Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Jestem jestem. Miałem magnetyczny – ale innej firmy. Miałem nawet dwa. Jeden poszedł z autem drugi kupił ode mnie Risto.
Generalnie byłem z nich zadowolony. Niestety one były zrobione tak, że magnes był przyczepiany do telefonu a do auta kulka. Bardzo estetycznie, ale ten magnes przy telefonie mnie wkurzał (miał ze 3 mm grubości albo 4). Dodatkowo przy telefonach typu Note – magnes zaburza działanie digitalizera od rysika co odkryłem po jakimś czasie (a myślałem, że to telefon mi padł).
W tym uchwycie to wygląda, że kula jest magnetyczna. A element lepiony do telefonu jest płaski – także to na plus. Jakiś case do telefonu i lepisz blaszkę do case'a i malina.
Tak to było u mnie:
I na nierównej drodze (kostka) – wszystko super trzymało.
Oczywiście nie wiem jak się będzie sprawować ten co Ty wybrałeś.
Teraz mam jeden telefon, też Note, dlatego magnesy odpadają. Używam klasycznego uchwytu Samsung, który mam od paru lat (ciągle jest w ofercie) i uważam, że to jeden z lepszych uchwytów telefonicznych.
Tutaj widać na zdjęciach (po lewej stronie kierownicy): viewtopic.php?p=3305399#p3305399
Generalnie byłem z nich zadowolony. Niestety one były zrobione tak, że magnes był przyczepiany do telefonu a do auta kulka. Bardzo estetycznie, ale ten magnes przy telefonie mnie wkurzał (miał ze 3 mm grubości albo 4). Dodatkowo przy telefonach typu Note – magnes zaburza działanie digitalizera od rysika co odkryłem po jakimś czasie (a myślałem, że to telefon mi padł).
W tym uchwycie to wygląda, że kula jest magnetyczna. A element lepiony do telefonu jest płaski – także to na plus. Jakiś case do telefonu i lepisz blaszkę do case'a i malina.
Tak to było u mnie:
I na nierównej drodze (kostka) – wszystko super trzymało.
Oczywiście nie wiem jak się będzie sprawować ten co Ty wybrałeś.
Teraz mam jeden telefon, też Note, dlatego magnesy odpadają. Używam klasycznego uchwytu Samsung, który mam od paru lat (ciągle jest w ofercie) i uważam, że to jeden z lepszych uchwytów telefonicznych.
Tutaj widać na zdjęciach (po lewej stronie kierownicy): viewtopic.php?p=3305399#p3305399
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ja mam takowy najprostszy z możliwych i jest spoko. http://allegro.pl/ap1m-uchwyt-gsm-magne ... 18953.html
Jedynym ograniczeniem jest tylko to, pod jakim kątem są ustawione kratki nawiewów i nie zawsze da się znaleźć optymalną pozycję telefonu. Mi nie przeszkadza bo jeżdżę relatywnie niedużo. Są też takowe uchwyty z przegubem i jest to rozwiązanie eliminujące powyzsze problemy. Ten uchwyt z Twojego 1 linku jest sporo drozszy więc pewnie lepszy.
Jedynym ograniczeniem jest tylko to, pod jakim kątem są ustawione kratki nawiewów i nie zawsze da się znaleźć optymalną pozycję telefonu. Mi nie przeszkadza bo jeżdżę relatywnie niedużo. Są też takowe uchwyty z przegubem i jest to rozwiązanie eliminujące powyzsze problemy. Ten uchwyt z Twojego 1 linku jest sporo drozszy więc pewnie lepszy.
Ja korzystam z mocowanego na kratce wentylacyjnej, konkretnie z Xiaomi Roidmi, i sobie chwalę. Spisywał się bardzo dobrze w GH, spisuje się dobrze w A6 – nie zasłania pola widzenia, jak nie ma na nim telefonu to nie rzuca się w oczy, bardzo dobrze trzyma zadaną pozycję (ma ruchomą głowicę) jak i sam telefon
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
No a ja właśnie nie lubię nic na kratkach. Ponadto moja cebula w postaci Note'a 8 jest ciężka i nie wiem czy kratka dałaby radę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ja z kolei nie lubię jak jest coś przyklejone do deski, właśnie wtedy jest to dla mnie mniej estetyczne. Co kto lubi. Ta blaszkę magnetyczna mam pod etui i póki co telefon nie wypiął się jeszcze ani razu. Mocowanie w kratce dość ciasne więc też nie wypada. Kratki z kolei nie są tak tandetne żeby nie wytrzymały 200gram obciążenia.
Dominator napisał(a):Kratki z kolei nie są tak tandetne żeby nie wytrzymały 200gram obciążenia.
Przy jeździe po nierównościach przeciążenia są dużo większe. Ponadto jak się urwie i telefon spadnie to kratka chyba jest najmniejszym problemem. Ja też nie chciałem nic do kokpitu lepić w 6-stce. Inna sprawa, że w zasadzie nie mam nigdzie fajnego miejsca. Ponadto po lepionym do kokpitu uchwycie zawsze zostanie ślad (jak nie po kleju to przebarwienia od słońca).
Także tylko kratka albo szyba i dlatego wybrałem szybę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Jak dla mnie z magnetycznych to jedynie taki: https://www.x-kom.pl/p/272934-uchwyt-do ... zarny.html to jest chyba produkt firmy apple.
Używam ja, żona i paru znajomych. Zdecydowanie Polecam! w zestawie dwie blaszane płytki do naklejenia na telefon/etui. Bez etui baardzo mocno trzyma. aż za mocno. W etui jest już super, trzyma solidnie, nigdy mi nie wypadł telefon z uchwytu nawet przy większych nierównościach.
Używam ja, żona i paru znajomych. Zdecydowanie Polecam! w zestawie dwie blaszane płytki do naklejenia na telefon/etui. Bez etui baardzo mocno trzyma. aż za mocno. W etui jest już super, trzyma solidnie, nigdy mi nie wypadł telefon z uchwytu nawet przy większych nierównościach.
No tak tylko kratka , latem i zimą zasłania powietrze , dodatkowo wyjdzie mi na fabryczny panel .
Fajno by było jakby utrzymała się też navi Lark 50.3 -Waga: ~160g chociaż chyba Xperia XA1 jest cięższa a nie 142g
ps. dzięki za uwagi
Fajno by było jakby utrzymała się też navi Lark 50.3 -Waga: ~160g chociaż chyba Xperia XA1 jest cięższa a nie 142g
ps. dzięki za uwagi
Jak już ja bym jeszcze rozważył przyssawkę na kokpit. Tylko gdy potrzebujesz. Nie zasłaniasz kratek. W lewym rogu by chyba weszło. Na kokpit kładziesz kółeczko żelowe i już.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
tomek-waw napisał(a):Masz navi i BT, telefon w kieszeń i jazda. Po co jeszcze wieszać go w aucie.
czasem coś z torque podejrzeć , navi jest na razie ok ale wolałbym w zapasie podpiąć automapę jakby co tylko nie na szybę
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
stachan napisał(a):Marcin, rzuć okiem na takie rozwiązanie:
ale on nie ma slotu na płyty, tak jak zresztą niemal każdy nowy samochód (a jak już jest slot to ukryty )
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Ja też mam magnetyczny w 3, blaszka pod case'a. Bardzo sobie chwalę, ponieważ telefon jest zdecydowanie bliżej niż byłby zamontowany w uchwycie na szybie. Po drugie latem przy dużych upałach jak używałem Samsunga S4 mini w BJce (uchwyt na szybie) to potrafił mi się wyłączyć z przegrzania. Tu jest dodatkowy plus, że latem klima chłodzi telefon i jest zimny.
Co więcej – zrezygnowałem z montażu stacji multimedialnej, ponieważ telefon jest w zasadzie w tym samym miejscu
Co więcej – zrezygnowałem z montażu stacji multimedialnej, ponieważ telefon jest w zasadzie w tym samym miejscu
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
No warto też pamiętać, że blaszka może UNIEMOŻLIWIĆ ładowanie bezprzewodowe. A racji jej umiejscowienia jest to w zasadzie pewne.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Niby ok, ale linia prosta jak drut, a auto jednak "faliście umięśnione". Rozumiesz co mam na myśli? Dlatego mi nie bardzo się podoba... Nie idzie za charakterem auta.
Ale ogólnie to fajna ta Kijana. W końcu dotrę na jakiś spot i kopnę w oponę.
Ale ogólnie to fajna ta Kijana. W końcu dotrę na jakiś spot i kopnę w oponę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Takie odbicie światła . Te pasy maja za zadanie najważniejsze osłonic to przetłoczenie na największej powierzchni jak się da .
ewentualnie pod skosem – bardziej "dynamicznie "
ewentualnie pod skosem – bardziej "dynamicznie "
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości