włożenia silnika 115 KM 2.0 jeżeli tak to co trzeba wymieniać i czy silnik zmieści się?
Tak, a nawet 2.0 – 136Km
Czyli tylko komputer do wymiany ?
A co jeżeli chodzi o silnik V6 170KM np taki:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-ford-p ... f28ca0ba65
?
- Od: 10 lut 2018, 17:05
- Posty: 10
- Auto: mazda 626 v
Co prawda robiłem swap w 626 GE IV.
Co przekładalem poza silnikiem z poloskami oczywiście?
Wiązka silnika wraz z komputerem
wiązka el. z podłogi oraz z każdych drzwi razem, z wiązka bagażnika.
Czemu? gdy wciskałem jakiś przełącznik robił coś innego niż powinien.
Więc zabawy jest sporo. Lecz nie wiem jak w GF. Co do silnika który wrzuciłeś. Przydałaby się jakaś historia tego silnika. Gdyby coś mam na sprzedaż 2.5v6
Co przekładalem poza silnikiem z poloskami oczywiście?
Wiązka silnika wraz z komputerem
wiązka el. z podłogi oraz z każdych drzwi razem, z wiązka bagażnika.
Czemu? gdy wciskałem jakiś przełącznik robił coś innego niż powinien.
Więc zabawy jest sporo. Lecz nie wiem jak w GF. Co do silnika który wrzuciłeś. Przydałaby się jakaś historia tego silnika. Gdyby coś mam na sprzedaż 2.5v6
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Co prawda robiłem swap w 626 GE IV.
Co przekładalem poza silnikiem z poloskami oczywiście?
Wiązka silnika wraz z komputerem
wiązka el. z podłogi oraz z każdych drzwi razem, z wiązka bagażnika.
Czemu? gdy wciskałem jakiś przełącznik robił coś innego niż powinien.
Więc zabawy jest sporo. Lecz nie wiem jak w GF. Co do silnika który wrzuciłeś. Przydałaby się jakaś historia tego silnika. Gdyby coś mam na sprzedaż 2.5v6
Czy ktos robił w V generacji w hatchbacku tą V6? Bo widze ze ten silnik wystepowal wylacznie w sedanie.
- Od: 10 lut 2018, 17:05
- Posty: 10
- Auto: mazda 626 v
Dominator napisał(a):Pamiętaj o wymianie stacyjki i kluczykow/zamków, chyba że uda się jakoś przekodowac. Pod nowe imo.
YY u mnie chyba nie ma imobilizera z tego co wiem.
Przy zakładaniu nowego silnika zawsze trzeba cos z zamkami kombinowac?
- Od: 10 lut 2018, 17:05
- Posty: 10
- Auto: mazda 626 v
Wszystkie gf miały immobiliser. Nawet moja która była golasem bez ABS. W kluczyku masz transponder od imo. Immobiliser jest połączony z kompem. Komp przypisany do silnika i kółko się zamyka.
Dominator napisał(a):Wszystkie gf miały immobiliser. Nawet moja która była golasem bez ABS. W kluczyku masz transponder od imo. Immobiliser jest połączony z kompem. Komp przypisany do silnika i kółko się zamyka.
W kluczuku nie ma transpordera być moze poprzedni wlasciciel wyjął immo.
- Od: 10 lut 2018, 17:05
- Posty: 10
- Auto: mazda 626 v
Pietia10 napisał(a): W kluczuku nie ma transpordera być moze poprzedni wlasciciel wyjął immo.
No to jest chyba pierwszy przypadek gdy komuś udała się ta sztuka.
Do silnika o określonej pojemności musisz mieć odpowiedni sterownik (komputer). Sterownik jest sparowany z immo. Kupujesz zestaw " sterownik + immo + kluczyk z transponderem" Wiem co piszę bo 2-3 miesiące temu walczyłem z uszkodzonym immo i kupowałem pasujący zestaw do mojego silnika. Ogłoszenia typu sprzedam sterownik a immo sobie dokupisz lub zaprogramujesz daruj sobie. Poszukaj w necie firmy Hencar na alle... nik hencar09. Tam pogadaj i może kupisz co potrzeba.
motylek322 napisał(a):Do silnika o określonej pojemności musisz mieć odpowiedni sterownik (komputer).
Do optymalnego działania – tak, ale nie jest tak że "musisz" bo silnik działać będzie – przynajmniej w mazdach.
Sam po swapie z 1.8 na 2.0 jeździłem jakieś 2 tyg. ze starym kompem i nie było problemu.
szerokości
grzech
grzech
Witam,
Mechanik ma problem po przekładce silnika z 1.8 100 km na 2.0 115 km immobilizer wyłączał silnik (kontrolka ) po przekładce immobilizer + sterownik silnika + stacyjka z kluczykiem na tego z 2.0 samochód w ogóle nie odpada jakieś pomysły ?
Mechanik ma problem po przekładce silnika z 1.8 100 km na 2.0 115 km immobilizer wyłączał silnik (kontrolka ) po przekładce immobilizer + sterownik silnika + stacyjka z kluczykiem na tego z 2.0 samochód w ogóle nie odpada jakieś pomysły ?
- Od: 10 lut 2018, 17:05
- Posty: 10
- Auto: mazda 626 v
Pietia10 napisał(a):Witam,
Mechanik ma problem po przekładce silnika z 1.8 100 km na 2.0 115 km immobilizer wyłączał silnik (kontrolka ) po przekładce immobilizer + sterownik silnika + stacyjka z kluczykiem na tego z 2.0 samochód w ogóle nie odpada jakieś pomysły ?
Jak silnik kupiłeś w komplecie z ECU+immo+stacyjka to musi działać. Może mechanik coś "pominął" przy montażu?
Możesz ewentualnie zostawić "starą" elektronikę i też powinien działać.
szerokości
grzech
grzech
A jesteś pewien że wiązka podchodzi p&p? To że wtyczki pasują wcale nie oznacza że rozkład pinów jest taki sam. Trzeba znaleźć schematy do silnika który miałeś, i do silnika który wrzuciłeś. Czasem różnice pojawiają się przedlift/polift, nawet jeśli silnik jest ten sam.
- Od: 13 lis 2014, 16:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6