MegaZlot Tor Poznań 2018 – wyniki konkurencji.
1, 2
WYNIKI KONKURENCJI
Próba torowa:
Ebisu:
DaroMazda323 – 02,11,021
Płomień – 02,11,496
Witop – 02,12,559
Nakayama:
Broonek – 02,01,981
Rafał_ – 02,02,269
Macc – 02,03,237
Suzuka:
Danillo – 01,57,922
Misiak89-89 – 01,58,832
Konradviper – 01,58,927
Tsukuba:
Jackkpl – 01,44,115
Tommyjr_1 – 01,52,578
Dr.kokon – 01,54,225
Outlaw:
Capazo – 01,47,926
Mack1111 – 01,53,052
piwo – 01,53,968
Najładniejsza Mazda zlotu
1 – Zemoj
2 – Reiss
3 – DaroMazda323
Test stewarta
1 – cepo12
2 – Kamilwlkp
3 – Nightfall
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Mała próba sprawnościowa
1 – Nitro2112
2 – Bartosz_
3 – cepo12
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing – Treningi
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing – Zawod
Próba torowa:
Ebisu:
DaroMazda323 – 02,11,021
Płomień – 02,11,496
Witop – 02,12,559
Nakayama:
Broonek – 02,01,981
Rafał_ – 02,02,269
Macc – 02,03,237
Suzuka:
Danillo – 01,57,922
Misiak89-89 – 01,58,832
Konradviper – 01,58,927
Tsukuba:
Jackkpl – 01,44,115
Tommyjr_1 – 01,52,578
Dr.kokon – 01,54,225
Outlaw:
Capazo – 01,47,926
Mack1111 – 01,53,052
piwo – 01,53,968
Najładniejsza Mazda zlotu
1 – Zemoj
2 – Reiss
3 – DaroMazda323
Test stewarta
1 – cepo12
2 – Kamilwlkp
3 – Nightfall
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Mała próba sprawnościowa
1 – Nitro2112
2 – Bartosz_
3 – cepo12
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing – Treningi
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing – Zawod
- Załączniki
-
- EBISU.pdf
- (52.47 KiB) Pobrane 120 razy
-
- NAKAYAMA.pdf
- (54.85 KiB) Pobrane 143 razy
-
- OUTLAW.pdf
- (61.24 KiB) Pobrane 144 razy
-
- SUZUKA.pdf
- (55.19 KiB) Pobrane 179 razy
-
- Tor Poznań 2018 wszystkie czasy.pdf
- (192.69 KiB) Pobrane 426 razy
-
- TSUKUBA.pdf
- (57.3 KiB) Pobrane 163 razy
Miał szybsze auto a nie był lepszy hehehe
O co chodzi z Lexusem?? Nie da się nagle wykręcić tak kosmicznego czasu jeszcze tym autem czy jestem w błędzie? Nagle dwa czasy obok siebie skrajnie inne niż pozostałe
O co chodzi z Lexusem?? Nie da się nagle wykręcić tak kosmicznego czasu jeszcze tym autem czy jestem w błędzie? Nagle dwa czasy obok siebie skrajnie inne niż pozostałe
Cześć,
pytanie co do wyników:
Czy dobrze rozumiem, że numer który widnieje przy wynikach np. w pomiarach wszystkich okrążeń:
"Po. 33 #77 Piotr (F). – Mazda MX-5" czyli w tym przypadku 77 to numer startowy który dostaliśmy i który figurował na naklejkach, identyfikatorach itp.?
Pytam bo przy mojej ksywce "piotrekr" figurują tylko 4 okrążenia i nie zgadza się numer (49). Natomiast przy numerze z mojego identyfikatora 77 jest dużo okrążeń, ale czasy, godzina rozpoczęcia sesji i ilość okrążeń w sesjach się nie zgadzają z tym co sam zmierzyłem.
Na początku myślałem, że może przez to, że coś było z moimi wynikami, to zostałem ponownie zarejestrowany w systemie pomiarowym jako "Piotr (F)" ale to chyba była inna osoba – prawda?
Pzdr.
pytanie co do wyników:
Czy dobrze rozumiem, że numer który widnieje przy wynikach np. w pomiarach wszystkich okrążeń:
"Po. 33 #77 Piotr (F). – Mazda MX-5" czyli w tym przypadku 77 to numer startowy który dostaliśmy i który figurował na naklejkach, identyfikatorach itp.?
Pytam bo przy mojej ksywce "piotrekr" figurują tylko 4 okrążenia i nie zgadza się numer (49). Natomiast przy numerze z mojego identyfikatora 77 jest dużo okrążeń, ale czasy, godzina rozpoczęcia sesji i ilość okrążeń w sesjach się nie zgadzają z tym co sam zmierzyłem.
Na początku myślałem, że może przez to, że coś było z moimi wynikami, to zostałem ponownie zarejestrowany w systemie pomiarowym jako "Piotr (F)" ale to chyba była inna osoba – prawda?
Pzdr.
- Od: 3 wrz 2013, 11:26
- Posty: 13
- Auto: mx-5 '90 1.6
mx-5 '06 2.0
Numeracja przy nicach to podejrzewam że kolejności wpisania do systemu. Takie pliki otrzymaliśmy od TP. A kość miałeś przymocowaną do prawych drzwi diodą do góry
(F) funkcyjny
Piotr to nasz organizator zlotu.
(F) funkcyjny
Piotr to nasz organizator zlotu.
Bartosz_ napisał(a):A kość miałeś przymocowaną do prawych drzwi diodą do góry
Kość miałem w dedykowanym uchwycie przymocowanym do rollbar'a po prawej stronie. Kilka razy już tak jeździłem i nie było problemu. Spoko, następnym razem będę na bieżąco sprawdzał z RC.
Tak czy inaczej fajnie się jeździło, pzdr!
- Od: 3 wrz 2013, 11:26
- Posty: 13
- Auto: mx-5 '90 1.6
mx-5 '06 2.0
A czemu z prawej strony? Ja miałem z lewej, bo z prawej nie było uchwytu w boczku (spokojnie z 500g ważył więc wyleciał). Raczej wszystkie przejazdy mi zmierzyło. Na kolejny wymodze specjalną kieszeń na to.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Wydaje mi się że to czas jak zjechales do depo bez przekroczenia lini start meta (albo ci nie zaliczyło przejazdu). Dopiero po pierwszym okrążeniu zaliczyło jako lap 50 minutowy.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
No ok, to by pasowało. Ale widać też, że niektórych przejazdów nie zaliczyło. W pierwszej sesji mam 2 okrążenia włącznie z chłodzącym. Fakt, że jeździliśmy 10 minut tylko, ale to na pewno nie było 2 okrążenia.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości