Witam, mam możliwość kupna Mazdy 626 2.0 1997 (wersja amerykańska), 270.000 przejechane, cena 3.900 złotych. Gościu posiada auto 9 lat. Twierdzi, że pasek rozrządu na łańcuchu i w tym aucie się nie wymienia (tzn. prawdopodobnie nigdy nie wymieniał). Druga sprawa: auto odpalane nie ze stacyjki, tylko na przełącznik zrobiony przez mechanika (ponoć jechał w dalszą trasę do Gdańska i na postoju auto mu nie odpaliło, wezwał pomoc i zrobili mu na szybko jakąś przejściówkę do odpalania).
Moje pytanie: czy jest możliwość, że poszedł pasek rozrządu i zrobił auto byle by jeździło, a teraz chce się go pozbyć?
Twierdzi, że trzeba zrobić aparat zapłonowy – koszt 150 zł. Ogólnie auto fajne, nie słychać żadnego głośnego klekotania, jedynie podczas jazdy na trójce lekko dzwoni coś tak, jakby od skrzyni biegów – ma ona również spore luzy. Przedstawił mi również rachunki za ubiegły rok- zrobione sprzęgło, zregenerowana przekładnia kierownicza wraz z wymianą drążków i końcówek kierowniczych.
Martwi mnie to odpalanie... oczywiście hipotetycznie zakładając, że coś się poprzestawiało przy zerwaniu paska
Proszę o jakąś radę, gdyż nie orientuję się w ogóle w tym temacie. Może jest ktoś z Katowic, kto pomoże przy oględzinach – oczywiście nic za darmo
https://www.olx.pl/oferta/mazda-626-2-0 ... sG31L.html
Mazda 626 2.0 Pb, 1997, (olx: 423758825), 3.400 zł, Katowice.
Strona 1 z 1
Po pierwsze i najważniejsze to popraw temat zgodnie z regulaminem.
Samochód wydaje mi się nie jest na łańcuszku tylko na pasku rozrządu. Jeśli rozrząd padnie to nie da się jak to stwierdziłeś podrobić na sprzedaż bo nie da się i tyle. Zalana olejem 10w40 to przygotuj się że może łykać oliwe ale nie koniecznie miałem kiedyś mazde 626 gw z 2.0 która śmigała dość sporo na takim oleju i nic się nie działo aczkolwiek powinna być zalana 5w... Cena za jakaś niska nie jest dość wysoko sobie ceni dlatego po tej cenie oczekiwałbym bardzo zdrowej budy bez rdzy od spodu. I pamiętaj poprawić temat zgodnie z regulaminem.
Samochód wydaje mi się nie jest na łańcuszku tylko na pasku rozrządu. Jeśli rozrząd padnie to nie da się jak to stwierdziłeś podrobić na sprzedaż bo nie da się i tyle. Zalana olejem 10w40 to przygotuj się że może łykać oliwe ale nie koniecznie miałem kiedyś mazde 626 gw z 2.0 która śmigała dość sporo na takim oleju i nic się nie działo aczkolwiek powinna być zalana 5w... Cena za jakaś niska nie jest dość wysoko sobie ceni dlatego po tej cenie oczekiwałbym bardzo zdrowej budy bez rdzy od spodu. I pamiętaj poprawić temat zgodnie z regulaminem.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości