Mitsubishi Eclipse 2G GS 4G63 '97
1, 2
Cześć!
Dawno mnie na forum MazdaSpeed nie było Po ostatnim spotkaniu z Damianem (dam_92) przypomniały mi się stare czasy, kiedy posiadałem MX-3 i postanowiłem wrócić na stare śmieci Może nawet zawitam na jakimś MegaZlocie.
Model auta jakie posiadam to wszystkim dobrze znane Mitsubishi Eclipse 2 generacji. Tu nic więcej dodawać nie trzeba, prawie każdy auto kojarzy. Mój egzemplarz to wersja europejska z 1997 roku. Standardowy GS z silnikiem 4g63. W skrócie nic specjalnego, ale jestem trzecim właścicielem auta od nowości. Większość żywota Mitsu jeździł w jednych rękach u byłego Amerykańskiego żołnierza w Niemczech. Jest to już 6 egzemplarz w mojej przygodzie z tymi autami. Osobiście jako jeden z nielicznych wolałbym silnik 420a, lecz niestety poprzedni polift w prawie idealnej konfiguracji dla mnie z powodu korozji musiał pójść na dawce. Więc kupiłem baze i zaczynamy działać
Podstawowe dane:
Mitsubishi Eclipse 2G
Rocznik: 1997 (ostatni rok przedlifta)
Silnik: 4G63 DOHC 141KM
Wersja wyposażenia: Europa GS
Tak wyglądało auto zaraz po zakupie, już przerejestrowane. typowy przedlift, ogołocony z halogenów.
Nie wiele myśląc wpadło zawieszenie, felgi oraz prawie kompletny wydech 2.75" z dawców
Później wpadł zmęczony zderzak przedni wraz z chińskimi lampami
Następnie zająłem się za zmianę zderzaka tylnego i lamp na USA.
Zabawa w polerowanie, przygotowanie do MOJTU we Włocławku oraz wynik z hamowni Zdrowa seria jest, mam nadzieję że po poprawieniu wydechu, ogarnięciu dolotu uda się coś więcej ugrać.
Zabawa z oryginalnymi lampami, tył wraz z idealnymi odbłyśnikami od przedliftów USA, a przednie klosze z ramkami od polifta Coś tam nawet wyszło.
Ujęcia ze zlotu MitsuManiaków w Grudziądzu.
Po zlocie wziałem się ogarnięcie tego paskudnego zderzaka. Trochę eksperymentów też było z maską, jako że i tak była krzywa to trochę szpachli i poszła folia. Z ciekawostek to dziewczyna praktycznie sama ogarnęła obklejenie maski tanią folią, a przez garb i lichą folię nie było łatwo Kobieca ręka przy aucie się przydaje!
Wyszło tak Całkiem nieźle, jak na szybki montaż przed spotem w Tczewie.
Ujęcia Spot w Tczewie
W między czasie zabawa z zegarami. Wpadłby do mnie INDIGLO, ale próbowałem też z diodami na zegarach od Amerykańca.
Zimowa przejażdżka
Na sezon 2018 w planach są takie felgi. dość popularny wzór, ale leżą i szkoda mi je było wyrzucić. Więc poszły do prostowania, a tu już po piaskowaniu Docelowo w proszek na biało.
Tu już po zimowaniu.
Jakie mam plany na najbliższy czas? Na pewno nie będzie grubo ale kilka rzeczy, które mam nadzieję zrobię do czasów zlotów wypiszę.
Plan na sezon 2018
-wpadnie wysoka lotka która już od września czeka pomalowana,
-lusterka amerykany też już czekają z rok,
-muszę pospawać progi z tyłu i wrzucić nakładki poliftowe,
-lepiej dopasować zderzak przedni,
-w tym miesiącu będzie zmiana tłumika środkowego i końcowego, niestety rozleciały się puchy i brzeczą,
-wszystkie wahacze z przodu i końcówki drążków sa do zmiany,
-czarna deska i wnętrze czekają na przełożenie,
-białe felgi które widać wyżej wpadną przed sezonem,
-przednie lampy oryginalne będę zmieniał na soczewki, nowe w pudełku czekają już od pierwszego eclipse
-czas wyregulować i skręcić gwint!!
Niestety nie uda mi się na ten rok wyspawać i polakierować komory, pomalować nowej maski, błotników, silnik też miał przejść odświeżenie... Ale wszystkiego mieć nie można Co do mocy to jeszcze myślę, ale na chwilę obecną mam co robić i poprawiać.
Dawno mnie na forum MazdaSpeed nie było Po ostatnim spotkaniu z Damianem (dam_92) przypomniały mi się stare czasy, kiedy posiadałem MX-3 i postanowiłem wrócić na stare śmieci Może nawet zawitam na jakimś MegaZlocie.
Model auta jakie posiadam to wszystkim dobrze znane Mitsubishi Eclipse 2 generacji. Tu nic więcej dodawać nie trzeba, prawie każdy auto kojarzy. Mój egzemplarz to wersja europejska z 1997 roku. Standardowy GS z silnikiem 4g63. W skrócie nic specjalnego, ale jestem trzecim właścicielem auta od nowości. Większość żywota Mitsu jeździł w jednych rękach u byłego Amerykańskiego żołnierza w Niemczech. Jest to już 6 egzemplarz w mojej przygodzie z tymi autami. Osobiście jako jeden z nielicznych wolałbym silnik 420a, lecz niestety poprzedni polift w prawie idealnej konfiguracji dla mnie z powodu korozji musiał pójść na dawce. Więc kupiłem baze i zaczynamy działać
Podstawowe dane:
Mitsubishi Eclipse 2G
Rocznik: 1997 (ostatni rok przedlifta)
Silnik: 4G63 DOHC 141KM
Wersja wyposażenia: Europa GS
Tak wyglądało auto zaraz po zakupie, już przerejestrowane. typowy przedlift, ogołocony z halogenów.
Nie wiele myśląc wpadło zawieszenie, felgi oraz prawie kompletny wydech 2.75" z dawców
Później wpadł zmęczony zderzak przedni wraz z chińskimi lampami
Następnie zająłem się za zmianę zderzaka tylnego i lamp na USA.
Zabawa w polerowanie, przygotowanie do MOJTU we Włocławku oraz wynik z hamowni Zdrowa seria jest, mam nadzieję że po poprawieniu wydechu, ogarnięciu dolotu uda się coś więcej ugrać.
Zabawa z oryginalnymi lampami, tył wraz z idealnymi odbłyśnikami od przedliftów USA, a przednie klosze z ramkami od polifta Coś tam nawet wyszło.
Ujęcia ze zlotu MitsuManiaków w Grudziądzu.
Po zlocie wziałem się ogarnięcie tego paskudnego zderzaka. Trochę eksperymentów też było z maską, jako że i tak była krzywa to trochę szpachli i poszła folia. Z ciekawostek to dziewczyna praktycznie sama ogarnęła obklejenie maski tanią folią, a przez garb i lichą folię nie było łatwo Kobieca ręka przy aucie się przydaje!
Wyszło tak Całkiem nieźle, jak na szybki montaż przed spotem w Tczewie.
Ujęcia Spot w Tczewie
W między czasie zabawa z zegarami. Wpadłby do mnie INDIGLO, ale próbowałem też z diodami na zegarach od Amerykańca.
Zimowa przejażdżka
Na sezon 2018 w planach są takie felgi. dość popularny wzór, ale leżą i szkoda mi je było wyrzucić. Więc poszły do prostowania, a tu już po piaskowaniu Docelowo w proszek na biało.
Tu już po zimowaniu.
Jakie mam plany na najbliższy czas? Na pewno nie będzie grubo ale kilka rzeczy, które mam nadzieję zrobię do czasów zlotów wypiszę.
Plan na sezon 2018
-wpadnie wysoka lotka która już od września czeka pomalowana,
-lusterka amerykany też już czekają z rok,
-muszę pospawać progi z tyłu i wrzucić nakładki poliftowe,
-lepiej dopasować zderzak przedni,
-w tym miesiącu będzie zmiana tłumika środkowego i końcowego, niestety rozleciały się puchy i brzeczą,
-wszystkie wahacze z przodu i końcówki drążków sa do zmiany,
-czarna deska i wnętrze czekają na przełożenie,
-białe felgi które widać wyżej wpadną przed sezonem,
-przednie lampy oryginalne będę zmieniał na soczewki, nowe w pudełku czekają już od pierwszego eclipse
-czas wyregulować i skręcić gwint!!
Niestety nie uda mi się na ten rok wyspawać i polakierować komory, pomalować nowej maski, błotników, silnik też miał przejść odświeżenie... Ale wszystkiego mieć nie można Co do mocy to jeszcze myślę, ale na chwilę obecną mam co robić i poprawiać.
Ostatnio edytowano 15 kwi 2018, 10:42 przez witek, łącznie edytowano 5 razy
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Dzisiaj z pomocą znajomego dam92, udało się kupić kilka ciekawych gratów
Tylna kanapa skórzana w kolorze czarnym, kolejne lusterka USA do kolekcji oraz oryginalną lotkę z wersji GST/GSX. Oprócz tego zderzaki oraz progi po lifcie, ale to pójdzie na sprzedaż, ponieważ mam już komplet u siebie. Na sprzedaż również będzie pomalowana już w czerwień lotka z laminatu. Do siebie zamontuje oryginał.
Tylna kanapa jest, teraz trzeba dopasować jakieś fotele na przód. Macie jakieś pomysły? Z RX-8 są wygodne i ładne, ale już zbyt oklepane.
Tylna kanapa skórzana w kolorze czarnym, kolejne lusterka USA do kolekcji oraz oryginalną lotkę z wersji GST/GSX. Oprócz tego zderzaki oraz progi po lifcie, ale to pójdzie na sprzedaż, ponieważ mam już komplet u siebie. Na sprzedaż również będzie pomalowana już w czerwień lotka z laminatu. Do siebie zamontuje oryginał.
Tylna kanapa jest, teraz trzeba dopasować jakieś fotele na przód. Macie jakieś pomysły? Z RX-8 są wygodne i ładne, ale już zbyt oklepane.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Też mi ta maska nie pasuje
swoją drogą kiedyś myślałem o takiej, ale ta pulpetowata pupa :/
Zegary bym zostawił ori, o wiele ładniejsze, niż te indiglo, ale wiadomo. Każdy lubi co innego powodzenia.
swoją drogą kiedyś myślałem o takiej, ale ta pulpetowata pupa :/
Zegary bym zostawił ori, o wiele ładniejsze, niż te indiglo, ale wiadomo. Każdy lubi co innego powodzenia.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Śliczny japoński samochód. Zawsze mi się podobały te eclipsy. Szkoda że maska poszła w czerń bo w czerwieni moim zdaniem wyglądała lepiej. I mocy pewnie brakuje... Bo to auto do najlżejszych nie należy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Maska to taki eksperyment jak to będzie wyglądać Oryginalna jest krzywa, musiałem róg szpachlować, mam drugą prostą tylko kwestia pomalowania pod kolor. Nie powiem, podoba mi się jak jest teraz, ale wróci oryginał. Nie wiem tylko kiedy. Jest to mój 6sty eclipse po mx-3, więc cały garaż gratów i części zamiennych.
chmielu_KL właśnie tyłek tego auta jest najlepszy w przedlifcie ma bardziej płaski zderzak
piwo mocy nie ma wcale, to jest ból... Trzeba by było turbić to co jest, ewentualnie od razu wrzucać cały set od gst. Chociaż osobiście wolałbym silnik chrystlera w tym aucie 420a. Mam sporo gratów do tego i jest prostszy niż 4g63. Do tego nawet siedzi fabrycznie mapsensor.
chmielu_KL właśnie tyłek tego auta jest najlepszy w przedlifcie ma bardziej płaski zderzak
piwo mocy nie ma wcale, to jest ból... Trzeba by było turbić to co jest, ewentualnie od razu wrzucać cały set od gst. Chociaż osobiście wolałbym silnik chrystlera w tym aucie 420a. Mam sporo gratów do tego i jest prostszy niż 4g63. Do tego nawet siedzi fabrycznie mapsensor.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
witek napisał(a): Chociaż osobiście wolałbym silnik chrystlera w tym aucie 420a. Mam sporo gratów do tego i jest prostszy niż 4g63. Do tego nawet siedzi fabrycznie mapsensor.
Ale moc taka sama Jak nie chcesz Turbo to ładuj kompresor albo mniej rentowanie baw się w mody N/A. Ale to auto jak piwo wspomniał nie jest lekkie więc nawet mając 200KM to szału nie będzie.
Ogólnie czemu zdecydowałeś się nie iść dalej w mx3 i wybrałes eclipse?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako
Moc ta sama, ale łatwiej wykrzesać coś więcej. Do tego prostszy silnik i mam cały garaż części zamiennych w tym kolektor z kwasiaka 4-2-1.
Zawsze chciałem mieć eclipse, w końcu szukając bazy przebrnąłem przez 6 sztuk aut. Jednocześnie poznałem wszystkie wady jakie mogą być i znienawidziłem to auto
Moc ta sama, ale łatwiej wykrzesać coś więcej. Do tego prostszy silnik i mam cały garaż części zamiennych w tym kolektor z kwasiaka 4-2-1.
Zawsze chciałem mieć eclipse, w końcu szukając bazy przebrnąłem przez 6 sztuk aut. Jednocześnie poznałem wszystkie wady jakie mogą być i znienawidziłem to auto
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
witek napisał(a):Zawsze chciałem mieć eclipse, w końcu szukając bazy przebrnąłem przez 6 sztuk aut. Jednocześnie poznałem wszystkie wady jakie mogą być i znienawidziłem to auto
No to nieźle. Teraz już skoro nienawidzisz to auto to możesz wrócić na dobrą stronę wiary i zakupić mx3
Jak blacharka w tych autach tak ogólnie? Lepiej niż z mx3 czy podobnie?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jak blacharka? Poszukam zdjęć wszystkich
Mx-3 to nic nie gnije przy tym aucie. Eclipse to porażka pod wzgledem blachy. A najgorsze, że nie gnije w miejscach widocznych. Tzn z zewnątrz jest ładnie a brak kielichów z przodu, progów pod dokładkami, belka tylna i blacha tam tragedia. Ogólnie porażka pod tym względem
Mx-3 to nic nie gnije przy tym aucie. Eclipse to porażka pod wzgledem blachy. A najgorsze, że nie gnije w miejscach widocznych. Tzn z zewnątrz jest ładnie a brak kielichów z przodu, progów pod dokładkami, belka tylna i blacha tam tragedia. Ogólnie porażka pod tym względem
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
To w takim bądź razie nie widzę absolutnie żadnych plusów tego auta
Sprzedaj to w cholerę i wracaj do mx3
Sprzedaj to w cholerę i wracaj do mx3
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kultowe auto, zawsze chciałem mieć takie, mocy trochę mało ale wyglądem rekompensuje.
Auto umyte, ruszone Przemyślałem co trzeba zrobić i przed wakacjami będą zrobione progi i odpływy w bagażniku z rzeczy blacharskich, zmienię też przewody hamulcowe i tarcze z przodu. Do tego pomaluję nakładki poliftowe, tylny zderzak, lusterka, maska też pójdzie na czerwono i mam nadzieję uda się zamontować wysoką lotkę.
Drzymorka wleciała stare puszki w środki się aż rozleciały. Zostało mi dokupić lepsze uszczelki do flansz. Mam nadzieję ze koniec walki z wydechem bo spawanie kwiasiaka do tanich nie należy.
Drzymorka wleciała stare puszki w środki się aż rozleciały. Zostało mi dokupić lepsze uszczelki do flansz. Mam nadzieję ze koniec walki z wydechem bo spawanie kwiasiaka do tanich nie należy.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Auto już sprzedane Jednak okazało się za bardzo zgnite na to co chciałem zrobić. Sprzedałem je w pakiecie przed liftem, trochę ogołocone, bardziej na graty. Niestety jeździ dalej bo ponoć jakiś ukrainiec sie zadowolił...
W między czasie zakupiłem kolejne 2G jako bazę, już nie tak zjedzone Tym razem będzie dążenie do serii, 95 rok, praktycznie nie dłubany. Dodam kilka smaczków i można trzymać pod kocem w oczekiwaniu na żółte blachy Dlatego też raczej na sezon będzie do sprzedaży. Zdjęcia będą tutaj na bieżąco. https://www.facebook.com/eclipse2gs
A ostatnio pojawił się u mnie taki wynalazek aż sam jestem w szoku, ze wróciłem do mazdy
W między czasie zakupiłem kolejne 2G jako bazę, już nie tak zjedzone Tym razem będzie dążenie do serii, 95 rok, praktycznie nie dłubany. Dodam kilka smaczków i można trzymać pod kocem w oczekiwaniu na żółte blachy Dlatego też raczej na sezon będzie do sprzedaży. Zdjęcia będą tutaj na bieżąco. https://www.facebook.com/eclipse2gs
A ostatnio pojawił się u mnie taki wynalazek aż sam jestem w szoku, ze wróciłem do mazdy
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości