Dzięki:)
Ze skrzynią to akurat amatorska robota, przy opkazji demontażu radia (trzeba pozdejmować wszystkie plastiki włącznie z tymi od skrzyni biegów). Mam na stanie samoprzylepne paski z gęstej gąbki (nie wiem jaki to materiał), ale duża gęstosć pianki sprawdza się jeśli chodzi o wygłuszenie. Wykleiłem od środka tymi paskami wszelkie możliwe miejsca i na pewno nie słychać już lewarka podczas zmiany, tak jak to miało miejsce prędzej.
No niestety dolewam oleju, ale próbuję z tym walczyć
Matę kupiłem gdzieś na alle i była to kwadratowa mata z możliwością przycięcia (poszukaj, a jak nie znajdziesz spróbuje odszukać jakiś link), jak widać dosyć dobrze można ją przypasować.
Jak olej 5w50 lejesz?
Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT
1, 2
Dzięki za odpowiedź. Olej za namową mojego speca od olejów zaraz po kupnie zalałem Valvoline 5W50. Pasjonat wiedzy o olejach i mnie przekonał. Potem jak zobaczyłem, ze na autostradzie to jadę długo z obrotami 4500 -5000 to stwierdziłem że miał rację .
Jak można rozebrać osłonę zmiany biegów, a może da się bez rozbierania tej części z radiem?
Takie same paski jak na pokrywie w bagażniku, żeby nie tłukła o butlę? Gdzie można kupić taką gąbkę samoprzylepną do wygłuszenia?
Pozdrawiam.
Jak można rozebrać osłonę zmiany biegów, a może da się bez rozbierania tej części z radiem?
Takie same paski jak na pokrywie w bagażniku, żeby nie tłukła o butlę? Gdzie można kupić taką gąbkę samoprzylepną do wygłuszenia?
Pozdrawiam.
T masz link jak mniej wiecej to wygląda, pewnie nie masz połaczonych tych plastików jak na początku filmu, także tego nie trzeba demontowac. na pewno odkręczasz gałkę i zdejmujesz mieszek i jakoś dalej pójdzie Tak to są te gąbki na pokrywie w bagażniku. Ja nie pamiętam gdzie to kupiłem, leży to u mnie kilka lat, wykorzystałem to do oklejenia scian w garażu by drzwi się nie obijały i własnie do tej skrzyni biegów. Jak nie znadjesz nigdzie tego to wyśłij mi adres na PW to wysle ci pocztą troche tego, dogadamy się
Zarąbisty kolorek i ogólnie autko. jakie mody w planach?
- Od: 22 lis 2017, 12:26
- Posty: 44 (2/0)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 5 II CW 2012 Sport 2.0 150KM
Cześć z opóźnieniem ale odpowiadam, za niedługo będe przygotowtwał 5kę do sezonu "ciepłego" i wrzucę jakieś fotki ze środka, modów nie planuję póki co, bo trochę kasy poszło na wymmianę pierścieni (a i w premke sporo kasy wrzuciłem o czym ponizej), a i w sumie tak jak teraz wygląda, prezentuje się i jeździ mi w zupełności wystarczy.
Co do Premki, udało się by została w rodzinie i żona jest bardzo zadowolona z tej decycji. Ja mam 2 auta do ogarniecia, ale to przecież sama przyjemność. Premką przejechaliśmy juz 70kkm tak więc już 2 raz musiałem wymienić w niej rozrząd, dodatokowo sprzęgło juz nie domagało takze i to zostało wymienione, do tego łożysko prawego przedniego koła, przednie amorki, łączniki stabilizatorów, wszystko to + wielke sprzątanie, mycie, odkurzanie, zrobione w zeszłym tygodniu i dalej moża latać czarnulką:)
Co do Premki, udało się by została w rodzinie i żona jest bardzo zadowolona z tej decycji. Ja mam 2 auta do ogarniecia, ale to przecież sama przyjemność. Premką przejechaliśmy juz 70kkm tak więc już 2 raz musiałem wymienić w niej rozrząd, dodatokowo sprzęgło juz nie domagało takze i to zostało wymienione, do tego łożysko prawego przedniego koła, przednie amorki, łączniki stabilizatorów, wszystko to + wielke sprzątanie, mycie, odkurzanie, zrobione w zeszłym tygodniu i dalej moża latać czarnulką:)
Black is black!
Premka pięknie się prezentuje
Premka pięknie się prezentuje
Siwucha też już na ciepełko ogarnięta od środka i na zewnątrz, tak jak jest podoba się i sprawuje się, tak wiec nie planuję żadnych udoskonaleń, od wymiany pierścionków już 4kkm zrobione i olej trzyma się wskaźnika max., na miarce cały czas
Mam identyczne auto – centralkę LPG w tym samym miejscu, nie mieści się zamiast zaślepki.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość