Maverick / tribute wymiana pytanie o silnik
Strona 1 z 1
Witam zakupiłem forda maverika (tribute) z silnikiem 2.3 lecz okazalo sie z powodu mojej niedziedzy ze ktos wsadzil prawdopodobnie tam silnik 2.3 VVT ze zmienna fazą i rodzi się pytanie czy ta przekładka fo fakt czy ktos mogl kupic oryginal z takim silnikiem daje fotki , dodam ze niedziałą mi tempomat tzn po naciśnięciu ON nis sie nie zapala nawet. Kostka zaworu zmiennej fazy sam zaizolowałem bo pękło mi zabezpieczenie podczas demontażu
- Od: 21 kwi 2018, 21:41
- Posty: 1
- Auto: mazda tribute/ford maverick
Witam, chyba rozmawiałeś już na ten temat z moim ojcem. To ten ze Szwajcarii?
Nie, Maverick i Tribute nie wychodziły z silnikami ze zmiennymi fazami. Ogólnie ja bym ten samochód oddał, jak auto posiadające ukrytą wadę. Mówiąc wprost – to auto to mina.
Wiązka z Mazdy 6 silnikowa jest niekompatybilna, stąd choćby niedziałający tempomat. w zasadzie aby auto mogło jeździć to trzeba położyć teraz dobre kilka tysięcy.
Nie, Maverick i Tribute nie wychodziły z silnikami ze zmiennymi fazami. Ogólnie ja bym ten samochód oddał, jak auto posiadające ukrytą wadę. Mówiąc wprost – to auto to mina.
Wiązka z Mazdy 6 silnikowa jest niekompatybilna, stąd choćby niedziałający tempomat. w zasadzie aby auto mogło jeździć to trzeba położyć teraz dobre kilka tysięcy.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości